Lue keskustelun säännöt.
Lapselliset AVOparit, kokemuksia, mielipiteitä ?
04.06.2008 |
Onko muita jotka on "vaan" avoliitossa lapsensa isän kanssa, eikä ole aikomustakaan mennä naimisiin ? Minkä takia ? Oletteko tyytyväisiä tilanteeseen ?
Entä teidän naimisissa olevien mielipide asiaan ? Itse olen avoliitossa ja alkaa rasittaa ihmisten jatkuvat utelut naimisiinmenosta ja syistä miksi ei olla menty naimisiin. Pitäisikö tässä olla jotenkin huolestunut suhteesta ja sen kestävyydestä, kun muutkin ovat ??? Minkälaisia testamentteja ym. järjestelyjä olette tehneet lapsen ja oman asemanne turvaamiseksi ?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Naimisiin emme mene, koska emme ole kristittyjä eikä siis meidän ole järkeä ottaa itsellemme laillista velvoitetta yhtään mihinkään uskonnon takia, johon emme kuulu. Avoliitto riittää; asumme yhdessä ja katsomme olevamme vaimo ja mies. Se on aivan sama, mitä joku muu meistä ajattelee!