Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö teidän muiden miehet yksin/kavereiden kanssa baarissa?

Vierailija
28.05.2011 |

Ja jos käyvät niin laittautuvatko? Mitä luulette, pettävätkö baarireissuillaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yleensä laittaudu sen kummemmin muutenkaan, suihkussa käy muutenkin normaalisti pari kertaa päivässä, kun urheilee, ja vaatteet ovat aina siistit. Pukeutuu vähän turhankin "rumiin" :p ja löysiin vaatteisiin, kun ois kroppaa mitä näyttää, mutta eeeen mä valita, mä saan nauttia siitä ihan itse... :)

Ei tosiaan petä baarireissuillaan, ei ole ollenkaan sellainen. Saattaa jutella sekä miesten, että naisten kanssa, mutta ei ole mikään flirtti. Tiedän, kun tunnen hänet entuudestaan... :) Käy laulamassa karaokea, polttelemassa tupakkaa seurassa (ei polta muutoin), juttelemassa politiikasta kenen tahansa kanssa kuka suostuu siitä keskustelemaan...

Jos pettäisi, niin olisin hyvin yllättynyt, ts. luotan kunnes toisin todistetaan. Saa käydä, ja saan käydä mäkin; yksin, kavereiden kanssa tai sitten kahdestaan, viihdytään tosi hyvin kaksinkin baarissa, meillä on aina hauskaa! :) Mun täydentävä puoliskoni. ?

Vierailija
22/25 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se siellä tekis?

Ei meillä ole mitään syitä käydä missään baareissa. Aikuisia siis ollaan täälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että kukaan kävisi YKSIN baarissa. Minusta se on säälittävää.

Työpaikan pikkujoulut sun muut toki on meillä molemmilla, mutta se nyt ei ole "baariin lähtöä".

Vierailija
24/25 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin käyn minäkin ja tullaan käymään jatkossakin. Jos pettää niin näin sen sitten piti mennä, ei oo kiinni jääny. Itse en ole pettänyt.

Luottamus on molemminpuolinen.

Vierailija
25/25 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole petollinen, on ajoissa kotona kainalossani :-)