Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vanhemmiltasi saamaa neuvoa, et kertoisi lapsillesi?

Vierailija
28.05.2011 |

Minun äitini aina toitotti sitä, että tuntemalla nälkää laihtuu. Siis ainoastaa tuntemalla nälkää.

Onneksi itse olen ollut aina laiha ja ei ole ollut tarvtta laihduttaa. Mutta jos olisin ollut tukevahko, niin tuolla tavalla laidtummalla olisin varmasti sairastunut.

Entäs te muuta, mitä neuvoja ette kertoisi lapsellenne?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lestadiolaiset ja kommunistit joutaisivat ketun syöteiksi.

Periaatteessa olen samalla kannalla, mutta ihan näillä sanoilla en asiaa omille lapsilleni ilmaise.

Vierailija
22/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei saa syödä liikaa herkkuja,lihavat ei saa miestä."Toinen mitä en jaksa vieläkään ymmärtää on se et se osti meille aina vähän liian pienet kengat kun ei isojalkaiset naiset saa miestä.Käski aina käyttämään liian pieniä kenkiä.

Ok,meiän äiti on niin vanhoillinen ja sovinistisesti kasvatettu et naisen ainoot tehtävät on saada mies ja pitää mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäis naida rikas mies. Ei siis sitä, että jos haluat rahaa, käy kouluja ja hankkiudu hyväpalkkaiseen työhön.

Vierailija
24/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus korjaantuu ainoastaan tekemällä helvetisti ruumiillista työtä.

Enkä tiuskaisisi (täysi-ikäiselle) lapselleni hänen tullessa ehkäisystä huolimatta raskaaksi,että mitäs menit levittelemään jalkojasi.

Kiitos äiti, vihaan sinua.

Vierailija
25/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen saa kunnon miehen vain jos osaa tehdä ruokaa ja siivota. Ja sinä tyttäreni et tule ikinä saamaan miestä, kun et osaa edes rieskaa leipoa."

No "sain" kunnon miehen, eikä taitoihini edelleenkään kuulu rieskan leivonta.

Vierailija
26/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa neuvotaan, miten "saadaan" mies...?

Vierailija
27/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulet kertomaan että olet raskaana lyön pesäpallomailalla päähän.

Hanki varma ammatti, että työtä riittää.

Vierailija
28/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljimmästä päästä on ehkä äidin neuvo olla käyttämättä vedenkestävää ripsiväriä, koska ne puhdistusaineet on niin kauheita myrkkyjä. No, ehkä hänen nuoruudessaan! Mulla vuotaa aina silmät, joten vesiliukoinenripsiväri menee silmiin ja sitten kirveltää.

Vierailija
29/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta lähivuosina olen tajunnut, että ei ole väärin ostaa muutakin kuin sitä halvinta mahdollista ruokaa tai vaatteita. Laatuunkin voi panostaa ja itseä voi välillä hemmotella. Säästäminen ei ole mikään itsetarkoitus.

Vierailija
30/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pärjätä avioliitossa, pitää sun antaa periksi. Miehille pitää antaa periksi. (arvatkaapa kuinka pitkään kärsin kiltin tytön syndroomasta)

Aviomiehen tärkein ominaisuus on hyvä koulutus.

Juoppoja on kaikki jotka alkoholia käyttävät.

Seksiä ei pidä harrastaa kuin yhden ihmisen kanssa eläissään, muutoin on nainen piloilla.

Vierailija
31/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei saa puhua kuukautisista miesten kuullen"

Ei ne sellainen asia ole, jota ihan missä tahansa huutelisi, mutta ei niissä mitään hävettävääkään ole.

Neuvo tuli, kun ensimmäisten kuukautisten ilmestyttyä tiuskaisin äidille jotain niistä hössötämisestä isäni ja veljeni kuullen.

Vierailija
32/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäätä ei tarvi pyyhkiä virtsaamisen jälkeen. Ravistelu riittää.

Vierailija
33/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hanki itelles rikas mies" totesi isäni, kun oli lellinyt minut pilalle ja kitisin kaikesta.

"Tässä sulle vähän lukemista, kun sulla alkaa nyt...noi jutut..." totesi vuorostaan äitini, joka iski käteen Uman "Eka kerta"-kirjan. Siinä olikin kaikki valistus, mitä sain asiaan liittyen.

Vierailija
34/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna aina miehelle, kun se haluaa, ettei käy niin kuin minulle..." No en todellakaan anna, jos ei haluta ja en tuollaista neuvoa antaisi tytöilleni ikinä!

Vierailija
35/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et sitten tule neekerin lapsen kanssa isän ja minun luo. Silloin et ole enää tyttäremme."

"Naisen tärkein tehtävä elämässä on passata miestään: siivota ja laittaa ruokaa."

Niin, tästä on seurauksena se, ettei vanha isäni osaa edes teevettä keittää nyt kun äiti kuoli. Että kiitosta vaan äiti.

Lisäksi äitini haukkui minua huoraksi, koska saatoin jopa jutella jonkun miehen kanssa.

Vierailija
36/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos kuin leppäkeihäs". Monesta muusta asiastakin uhkailtiin kotoa ulosheittämisellä. Loppujen lopuksi minut heitettiinkin ulos kotoa sanoin "mene sinne mistä tulitkin, tänne ei ole tulemista", kun tulin poikakaverin luota. Kiitän luojaa, että sain vain poikia.

Vierailija
37/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi käydä kuin kerran viikossa tai joka toinen viikko. Hampaita myös meillä kotona ei pesty.

Vierailija
38/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ääliöämmän 'seksivalistusta' tai jotain ihme pervoilua.

Vierailija
39/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampaa lasta ei jaksa hoitaa."

"Älä tee lapsia, ne vie kaikki rahat."

Meitä oli kaksi lasta, ja sain usein kuulla, että olisipa vain yksi.

Vierailija
40/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni kakku päältä kaunis, vaan ei hääppönen sisältä!

tuo satutti pirun kovaa,enkä edes tiennyt olevani kaunis,mitä totta vie olin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme