Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan kokeillu brassivahausta?
28.05.2011 |
Täytyyks alkkarit ottaa kokonaan veks vai miten se homma toimii ja kertokaa kokemuskia. Suosittele Helsingistä paikkaa, missä olis hinta-laatu suhde hyvä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla