Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vanhemmiltasi saamaa neuvoa, et kertoisi lapsillesi?

Vierailija
28.05.2011 |

Minun äitini aina toitotti sitä, että tuntemalla nälkää laihtuu. Siis ainoastaa tuntemalla nälkää.

Onneksi itse olen ollut aina laiha ja ei ole ollut tarvtta laihduttaa. Mutta jos olisin ollut tukevahko, niin tuolla tavalla laidtummalla olisin varmasti sairastunut.

Entäs te muuta, mitä neuvoja ette kertoisi lapsellenne?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

" miehet ovat itsekkäitä"

" hanki ammatti ettet ole riippuvainen miehestä!"

Vierailija
2/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ihmisisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaan, ettet koskaan näe sisaruksiasi, jos kerrot teidän lasten pahoinpitelyista sossuille. Ilmapalloja ei saa ottaa autoon, poksahtaessa rikkoo ikkunat. Lautanen pitää syödä tyhjäksi, ajattele köyhiä neekereitä (tätä tehostettiin lyömällä ja välillä syötiin omaa oksennustakin).

Vierailija
4/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli katkera ja masentunut marttyyri ja kielsi myös meitä lapsia näyttämästä negatiivisia tunetia kotona. Olin pitkään kyvytön ilmaisemaan mitään negatiivista aikuisenakaan.

Vierailija
5/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia.

Vierailija
6/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeaa rakkautta. Vain lapsiaan rakastaa."

Mitä v***ua?

Tai äitini toinen viisaus: "ei pidä harrastaa seksiä useamman ihmisen kanssa elämänsä aikana, ihminen menee siitä sisältä rikki."

No enpä oo mennyt!

Vierailija
7/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opettelen jatkuvasti äitiydessä suhtautumaan negatiivisiin tunteisiin enkä valitettavasti ole siinä vieläkään mikään hyvä.

Vierailija
8/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylireakointia.

Vierailija
9/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja turvavyöt ovat turvin varuste autossa. Jos lapseni kuulisi tämän, niin hän hyppisi riemusta. Meilläkun aina tapellaan, että tarviiko istua turvaistuimessa ja tarviiko olla turvavöitä.

Vierailija
10/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 10 vuotias kun äitini sanoi minulle yhtäkkiä että muista aina että miehen munaa pitää sitten hieroa että se kovettuu ja sitten se voi mennä sinne naisen vehkeesen. Mä olin ihan että aijaa...tätä en kyllä kertois mun 10 vuotiaalle tytölle!

Vierailija
11/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaiset miehet ovat hirveitä ja niiden kanssa ei kannata kaveerata. Siis äidin pahin pelko on se, että menisin ulkomaalaisen kanssa naimisiin ja muuttaisin pois suomesta. Mutta itse olen kyllä eri mieltä, että KAIKKI olisivat kauheita miehiä.

Vierailija
12/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoissa...

Vierailija
13/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskata, pyykätä, tehdä kunnon ruokaa jneeeeeeeeee', ehkä ärsyttävintä ikinä. Lisäks muut tälläset sukupuoli erottelut miten pojat on poikia tyyliin. Kannatan tasa-arvoa.

Lisäks mua jotenkin ärsytti aina neuvo että joka kärsii, voi lähteä. Se oli joskus aina välillä maailman tyhmintä mitä olin kuullut.

(ps. ap:n tuntemalla nälkää laihtuu oli muuten ihan hemmetin hyvä oikeestaan, pakko pitää mielessä että laihtuisin pari kiloa edes, vaikka en tommosta kyllä omille lapsilleni sanoisi..)

Vierailija
14/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo...

kai joku 7 vuotias pikkutyttö voi itseään peilata tuntematta syyllisyyttä siitä et olisi sen vuoksi itserakas

Vierailija
15/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo... kai joku 7 vuotias pikkutyttö voi itseään peilata tuntematta syyllisyyttä siitä et olisi sen vuoksi itserakas

mitä enemmän peilaa, sitä rumemmaksi muuttuu. Enpä peilaillut lapsena paljoakaan:(

Vierailija
16/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksi on miehen tarve, kuin kävisi vessanpöntöllä. Et kai sinä halua olla kenenkään likasanko?"

Tämän muistaminen saa vieläkin melkein voimaan pahoin, kiitokset vain äidille tuesta naiseksi kasvamisessa!

Isäni perinteinen hokema ei ollut yhtä paha mutta liittynee siihen että tyttäristä kaksi on sairastanut syömishäiriön ja yksi viillellyt itseään "Naisen tärkein ominaisuus on olla kaunis. Hoikka ja kaunis nainen saa hyvän miehen. Mutta on rumallakin mahdollisuuksia ihan kelvolliseen elämään jos on viisas. Teillä on hyvä kun olette ihan tavallisen näköisiä, ette erotu joukosta mutta ette myöskäöän haitaksenne."

Vierailija
17/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten puree ja kovaa!

Vierailija
18/51 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostettu meikkaamista. Eli äitini aina sanoi, että meikkaamatta et ole mitään. Korviksetkin minulle laitettiin pienenä korviksetkin. Ja kylällä juoruttiin perheestämme, koska silloin tämä ei ollut mitään yleistä. En kyllä itse laittauttais pienelle lapselle korviksia ja toitottais, että nelosella pitäisi alkaa viimeistää meikkaamaan. Ikinä ei saa lähtä kotoolta laittautumatta... Itse en ainakaan jaksa piitata meikkaamisesta. En tiedä johtuuko se äitin yli vaahkoomisesta.

Vierailija
19/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui huoraksi kun löysi kortsun bussilipun välistä. Olin yläasteella, olikohan kortsu peräisin jostain terveystiedontunnilta tai jostain...

Vierailija
20/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä sitten syötiin koko lapsuus tissejen toivossa. Myöhemmin äiti on tunnustanut, että kukaan muu ei suostunut niitä syömään, eikä raaskinut aina heittää meneen niin pisti mut syömään ne :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme