Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Kuvaile rintasi ja oma mielipiteesi niistä?

Vierailija
28.05.2011 |

Lisätä voit miehesi mielipiteen tai muiden mielipiteen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kärsineet ja löysät, onneksi kuitenkin pulleat. Saa hyvännäköisiksi hyvillä liiveillä, kun liivit riisuu - totuus on jotain ihan muuta S :

Mies on peppumies, mutta tykkää nykyisin isoihkoista rinnoistani. Valuvikojenkin kanssa.

Ympäristö näkee pullean etumuksen.

Vierailija
2/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta auta armias kun riisun itseni alasti :((

No kolme lasta on imetetty, ja isot muutenkaan harvoin pysyvät kiinteinä.

Mies tykkää edelleen erittäin paljon.

Jos on joskus ylimääräistä rahaa, käyn kohotusleikkauksessa ja vähän voisi ottaa täytettäkin vähemmäksi.

Koko nyt jotain 80E (pituutta minulla 160cm)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta olikin isot, pystyt ja pyöreät. Poika nyt puolitoista vuotias ja rinnat pienet ja lerput. Päällä kivasti raskausarpia. Rintaliivit toki hoitaa homman hyvin ja miehen kommentit miten tykkää, mutta kun olen enempi muksuja tehnyt maailmaan niin tälle mammalle tulee silikonit ja se on varma se.

Vierailija
4/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvät kun ovat omat eikä mitään silikonia.

Vierailija
5/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alastomana kuin kuolleella mummolla.

Vierailija
6/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

penaali mahtuis alle.mutta kauniin muotoiset muuten.ovat hoitaneet hommansa 4 lapsen kanssa.

Vierailija
7/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niissä mitään katseltavaa olekaan, kun ovat niin pienet. Itse olen kuitenkin sinut itseni kanssa ja itseasiassa tyytyväinen pieniin rintoihini - ne helpottavat elämää monessakin mielessä.

Vierailija
8/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynä ei pysy rinnan alla vaikkei nyt ihan nuoruuden terhakat enää olekaan

Vierailija
9/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokoa 75E tai 80D, noista parempi on tuo 75E. Isot ja pitkien imetysten hieman löllöyttämät. Ei nyt vielä kovin roiku, mut vähän. On hyvät ja oikein istuvat rintsikat, joten kurvit on kyllä kohdallaan siitä löllöydestä huolimatta. Ihan ok tissit. Tosi tyytyväinen olen ollut, hyvin ovat hommansa hoitaneet. Olen ylpeä ja tyytyväinen noista kahdesta. Mulla ei ole 'erottista suhdetta' omiin tisseihini ollenkaan, koska niiden käsittely ei ole seksissä koskaan tuonut kiihottumista. Mies on tykännyt kyllä.

Nuorena oli muuten perus B:t ja olikin nekin ihan mukavat, olin tyytyväinen napakoihin tisseihini. Nykykuosisiin on niin lempeä suhde, en kyllä vaihtais mihinkään.

Vierailija
10/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset ne nyt vaan on, ja niiden kanssa on elettävä. Tukea tarvitsevat, isot ovat, ja miehet katsovat. Oma mieheni tykkää. Itse tykkäisin, että olisivat pienemmät.

Vierailija
11/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kohotuksessa ja nyt menossa uudestaan kun kerralla ei saatu muotoa ihan kohdilleen.

Muutama sentti vielä ylöspäin ja pientä rasvaimua kainaloista niin avot!

Vierailija
12/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onneksi miehen mielestä ihanat ja eloisat!

Vierailija
13/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei saa olalle, muuten hyvät.

Vierailija
14/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet ja töröttävät "vaahtokarkkinännit". Sivulta katottuna kivat, edestä katottuna nännit kattoo itään ja länteen. En tykkää itse, mutta poikaystäväni pitää niistä.

Vierailija
15/23 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin isot ja miehet kiinnottävätkin niihin ensimmäisenä huomionsa. Paita päällä ja kunnollisissa rintaliiveissä ne ovat oikein muhkeat ja olen niistä silloin ylpeä. Mutta ilman rintsikoita....huoooh.:( Nyt kun juuri olen laihtunut 13kg, rinnat ovat TODELLA löysät. Ennen niin kimmoisista rinnoistani on tullut riippuvat tissit.(mutta onneksi liivit niitä kohottavat.) Nännini ovat todella pienet ja oikean puoleinen nännini on aivan olematon. Lisäksi rintojen sivuilta voi havaita pieniä raskausarpia...:(

Mieheni on kuitenkin rintojeni lumoissa ja muistaa aina kehua niitä vuolaasti. Ja välillä melkein riidaksi astikin meinaa mennä, kun en ihan niin jatkuvaa rintojen puristelua jaksaisi.... ;)

Vierailija
16/23 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisilläni raskaana. Mieheni sanoi eilen, että paremmat kuin Rihannan (jota hän ihailee monesta syystä).

Vierailija
17/23 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhakat, pystyt, pieni nännipiha, topakasti nöpöttävät nännit. Yhden lapsen imetyksellä ei oikeastaan ollut vaikutusta rinnan muotoon tai volyymiin.

Vierailija
18/23 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kommentoi tänä aamuna: "Ihanan pyöreät." Imetän, ja olen imettänyt kaikkia lapsiamme pitkään. Gynegologilta olen saanut kommentin: "Hyvät rinnat." Sitä hiukan ihmettelin. Mutta ihan kiva kommentti sekin.

Vierailija
19/23 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

85C, eivät roiku. Hieman erikokoiset, toisen alla saisi kyllä juuri ja juuri pysymään lyijykynään, toisen alla ei, mutta ero on niin pieni ettei se nyt silmille hyppää. :) Raskausarpia niihin tuli jo teini-iässä, silloin koin asiasta suurtakin surua, nyt niitä ei edes muista. Eikä varsinkaan muista hävetä. ;)

Ovathan ne eri tuntuiset kuin ennen lasta. Muistan, kun ensimmäisiä kertoja synnytyksen jälkeen maito nousi ja rinnat tuntuivat kivikovilta. Imetyksen jälkeen rinta tuntui sitten ihan pehmeältä ja tyhjältä, oli jännä puristella sitä kun se tuntui niin kovin eriltä kuin maitoa täynnä oleva rinta... No mutta, sen tuntuiseksi ne imetyksen jälkeen jäivät. Pehmeät ja löysät; vieläkin hieman haikeana muistan miltä ne tuntuivat ennen raskautta: napakat, kiinteät, kireät. :/

Mies joskus kehuu, enimmäkseen ei kiinnitä huomiota, blaah.

Vierailija
20/23 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen aina ollu itsevarma tissieni suhteen, ja ne on munsta tosi hyvät. rintsikat on 75b, omasta mielestä juuri sopivat, ei ihan pienet, muttei todellakaan isot... eivät ole tiellä, Nännit ovat suht pienet, kauniit näihin tisseihin. Olen saanut yhden lapsen, onnekseni imetys ei pahasti löysentänyt tissejä, ja voisin kulkea edellen ilman rintsikoita... mutta herkästi "nöpöttävien" nännieni takia en enää tällä iällä (31) kehtaa. Muutenkin vähän harmittaa etten osaa pitää avonaisia paitoja vaikka tavallaan haluaisin tissejäni vähän esitelläkkin ;) Mieheni on tietty pyllymies, eikä huomioi tissejäni tarpeeksi, murr.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi