Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroottisin tapahtuma/hetki/kohtaus omasta tosielämästäsi?

Vierailija
28.05.2011 |

Mulla on aika outo varmasti jonkun mielestä: yksi tuntemani mies moikkasi mua suuren jengin keskeltä ihan erityisesti ja kysyi, miten mulla menee. Muita se huomioi vain massana. Miehen ääni ja katse kertoivat enempi kuin tuhat sanaa. Mitään ei tapahtunut, molemmat olimme ja olemme edelleen varattuja. Tuo mies piti luentoa, jolla minä olin kuulijana.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme siis luentosalissa, jossa istuimet menivät porrasmaisesti. En muista miksi, mutta opettaja pyysi meitä opiskelijoita istumaan vierekkäin ja siirtymään juuri minun rivilleni (jossa siis nökötin yksin sillä hetkellä). No...olin vaihtanut katseita parin kundin kanssa koko alkusyksyn ja nyt sitten kävi niin että MOLEMMAT TULIVAT ISTUMAAN VIEREENI, MOLEMMIN PUOLIN!!!

Ensin hikoilutti, sitten alkoi panettaa. Toinen pojista kumartui ottamaan repustaan jotain ja katsoi minua hymyillen. Toinen taas näytti vaan niin pirun seksikkäältä. Hikoilin ihan kamalasti...myöhemmin tärisin. Istuin melkein kiinni pojissa ja poskeni punoittivat varmaan koko loppupäivän! Pelkäsin jättäneeni penkkiin tahran märkyyteni takia :D.

tähän pystyi jo eläytymään! *drool* :)

Mulle tuli mieleen eräs yö kaveripojan kanssa, jonka tiesin olevan muhun ihastuneen. Hän ei kuitenkaan kiinnostanut mua, mutta tarjosin kuitenkin kerran yösijan, siis kaverina. Mentiin nukkumaan samaan 120 cm sänkyyni ja valot pois. Juteltiin jotain ja sanottiin hyvää yötä ja hiljennyttiin. Sitten käännyttiin jotenkin niin, että olimme vastakkain pimeässä huoneessa, kasvot lähellä toisiamme. Tunsin hänen raskaan ja kiihottuneen hengityksensä lähellä kasvojani (eikä hengitys edes haissut ;) ), ihan lähellä omiani, enkä mä nähnyt mitään. Molemmat tiedettiin mitä kohta tapahtuu, kun ei sitä olisi voinut mitenkään estääkään, ja pitkitettiin sitä raskasta hengittelyä aivan lähekkäin, kuulin kun hän lipaisi huuliaan, nielaisi ja ellen kuvittele, kuulin jopa sydämen lyönnit... Aina vaan lähemmäksi hivuttauduimme, huulet jo hipoivat toisiaan, silti me vaan pitkitettiin sitä hetkeä yhteisestä sanattomasta sopimuksesta. Kevyitä hipaisuja lämpimin huulin ja mä olin kuin kiimainen kissa. Kunnes ne huulet eivät siitä hipaisusta enää irronnetkaan, vaan antauduttiin ihanaan suudelmaan...

No, mutta ei tapahtunut, en ollut edelleenkään kiinnostunut hänestä, mutta tuo suudelma oli varmaan mun elämän eroottisin. :)

Vierailija
22/24 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin vain miten itse sen tilanteen koin.

terv. nro 5

PS. Mutta ei se lääkäri ainakaan kauppalistaa siinä ajatellut...tai sitten haluaisin tietää mitä hän oli menossa ostamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ollut koko illan flirttiä mieheni ystävän kanssa ja tilanne huipentui siihen kun hän otti minusta lujaa kiinni ja suuteli erittäin rajusti. Aah, tulee vieläkin väristyksiä kun ajattelen tuota hetkeä. ;)

Vierailija
24/24 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota tapailin (sillon vasta muutaman kerran) katsoi silmiin koko ajan ja lauloi zen cafen 'olet todella kaunis' alusta loppuun.

samainen mies kirjoitti myöhemmin lyhyen runon ja luetutti sen englantilaisella kaverillaan mulle, mies oli pikkasen töpeksiny, ei mitään vakavaa mutta halusi ilahduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi