mistä tietää jos meis pettää?
Kommentit (33)
Jatkaminen onnistuu vain, jos molemmat sitä haluavat ja mies on oikeasti katuvainen. Aikaa se vie, meillä meni pari vuotta, ennen kuin sain elämästä kunnolla uudelleen kiinni. Asiaan ei saa palata sovinnon jälkeen, koska se avaa haavat vain uudelleen.
Kävimme parin vuoden ajan perheterapiassa, ja se (terapia) yhdistettynä ajankulumiseen on auttanut. Mutta kyllä petetyksi tuleminen on ollut suurin kriisi elämässäni. Olen kokenut mm. useiden rakkaiden läheisteni kuolemat, mutta kyllä pettäminen vie niistäkin voiton.
Mun pitäis saada se rysän päältä kiinni...
T. se joka melkein varma miehen pettämisestä
Meillä kesti toista vuotta, jotain 13 kuukautta, ennenkuin luotin mieheen uudestaan. Siihen asti joka kerta kun mies lähti kavereidensa kanssa ulos, sanoin että älä sitten juo niin paljon ettet tiedä mihin sänkyyn menet. Lisäksi halusin puhua tapahtuneesta, halusin kuulla kaikki yksityiskohdat. Mies ei koskaan sanonut kuka se nainen oli, mutta kertoi -tosin vastahakoisesti - muut asiat. Hän ei olisi halunnut puhua, mutta minä sanoin että minä en olisi halunnut että petät!! Ja että jos haluat että joskus vielä sinuun luotan, niin mehän puhutaan!
Suhde päättyi eroon 3 vuotta myöhemmin ja vaikka se pettäminen ei suoranaisesti ollut syy, niin ehkä silloin menetettiin kuitenkin jotain sellaista pohjaa mitä meillä oli ollut ja jota ei koskaan saa takaisin, jos on petetty.
on se ihmeellistä miten moraalittomia monet miehet ja jotkut naisetkin ovat. Pettäminen sattuu NIIN kovasti ja silti niin monet sitä tekee :( Surullista.
Muuten poissaoleva, hyväntuulinen, jotenkin erilainen.
-Mies alkanut liikkua enemmän kavereitten kanssa (ollut aiemminkin aktiivinen, mutta nyt ihan joka ilta)
-Muutama baari-ilta venynyt aamuun asti, eikä mitään kunnollista selitystä missä on ollut.
-Kännykässä ei ole koskaan ollut mitään epäilyttäviä viestejä tai muutakaan outoa. Käytämme molemmat molempien kännyköitä ihan avoimesti. Mies pitää omaansa lähes aina piippauksella ja mukanaan. Joskus huomasin että esim. soitetuista puheluista oli poistettu puheluita.
-Puhelinlasku välillä tosi iso ja mies sanoi että se johtuu virastojen numeroihin soitetuista puheluista. Laskuerittelyssä näitä virastonumeroita oli kuitenkin vain pari, kun taas soittoja erään operaattorin liittymiin oli jopa 70. Ja koska meillä on yhteinen tuttavapiiri ja minulla ei ole kuin pari puhelua ko. liittymän numeroihin, ei ollut vaikea päätellä että miehellä on tuttavia joita minä en tunne. Olisi pitänyt tuolloin pyytää miestä tilaamaan puheluerittely jossa näkyisi mihin numeroihin soitettu...
-Uusia juttuja seksissä. (esim. osasi yhtäkkiä antaa kunnollista suuseksiä)
-Tunnusti itse valehdelleensa eräästä naisjutusta, mutta " mitään" ei kuulemma tapahtunut.
-Yllätin miehen " kaverinsa" kanssa saunasta vaikka mies lupasi ettei mene. (kaveri on nainen, joka kaiken lisäksi vihaa minua)
-Viettää mahdollisimman vähän aikaa minun/lasten kanssa.
-Jos yritän ottaa näitä juttuja puheeksi, mies suuttuu tai väittää ettei muista niistä mitään.
-Juo alkoholia huomattavasti enemmän.
-On alkanut nostamaan käteistä pankkikorttimaksujen sijaan. Kuukaudessa on nostanut yhteensä jopa 300e (iso raha meille pienituloisille) ja kun kysyin mihin rahat ovat menneet, mies vastasi että on käynyt niillä ostamassa meille mm. pizzat. Taisi ottaa aika monta lisätäytettä...
-Olemme olleet yhdessä monta vuotta ja vaikka en mitään pysty todistamaankaan, vaistoan koska mies valehtelee tai kun häntä painaa joku. Vaisto on siis minulla varoittanut jo pitkään.
Haluaisin, että mies tunnustaisi/jäisi kiinni, jotta voisin hyvällä omatunnolla erota. Mutta kun tuota listaa nyt katselen niin kyllähän siinäkin jo aika hyviä syitä on, vai mitä? Olisiko väärin lapsia kohtaan jos me eroaisimme noiden syiden takia?
minulla oli pitkän aikaa olo ettei kaikki ole hyvin...
-kännykkä oli äänettömällä tai laittoi kotiintultuaan kiinni
-kännykkää ei saanut nykiä
-seksi muuttui erilaiseksi ja loppui monesti kesken aktin ihan ilman selittelyjä:' (
-alkoi juomaan enemmän
-kävi kavereitten kanssa " elokuvissa" enemmän kuin aiemmin.
-erääseen numeroon oli soittanut melkein jokapäivä.
-selvitin numeron ja soitin siihen. siellä vastasi nainen.
mies kielsi kaiken vaikka nainenkin jo vihjaili ettei ole mikään työkaveri.
Lopulta kertoi totuuden, kun ei jaksanut enää valehdella.
Tästä on nyt puoli vuotta aikaa kun sain tietää.Itse suhteesta on jotakuinkin vuosi aikaa. Olemme aloittaneet pariterapian(täällä av-palstalla jotkut sanoivat sen auttaneen)ja yritämme selvitä tämän yli.
Aiemmin en epäillyt mitään, mutta yhtä-äkkiä tuli vain TUNNE, ettei kaikki ole kohdallaan. Jos mies lähti kaupungille, vaistosin että jotain väärää siellä tapahtuu :( ...siksi noita puheluja aloinkin seuraamaan.
riippuu tietenkin siitä kuinka pitkään on yhdessä ollut että miten hyvin toisen käytös ja tavat on tulkittavissa. Tuo " tunne" tulee varmaan jo alitajuisesta puolison muutoksen huomaamisesta.
Kaksi kokemusta: 1)
-Mies alkoi olla netissä kauheasti
-Ei ollut lasten kanssa, netti oli tärkein
-Oli poissaoleva
-Puhelin kiinni kotona
-Minussa alkoi olla kaikkea vikaa miehen mielestä
-Seksi ei kiinnostanut
-Laihdutti
2)
-Mies ei ottanut enää lapsia mukaan menoihinsa
-Työpäivät venyivät joka päivä 0,5-1h
-Oli poissaoleva
-Lopetti kotona kahvin juonnin (joi naisella)
-Puhelin aina mukana
-Ei vastannut kun soitin, soitti takaisin vähänajan päästä
-Aluksi seksi kiinnosti enemmän, sitten lopetti seksin haluamisen
-Ei halunnut tehdä mitään yhdessä
-Alkoi huolehtia ulkonäöstään
Sillä voi ottaa kokeita sperma tahroista!
Vierailija: