Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen leuhkii naamakirjassa leipovansa sämpylöitä?!

Vierailija
27.05.2011 |

anna mun kaikki kestää!

pitäisi poistaa mokoma läski koko naamakirjakamuista.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vielä miten leuhkitaan sämpylänleipomisella? Ihan sanamuotoa haen, että on helpompi tulkita.

Totta - tollasenkin olen joskus lukenut. Ihan sitten pyöräytti oikein...kas kun ei pullauttanut.

Mua säälittää ihmiset, jotka päivättävät perustarpeisiinsa liittyviä asioitaan facebookiin tai raportoivat lumenluonneistaan tai juoksulenkeistään.

Vierailija
82/90 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fb-kamuissa tosi monella on tuo palvelu.

Mutta just oli puhetta yhdestä joka päivittä facebookiin joka jumalan lenkkissä tiedot. Ne tulee kai jonkun palvelun tai sykemittariohjemiston tms. kautta ja tarina kertoo pituudet ja kalorit. Siis wtf.

Musta se ei oo yhtään pätemistä enkä näe siinä mitään ihmeellistä.

Heiaheian merkinnät. Ihan siksi näytän ne FB:ssä, että treenieni "julkisuus" tsemppaa mua harjoittelemaan enemmän. Ja irl ihmiset kyselee mun treeneistä tosi paljon, sanoo että on seuraillut mun kehittymistä jne., eli tuntuu kiinnostavan kyllä.

Kaipa se riippuu kavereista, jos on liikunnallisia kavereita niin niitä kiinnostaa muiden treenit. Jos taas kaverit on sohvalla makoilijoita, he tuntevat huonoa omaatuntoa muiden treeneistä ja ärsyyntyvät.

Mutta eihän treeneistä kertominen ole leuhkimista, vain kateellinen kokee sen niin. Liikunta on kuitenkin mun elämän tärkeimpiä juttuja, niin johan se olisi outoa, jos peittäisin sen FB:ssa täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiaheian merkinnät. Ihan siksi näytän ne FB:ssä, että treenieni "julkisuus" tsemppaa mua harjoittelemaan enemmän. Ja irl ihmiset kyselee mun treeneistä tosi paljon, sanoo että on seuraillut mun kehittymistä jne., eli tuntuu kiinnostavan kyllä.

Kaipa se riippuu kavereista, jos on liikunnallisia kavereita niin niitä kiinnostaa muiden treenit. Jos taas kaverit on sohvalla makoilijoita, he tuntevat huonoa omaatuntoa muiden treeneistä ja ärsyyntyvät.

Mutta eihän treeneistä kertominen ole leuhkimista, vain kateellinen kokee sen niin. Liikunta on kuitenkin mun elämän tärkeimpiä juttuja, niin johan se olisi outoa, jos peittäisin sen FB:ssa täysin.

Itseäkään ei tosiaan haittaa heiaheiat, kiva kattoa mitä kukakin on tehnyt. Innostaa itseäkin. Voin hyvon kuvitella kyl, jos en itse liikkuisi niin ottaisi hermoon, kun miettisin et miten toi jaksaa :)))

Vierailija
84/90 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei voi olla muita kavereita kuin täysiä idiootteja, luusereita, pizzakokin vaimoja, narsisteja, kusipäitä ja pinnallisia plösöjä, jotka luulee olevansa jotain, mutta oikeasti ovat puhtaita NOLLIA.

Vierailija
85/90 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkään ei tosiaan haittaa heiaheiat, kiva kattoa mitä kukakin on tehnyt. Innostaa itseäkin. Voin hyvon kuvitella kyl, jos en itse liikkuisi niin ottaisi hermoon, kun miettisin et miten toi jaksaa :)))

tyyppi mutta eipä tulisi mieleenkään liikuntaani facebookissa levitellä. Onko nyt siis tosiaan niin, että jossain painajaispalvelussa tieto menee automaattisesti facebookiin eikä kyseistä asetusta voi muka muuttaa. En usko!

Vierailija
86/90 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi mutta eipä tulisi mieleenkään liikuntaani facebookissa levitellä. Onko nyt siis tosiaan niin, että jossain painajaispalvelussa tieto menee automaattisesti facebookiin eikä kyseistä asetusta voi muka muuttaa. En usko!

Joko asetukseen että ei päivity FB:hen, päivittyy, tai itse valitsee mitkä päivittyy.

Kuten sanoin, itse asetuksena päivittyy siksi koska se tsemppaa harjoitteluani, ja selkeästi myös kiinnostaa kavereitani.

Jos jotakuta haittaa, en ymmärrä miten se on minun ongelmani? Enkä kyllä suoraan sanottuna tajua miten jotakuta voi haitata muiden LIIKUNTAHARRASTUS. Aivan eri asia, jos Dokudoku -palvelu päivittäisi juodut alkoholiannokset, paikan, keston ja humalan asteen :P

Vierailija
87/90 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tulisi mieleenkään liikuntaani facebookissa levitellä.

Mitä pahaa siinä mielessäsi on? Sekö, että kyseessä on fyysinen toiminta, etkä päivitä seksikertojasi ja vessakäyntejäsi? Vai mistä on kyse?

(Ettei kuitenkin vaan johtuisi siitä että a.) pelkäät leuhkivasti, hyi eihän se nyt sovi!! tai b.)muiden liikkumiset saa sinut raivoihisi kun he ehtivät, viitsivät ja jaksavat enemmän kuin sinä)

Vierailija
88/90 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhhmm, selitätkö miksi ei?

No ehkä mun on vaan vaikea ymmärtää että jotakuta tsemppaa liikkumaan se mitä muut ajattelee sen liikkumisesta facebookissa. Mulla on jotenkin eri syyt. Ei se että voi hekumoida sillä miten ne sohvaperunat ny siä näkee miten mahtava sporttimimmi olen. Ja siis tottakai olen itsekin ylpeä kropastani ja liikunnastani, mutta en nyt kuiteskaan halua hieroa sitä asiaa kenenkään naamaa. Ei se tsemppaa mua.

Vierailija
89/90 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhhmm, selitätkö miksi ei?

No ehkä mun on vaan vaikea ymmärtää että jotakuta tsemppaa liikkumaan se mitä muut ajattelee sen liikkumisesta facebookissa. Mulla on jotenkin eri syyt. Ei se että voi hekumoida sillä miten ne sohvaperunat ny siä näkee miten mahtava sporttimimmi olen. Ja siis tottakai olen itsekin ylpeä kropastani ja liikunnastani, mutta en nyt kuiteskaan halua hieroa sitä asiaa kenenkään naamaa. Ei se tsemppaa mua.

tosi erilainen käsitys, ilmeisesti paljon heikompi itsetunto kuin mulla, ja uskot myös että kavereillasi on heikko itsetunto.

Ei mun treenit ole "hieromista naamaan", vaan ihan normaalia elämää. Ei mun kaverit ole mitään vammaisia jotka eivät pysty liikkumaan :O

Tsemppiä se on sikäli, että ihmiset kommentoivat treenejä, postaavat omiaan, joita minä kommentoin, seuraillaan toisten edistymistä. Se sosiaalisuus siinä tsemppaa, aivan erilaista kuin vain juosta yksin, eikä kertoa siitä kenellekään.

Mutta tosiaan, mulla on sporttisia kavereita jotka eivät häpeile itseään ja elämäänsä, ei meidän tarvitse mitään piilotella.

Ei ole kyse siitä, että haluaisin antaa itsestäni tietyn kuvan, minä olen sellainen!

Vierailija
90/90 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ainakaan ne tilapäivitykset ole mitenkään taka-ajatukset mielessä tehtyjä. Jos jotain päivittää sinne niin se on ihan puhtaasti että jotain on tullut tehtyä, eikös se sitä varten olekin. Ihan samaan tyyliin kun kavereille samoista asoista vaikka Messengerillä, puhelimella tai vaikka kasvokkainkin juttelisi.

Jos joku päivityksissä ärsyttää on ne jotka selvästi kalastelee toisten ihmisten kommentteja. Miksei sitten voi kertoa suoraan sitä asiaa.