Mies sanoi eilen että munkin pitäis mennä kognitiiviseen terapiaan(ov)
Ja juu en oo varma menikö otsikko nyt ihan oikein. Sitten asiaan.
Katsotiin eilen illalla subilta sitä sarjaa pakko-oireisita ihmisistä. Potilas oli äitinsä kanssa autossa ja laittoi kädet korville kun ei voinut kuunnella kuinka kädet liukuivat rattia pitkin.
Mulla on vähän samanlainen ongelma koskien sitä kun kissa pesee itseään. En voi sietää sitä ääntä, herään yölläkin siihen. Yleensä painan öisin pääni vaan tiukemmin tyynyjen sisään mutta sekään ei nykyään enää auta. Ääni jää päähäni soimaan, pelkästään siitä kirjoittaminen saa sen lipomisen kaikumaan mun päässä. yökyökyökyökyökyöyk!!! Olenkohan ihan hullu? Kukaan muu ei koskaan kuule sitä mutta se on ihan kamala ääni, koirat on vielä pahempia :(
Kommentit (2)
Minuahan tämä "pieni# ongelma ei häiritse vaan enemmänkin miestä kun kääntyilen sängyssä öisin ja järjestelen tyynyjä niin että mitään ääniä ei kuuluisi. Päivällä potkin katit pois jos tulevat siihen nenän eteen itseään pesemään( joka on muuten ärsyttävää koska ihan oikeasti ne mollemmat rantautuu mun jalkojen juureen lipomaan).
ap
sä nyt hullu ole, mutta voi sulla ihan hyvin olla pakko-oireinen häiriö. Ei se ole mikään hulluuden merkki ja siitä voi päästä eroon.