Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini osti multa vaunut, eikä ole vieläkään maksanut

Vierailija
28.05.2011 |

Myin vaunut 250e:lla kolmisen viikkoa sitten, tulivat noutamaan kun sinä päivänä oli auto käytössä. Rahaa ei ollut mukana, sanoin tekstaavani tilinumeron. Pistin tekstarin samana iltana mut ei kuulunut maksua tai vastausta moneen päivään. Kyselin suoraan, että koska onnistuisi maksu, kuulemma vaatii "järjestelyjä". Viikko sitten kysyin taas, voisiko maksaa kun meillä on rahalle tarvetta. Kaverini ilmoitti että mies pystyisi maksamaan "oman puolikkaan" vaunuista mut hän itse ei. Eipä ole kuulunut sitä puolikastakaan. Kolme päivää sitten heille syntyi vauva, onnittelin enkä tietenkään puhunut maksusta mitään. Nyt vain mietin, milloinka kehtaisi ottaa maksun puheeksi? Olisiko silloin, kun vauva on kuukauden ikäinen? En haluaisi häiritä heitä raha-asioilla heti nyt, kun vauva on juuri syntynyt...

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän ei ole ihan pakko saada heti rahoja, niin odottele vaikka parikin kuukautta. Muistat varmaan itse, että ekat viikot on aikamoista hulinaa pienen vauvan kanssa. Varmastikin heillä on rahoista tiukkaa, kun on tehnyt noin. Miten olisi osamaksulla? 50e kuukauden välein?

helvettiä?

Jos jotain ostetaan se maksetaan tietty saman tien.

Maksuaikataulusta voidaan kyllä sopia mutta ennen tavaran luovutusta.

Ei kiinnosta paskan vertaa "ensimmäisten viikkojen hulinat" sun muut tekosyyt.

Vierailija
22/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teillä taitaa olla tosi tiukkaa rahan suhteen, kun et ole vaunuja maksanut. En saanut sinusta sellaista vaikutelmaa, että haluaisit huijata minulta vaunut ilmaiseksi, minkä takia epäilenkin teilla olevan rahapulmia. Valitettavasti meilläkin tekee rahasta tiukkaa, ja oikeasti tarvitsisimme ne rahat. Voisitko palauttaa vaunut, jos et pysty niitä maksamaan?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska eivät ole hoitaneet maksua,ja sinä tarvitset sen rahan.myyt muualle.

törkeää hyväksikäyttämistä!

Vierailija
24/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olisi estänyt vaunujen maksamisen kotona verkkopankissa.

Vierailija
25/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis maksun tulevan samantien. Kuinka ap oot ollut noin sinisilmäinen. Ethän sä Huutiksessakaan antaisi tavaraa mukaan ilman käteismaksua tai kuittia tilisiirrosta???

Vierailija
26/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisin aikataulun muulle maksulle. Jos ei voi maksaa mitään, hakisin vaunut pois.

Sä et kuitenkaan ole sosiaalitoimisto.

Vierailija
27/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunut hakemaan,koska itsellä myös valitettavasti puutetta rahalle ja vaunuille on tullut toinen ostaja joka maksaa sen 250e heti.

Vierailija
28/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on täynnä onnitteluja... Ovat tulleet just vauvan kanssa kotiin. Hitto, kun tää menikin vaikeaksi. Ei mulla Huutiksessa ole vaikeuksia muistuttaa maksusta mut kun tää on tuttava. Ihmettelen, voiko joku olla niin härski että tieten tahtoen jättäisi maksamatta? Annoin kassillisen vauvanvaatteita ja imetyspaitojakin mukaan :( Voisiko tää vaan olla väärinkäsitys? Mulla ei vaan ole ihan tänään kyl sydäntä laittaa viestiä maksusta. Mut tuo tekstari-esimerkki on hyvä, voisinkohan mä laittaa sen jo ensi viikolla?

Ap

Vierailija
29/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on täynnä onnitteluja... Ovat tulleet just vauvan kanssa kotiin. Hitto, kun tää menikin vaikeaksi. Ei mulla Huutiksessa ole vaikeuksia muistuttaa maksusta mut kun tää on tuttava. Ihmettelen, voiko joku olla niin härski että tieten tahtoen jättäisi maksamatta? Annoin kassillisen vauvanvaatteita ja imetyspaitojakin mukaan :( Voisiko tää vaan olla väärinkäsitys? Mulla ei vaan ole ihan tänään kyl sydäntä laittaa viestiä maksusta. Mut tuo tekstari-esimerkki on hyvä, voisinkohan mä laittaa sen jo ensi viikolla? Ap

ole voinut hoitaa maksua? Siihen en ota kantaa miksei aikaisemminkaan ollut maksanut, ja nyt siis antaisin aikaa esim. viikon just synnärillä olon vuoksi. Sieltä kotiutuessa ei välttämättä heti tule mieleen vaunujenmaksu kun sukulaisia luuhaa nurkissa ja vauvan kanssa elämään opetteleminen vaatii aikaa.

Vierailija
30/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae ne takaisin tai kirjoita fb:n seinälle että kaikki näkee ettei sille kannata myydä mitään.

Vierailija
31/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni juuri tällainen "ystävä". Mitään ei maksa jos jonkun asian takia on hänen osuuden jostain maksanut. Ei vaikka laittaa useamman viestin ja pyynnön voisiko maksaa osuutensa. Luonnollisesti enää ei sellaisia tilanteita ei tule enää että pitäisi odotella häneltä maksuja...

Jos kehtaisi voisi tosiaan sinne naamakirjaan laittaa seinälle viestin että ollaan lähdössä reissuun ja tarvitaan maksu matkakassaan ennen sitä. Jos ei kehtaa seinälle laittaa niin ainakin sitten viesti hänelle johon se tilinro ja määräaika ja pyyntö että ilmoittaa kun on maksanut. Jos siitä huolimatta ei maksua kuulu niin viesti seinälle vaan.

Vierailija
32/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele vaikka loppukuun jälkeen uudelleen ja sano suoraan että teillä olisi rahalle käyttöä.

Vierailija
33/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi maksua ystävälliseen sävyyn. Jos mies maksaa "oman puolikkaan" eli 125e niin sitten se kaverisi voisi vaikka lainata "oman osuutensa" eli toiset 125e mieheltäään. Ei ole sun asia pohtia, mistä saavat rahat kokoon. Lainatkoot vaikka vanhemmiltaan rahaa. Erikoista että alkaa sulle ruikuttaa että miehellä olisi varaa maksaa mut itsellä ei... Vähän haiskahtaa kusetukselta.

Jos kerran ei ole tuon parempi kaveri niin jämäkkä linja vaan.

Itse kyllä ihmettelen käytöstä. En koskaan voisi käyttäytyä noin. Ihan törkeää!

Vierailija
34/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan ne olis ne kärryt maksanut samantien... Sua on kusetettu :(

Vierailija
35/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä odottaa vauvan syntymään saakka! Ap kertoi että vaunut on haettu jo kolme viikkoa sitten! Miksi jättää asiat vauvan syntymän jälkeiseen aikaan? Olisivat edes maksaneet sen miehen osuuden niin olisi vähän parempi tilanne! Ap ottaa nyt tiukan linjan eikä yhtään pehmoile asian kanssa.

Vierailija
36/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna katsomaan vauvaa ja hakemaan vaunut pois, kun niille on maksava ostaja. Ihan oikeasti fb-kaveruus ei ole mikään syy tulla huijatuksi. Minua ei ainakaan haittaisi, jos tuollainen ihminen poistaisi mut fb-kavereistaan. Ei noilla ollut aikomustakaan maksaa niitä vaunuja, siitä onko heillä rahaa en tiedä.

Vierailija
37/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoimassa myös...Jos näin on, niin olisikohan viesti mennyt perille ja hän maksaisi vaunut ilmoittamalleni tilille ilman, että mun pitää asiasta vielä kerran tekstarilla muistuttaa...

Kyselee Ap, joiden perheellä on myös rahasta tiukkaa ja siksi halusi MYYDÄ vaunut, eikä antaa... Jos rahasta ei olisi väliä, olisin vaihtanut ne esim. teepakettiin.

Harmittaa koko jupakka.

Vierailija
38/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan ne olis ne kärryt maksanut samantien... Sua on kusetettu :(

Vierailija
39/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te annatte kohdella itseänne noin?

Tavaran maksamatta jättäminen on niin suuri loukkaus että kaveruutta olisi aivan turha jatkaa --> eikun perintätoimet käyntiin vaan.

Vierailija
40/60 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps laita 250 e lasku postissa= pankkisiirto ja uhkaus että viet perintään jos ei ole maksettu 14.6.2011 mennessä- toimii!!!

t, yrittäjän vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan