Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ominaisuudet auttaa pärjäämään paineisessa työssä?

Vierailija
06.07.2022 |

Teetkö sellaista työtä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus, kokemus ja hyvät hermot. Minulla on koulutusta ja kokemusta, mutta hermojen kanssa on ollut ongelmia asiakkaiden kanssa etenkin korona-aikaan.

Vierailija
2/13 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitäättömyys, narsistinen luonteenpiirre, tunneköyhyys. Mitä vähemmän välität ja otat paineita muiden mielipiteistä, etenkin heidän, joille et ole tilintekovelvollinen, niin sitä paremmin suoriutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On osattava ajatella että kaikki aina vähitellen järjestyy. Jos ei maailma ole valmis tänään niin katsotaan ensi viikolla. Priorisointikyky. Jotkut asiat on pakko hoitaa heti, toiset voivat odottaa. Yleinen myönteinen asenne, jota muuten voi myös kehittää, vaikka ei olisi luonnostaan sellainen.

Vierailija
4/13 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisuus, kyky hillitä tunteitaan, hyvät hermot. Ei ala sähläämään ja säheltämään vaan hoitaa asian kerrallaan.

Vierailija
5/13 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemattomia lauseita ennen lopputiliä, vaikka sinänsä ovatkin totta. "Firmalla on kiire, mutta minulla ei" ja "Tämän saa tällä rahalla".

Vierailija
6/13 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On osattava ajatella että kaikki aina vähitellen järjestyy. Jos ei maailma ole valmis tänään niin katsotaan ensi viikolla. Priorisointikyky. Jotkut asiat on pakko hoitaa heti, toiset voivat odottaa. Yleinen myönteinen asenne, jota muuten voi myös kehittää, vaikka ei olisi luonnostaan sellainen.

Tämä

Vierailija
7/13 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineensietokyky.

Vierailija
8/13 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paineensietokyky.

Juuri tämä ja lisäksi se, ettei heti jää saikulle kun tulee joku vaikea työ. Minulla on sellainen työkaveri, joka alkaa aina saikuttamaan kun on hankala työ tiedossa. Koska töillä on määräaikansa, tarkoittaa se sitä, että minä joudun tekemään hänenkin työnsä omieni ohella. Hän sitten palaa töihin kun on ensin vaivihkaa selvittänyt, että pöytä on puhdas.

Olen monesti ystävällisesti sanonut, että jos ei osaa jotain, niin sanoo minulle ja katsotaan sitä hommaa yhdessä. Ei auta, kaveri luikkii saikulle häntä koipien välissä. Sitten valittaa kun työt ahdistaa ja uuvuttaa. No vähemmästäkin. En usko, että työn määrä ketään suomalaista uuvuttaa vaan se, ettei osaa eikä haluakaan oppia.

Vierailija
9/13 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paineensietokyky.

Juuri tämä ja lisäksi se, ettei heti jää saikulle kun tulee joku vaikea työ. Minulla on sellainen työkaveri, joka alkaa aina saikuttamaan kun on hankala työ tiedossa. Koska töillä on määräaikansa, tarkoittaa se sitä, että minä joudun tekemään hänenkin työnsä omieni ohella. Hän sitten palaa töihin kun on ensin vaivihkaa selvittänyt, että pöytä on puhdas.

Olen monesti ystävällisesti sanonut, että jos ei osaa jotain, niin sanoo minulle ja katsotaan sitä hommaa yhdessä. Ei auta, kaveri luikkii saikulle häntä koipien välissä. Sitten valittaa kun työt ahdistaa ja uuvuttaa. No vähemmästäkin. En usko, että työn määrä ketään suomalaista uuvuttaa vaan se, ettei osaa eikä haluakaan oppia.

Mikä ala?

Vierailija
10/13 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneköyhä autisti on varmaan paras hommaan.

Vierailija
11/13 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välinpitäättömyys, narsistinen luonteenpiirre, tunneköyhyys. Mitä vähemmän välität ja otat paineita muiden mielipiteistä, etenkin heidän, joille et ole tilintekovelvollinen, niin sitä paremmin suoriutuu.

Mietipäs nyt uudestaan. Paineista työtä tekevä mm. poliisi, ensihoitajat, kaikki akuutit sosiaali-ja terveydenhuollon osastot ( psykoosiosasto, turvakoti, lastensuojelun vastaanotto-osastot ym.)

Vierailija
12/13 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipäs nyt uudestaan. Paineista työtä tekevä mm. poliisi, ensihoitajat, kaikki akuutit sosiaali-ja terveydenhuollon osastot ( psykoosiosasto, turvakoti, lastensuojelun vastaanotto-osastot ym.)

Tämä!👍 Jatkan listaa: hätäkeskus, sosiaalipäivystys jne.

Vierailija
13/13 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemattomia lauseita ennen lopputiliä, vaikka sinänsä ovatkin totta. "Firmalla on kiire, mutta minulla ei" ja "Tämän saa tällä rahalla".

Hahah, juu tuollaisia itsekin puhuin juuri ennen kuin otin loparit edellisestä duunista. Tuosta on nyt neljä vuotta ja nyt alkaa puheet olla samanlaisia nykyisessä duunissa, eli mun on aika jatkaa matkaani. Heippa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi