Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: Srk:n päiväkerhon kevätlahjana lapsi sai vain paperipussin,

Vierailija
27.05.2011 |

jossa oli saippuakuplaputkilo, kiiltokuva ja ötökkäpyyhekumi. Itse askarreltu kortti, jossa täti toivotti hyvää kesää lapselle. Miksi maksaa kirkkoon veroja???

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain laadukkaampaa ja kunnollista muistoa, eihän tuossa ollut edes mitään kirkkoon viittaavaa. esimerkiksi seuraavanlainen paketti: Lasten Raamattu, värityskirja ja kunnon värikynät, ostettu kunnon kortti sen tädin askarteleman sijaan. ap

Oliko tuo vitsi, mitä siellä olis pitänyt olla?

pakko olla provoyritys. Jos ei ole, niin teet minut hyvin surulliseksi. Kunnon kortti askarrellun sijaan. Et taida arvostaa käsityötä. Onko mummon kutomat vilalsukatkin askarreltuja. Varmaan niin sanot, jossellaiset teilel tuodaan, pitäis olla tehdastekoiset kunnolliset. Lasten Raamattu?? Ostakaa itselelnne raamattu ja lukekaa sitä edes. Siitä voisi toppia yhtä ja toista.

Vierailija
22/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas itse tehty kortti osoittaa, että täti on halunnut nähdä itse vaivaa lasten lahjojen ja muistamisen eteen. Todella kiva huomionosoitus!!

Saippuakuplathan on aivan mahtavia ja niistä on lapselle iloa varmasti moninkertaisesti verrattuna johonkin lasten raamattuun. = muistaa seurakunnan kerhon kivana paikkana ja sen tädin joka muisti häntä henkilökohtaisella lahjalla.

Voi hyvää päivää miten ahne ja materialistinen äiti olet ja opetat lapsesikin sellaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä saatu mitään.

Vierailija
24/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mieluummin ollut antamatta.

Vierailija
25/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuon ikäinen ymmärrä, että mitä nyt sitten saa ja haloo miten kallista!!!!

Vierailija
26/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakavat. Kenties ainoa srk joka antaa lahjat päiväkerholaisille?

Vierailija
27/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin halppismerkki. Ei ollut mitään Muumi-, Cars-,tai Hello Kitty-kuvaa siinä putkilossa.

Kyllä jäi paha maku lapsenkin puolesta!

ap

Vierailija
28/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi me saatiin koko perhe etelänmatka, lapsille uudet polkupyörät ja vanhimmalle mopo. Minä ja mieheni saimme auton. Ihana kevätlahja.

Vierailija
29/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin halppismerkki. Ei ollut mitään Muumi-, Cars-,tai Hello Kitty-kuvaa siinä putkilossa.

Kyllä jäi paha maku lapsenkin puolesta!

ap

Nyt sä veit koko homman liian pitkälle. Provoilu on taito laji jota kaikki ei valitettavasti hallitse.

Vierailija
30/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan provo