Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en laihdu?? Olen "melko" vähähiilarisella ruokavaliolla, ja

Vierailija
28.05.2011 |

syön mielestäni nykyään tosi vähän! Eilinenkin meni niin, että aamupäivällä söin tukevasti, pekonia, salamia, turkkilaista jogurttia ja loppupäivänä en juurikaan mitään, kahvia lähinnä join.. silti olo on jotenkin "raskas" ja ei tunnu lähtevän rasva kropasta eikä paino laske, vaikkakin olen jonkin verran kiinteytynyt salilla käynnin ansiosta (2-3 krt viikossa). Ärsyttävää, kun ei saa painoa pois!! Ainakin 5-8 kg pitäisi saada pois niin olisi ok. Vaan kun ei LÄHDE!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus ei ole kitudietti. Pitää syödä niin, että ei ole nälkä. Mitä tarkoitat "melko" vähähiilarisella?

Vierailija
2/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista, että sulla on oikeat prosentit rasvoissa, hiilareissa ja protskuissa. Ja kyllä vähitellen lähtee paino putoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kun ei ollut nälkä!

Niin, saatan kyllä syödä esim jäätelöä toisinaan ym että en mitenkään tiukasti karppaa.. mutta kuitenkin sokerin syönti on erittäin vähäistä!

Miten nuo rasvan, proteiinin ja hiilareitten prosenttimäärät oikein lasketaan, että paljonko kutakin päivää kohti..?

ap

Vierailija
4/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku liiku ja vielä kerran liiku, varmasti lähtee kilot. Ihan peruslenkkeilyä tai uintia, mistä nyt satut tykkäämään.

Vierailija
5/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä sen verran että poljen salilla crosstraineria :)

Kasviksia syön aika paljon. Salaattia ym. Nyt vain ei ole oikein ruoka maistunut viime aikoina.

ap

Vierailija
6/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi kyllä nyt karppaukselta kuullosta, jos jätskiä vedät...

Vierailija
7/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tukevasti vetää pekonia, salamia ja turkkilaista jugurttia, niin miten ne kilot nyt vaan voisi kadota? Siis jos vetää rasvaa kaksin käsin, niin miten sillä voikaan laihtua.

Mun kaveri karppasi ja laihtuikin siinä hienosti, mutta ei se tollasia rasvamättöjä ikinä vetäny. Ihan normi lihaa ja kasviksia se söi.

Vierailija
8/10 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää paikkansa;) Omalla kohdallani on tippunut tammikuun puolesta välistä tähän päivään 12,5kg ja olen tosiaankin syönyt.Mutta,toki katsonut MITÄ syön ja että syön 3 tunnin välein edes jotakin.Ja paaaljon VETTÄ!

Minun päivän syömiseni ovat esim. näin: Aamupalalla puuroa mehukeiton (sokeriton) kera,rasvatonta maitoa lasillinen,vettä lasillinen.

Välipalana omena ja vettä.

Ruokana esim. kanasalaatti ja lasillinen rasvatonta maitoa,ruisleipä+sipaisu oivariinia.

Välipalana hedelmäsalaattia.

Ruoka kotona kotiruokaa,samaa mitä muut perheenjäsenet syövät,esim. kaalilaatikkoa,kuten tänään.Kaalilaatikkoa 1/2 lautasellista,toinen puoli puolukkaa,tomaattia,kurkkua ja hiukan raejuustoa.Rasvatonta maitoa lasillinen,samoin vettä.

Iltapalana kupillinen teetä ja ruisleipä,jossa päällä sipaisu oivariinia ja raejuustoa.

Suunnilleen tähän tapaan syön päivittäin ja lasken,että kaloreita tulee n. 1200-1500 päivässä.

Vierailija
9/10 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellanen "karppaaminen" laihduta jossa syödään pekonia ,salamia,kananmunia yli kulutuksen.Sä et laihdu koska kulutus on alhaisempi kuin kalorien ja rasvan saanti.

Vierailija
10/10 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi täytyy juoda runsaasti, pelkkä kahvi ei riitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi