Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut merkillisen jutun.Olen siis jo täyttänyt 40v.

Vierailija
29.05.2011 |

Eli jotekin haluan nykyään vetäytyä seurasta.Mua ei silleen kiinnosta olla esillä kun nuorena taas tykkäsin.Sosiaalinen ulosanti on muuttunut.Olen tullut hiljaisemmaksi.Näin se luonne sitten muuttuu iän myötä.Sanoja ei aina tunnu löytyvän ja hymistelen vaan.Siitä kiva työ ettei tarvitse puhua paljoa.Voi keskittyä seisomiseen ja pissan pidättelyyn.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jotekin haluan nykyään vetäytyä seurasta.Mua ei silleen kiinnosta olla esillä kun nuorena taas tykkäsin.Sosiaalinen ulosanti on muuttunut.Olen tullut hiljaisemmaksi.Näin se luonne sitten muuttuu iän myötä.Sanoja ei aina tunnu löytyvän ja hymistelen vaan.Siitä kiva työ ettei tarvitse puhua paljoa.Voi keskittyä seisomiseen ja pissan pidättelyyn.

Vierailija
2/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioilla, jos sanavarasto alkaa karsiutua. Lue, opettele jokin uusi taito, harrasta, tee ristikoita, jollet sitten ehdoin tahdoin halua tylsistyä jo tuossa iässä.

*loppu häämöttää, kääkkä*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan masentunut.

Vierailija
4/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että olen vasta 24v :D

Vierailija
5/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin nuorena puhelias ja sosiaalinen, vanhemmiten(kolmekymppisenä alkoi), minusta on tullut vähän erakoitunut. Lasten ja miehen kanssa puhun, ei oikein jaksa puolituttujen(kaan) kanssa höpötellä juuri mitään.

Minusta on siis tullut samanlainen kuin isästäni. Hän oli sellainen metsien mies(ei pultsari :) eli tykkäsi kulkea yksin luonnossa, olla pitkiä aikoja järvellä ym. Aivan hiljaa.

Vierailija
6/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin nuorena puhelias ja sosiaalinen, vanhemmiten(kolmekymppisenä alkoi), minusta on tullut vähän erakoitunut. Lasten ja miehen kanssa puhun, ei oikein jaksa puolituttujen(kaan) kanssa höpötellä juuri mitään.

Minusta on siis tullut samanlainen kuin isästäni. Hän oli sellainen metsien mies(ei pultsari :) eli tykkäsi kulkea yksin luonnossa, olla pitkiä aikoja järvellä ym. Aivan hiljaa.

Vierailija
7/7 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuvaus pätee varmaan aika moneen ihmiseen kylläkin.

Miksi puhua, jos ei ole asiaa. Kohteliaisuus ja vastaaminen kysyttäessä on eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan