Mitä mieltä: Srk:n päiväkerhon kevätlahjana lapsi sai vain paperipussin,
jossa oli saippuakuplaputkilo, kiiltokuva ja ötökkäpyyhekumi. Itse askarreltu kortti, jossa täti toivotti hyvää kesää lapselle. Miksi maksaa kirkkoon veroja???
Kommentit (30)
Mun mielestä taas itse tehty kortti osoittaa, että täti on halunnut nähdä itse vaivaa lasten lahjojen ja muistamisen eteen. Todella kiva huomionosoitus!!
Saippuakuplathan on aivan mahtavia ja niistä on lapselle iloa varmasti moninkertaisesti verrattuna johonkin lasten raamattuun. = muistaa seurakunnan kerhon kivana paikkana ja sen tädin joka muisti häntä henkilökohtaisella lahjalla.
Voi hyvää päivää miten ahne ja materialistinen äiti olet ja opetat lapsesikin sellaiseksi.
ei tuon ikäinen ymmärrä, että mitä nyt sitten saa ja haloo miten kallista!!!!
jokin halppismerkki. Ei ollut mitään Muumi-, Cars-,tai Hello Kitty-kuvaa siinä putkilossa.
Kyllä jäi paha maku lapsenkin puolesta!
ap
onneksi me saatiin koko perhe etelänmatka, lapsille uudet polkupyörät ja vanhimmalle mopo. Minä ja mieheni saimme auton. Ihana kevätlahja.
jokin halppismerkki. Ei ollut mitään Muumi-, Cars-,tai Hello Kitty-kuvaa siinä putkilossa.
Kyllä jäi paha maku lapsenkin puolesta!
ap
Nyt sä veit koko homman liian pitkälle. Provoilu on taito laji jota kaikki ei valitettavasti hallitse.
pakko olla provoyritys. Jos ei ole, niin teet minut hyvin surulliseksi. Kunnon kortti askarrellun sijaan. Et taida arvostaa käsityötä. Onko mummon kutomat vilalsukatkin askarreltuja. Varmaan niin sanot, jossellaiset teilel tuodaan, pitäis olla tehdastekoiset kunnolliset. Lasten Raamattu?? Ostakaa itselelnne raamattu ja lukekaa sitä edes. Siitä voisi toppia yhtä ja toista.