Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten te jaksatte joiden mies myöhään töissä?

Vierailija
27.05.2011 |

Itse joudun olemaan pitkiä päiviä yksin. Mies tulee 19-21 aikaan töistä. Olen itse lasten kanssa töiden jälkeen tai lapset kavereiden kanssa. Minulla sitä paitsi masennusta ja tämä on todella rankkaa välillä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat tapahtuvat melko lailla kellonaikojen mukaan, se "ohjelmoi" minutkin pysymään liikeellä.

5 lasta

Vierailija
22/36 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niriniri! Millä te kuvittelette, että miehenne elättää teidät? Kantaa rahaa tilille, jonka ehkä jopa jaatte? Jos ei töissä saa olla? Ihme naisia, totta helvetissä pärjäätte omien lapsienne kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuisin tuntuu vaikealta kun on yksi ylimaarainen lapsi talossa..

Vierailija
24/36 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muuten OK suhde miehen kanssa ja se tekee jotain kotona ja auttaa lasten kanssa aina, kun pystyy, niin silti valitetaan ... no, tavallaan ymmärrän, kyllähän tuollaiset työajat ärsyttää ehkä jopa enemmän kuin yksinolo, koska kun on yksin, ei joudu ainakaan valittamaan miehelle. t. vuoden verran totaali yh:na.

Vierailija
25/36 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä klo 7,30-21, joskus klo 23,00 asti. Kotona nukkuu, ei lomia, ei isyyslomia kertaakaan.

Onhan tuohon tottunut. Ehkäpä tämä elämäntyyli sopii mulle.

Vierailija
26/36 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkää päivää, nytkin on vielä töissä. Se mahdollistaa sen, että minä voin olla lasten kanssa kotona kotihoidon tuella. En valita.

Viikonloppuja on silloin tällöin onneksi vapaana.

Vierailija
27/36 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin näes pihtaavat! If ya didn't know...

Vierailija
28/36 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin näes pihtaavat! If ya didn't know...

Vierailija
29/36 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 päivää viikossa. Aluks oli kyllä rankkaa. Mutta olen jo tottunut. On tullut sellainen rutiini että päivät menee nopeaan. Ja onhan se kiva että on sitten enemmän vapaa päiviäkin.

Vierailija
30/36 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen työpäivien pituudet, ei siis mikään yllätys.

Mies on yrittäjänä töissä joka päivä iltamyöhään, kolme lasta.

Turha se on miehelle narnattaa töistä, sillä helpommalla pääsee, kun sopeutuu olemassa oleviin olosuhteisiin.

Vierailija
31/36 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mies on usein työmatkoilla, jolloin saan pyörittää arkea kaikessa rauhassa ja koti pysyy siistinä :)

mies lähtee töihin ennenkuin me muut edes herätään ja tulee töistä kun me jo nukutaan. Käy se tuossa joskus päivällä ehkä pyörähtämässä ja sotkemassa paikkoja. Sunnuntaisin saattaa jopa olla välillä kotonakin sotkemassa meidän päivärytmiä ;)

Eli käytännössä yksinhuoltajia tässä ollaan vaikka virallisesti mies talosta löytyykin. Juu, yrittäjä on...

Raskastahan tämä välillä kieltämättä on, mutta minkäs teet.

Vierailija
32/36 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niriniri! Millä te kuvittelette, että miehenne elättää teidät? Kantaa rahaa tilille, jonka ehkä jopa jaatte? Jos ei töissä saa olla? Ihme naisia, totta helvetissä pärjäätte omien lapsienne kanssa!

Jotenkin vielä ymmärtää työssäkäyvät äidit, joiden mies on illat töissä. Mutta nämä kotona röhnöttävät läskiperseet, jotka eivät saa edes omia lapsiaan hoidettua ja nalkuttavat ja ruikuttavat ihmiselle joka elättää heidät ja heidän lapsensa, ovat surkeinta yhteiskunnan pohjasakkaa.

Vierailija
33/36 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vielä ymmärtää työssäkäyvät äidit, joiden mies on illat töissä. Mutta nämä kotona röhnöttävät läskiperseet, jotka eivät saa edes omia lapsiaan hoidettua ja nalkuttavat ja ruikuttavat ihmiselle joka elättää heidät ja heidän lapsensa, ovat surkeinta yhteiskunnan pohjasakkaa.

Mistä päättelette että mies elättää? Mies käy töissä tasan elättääkseen itsensä. Mulla sen verran jemmassa, että voin olla kotona lasten kanssa siihen kunnes nuorin on koululainen. Todennäköisesti menen töihin kuitenkin jo kolmen vuoden päästä. Mun asunto, mun mööpelit, miehellä oli vain muovisäkillinen vaatteita kun tähän mun kanssa muutti asumaan.

nro 6.

Vierailija
34/36 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paljon reissuhommissa ja musta on kiva vaan välillä huseerata yksin tenavien kanssa. Huomattavasti vähemmän hommia talossa ja enemmän täyttä vapaa-aikaa iltaisin. Välistä olen tosin niin puhki (en henkisesti), että painun lasten kanssa samaan aikaan nukkumaan :)

Ja kun mies kotona, hommat hoidetaan yhdessä, mutta voin toki silloin ihan hyvillä mielin (ilman piikkejä) heittäytyä työpäivän jälkeen vaikka sohvallekin väsyneenä ja mies peesaa silloin kun minä olen kuitti.

Oikeesti toimii meillä kyllä tosi hyvin, eikä kumpikaan ole varmaan laskenu mitä kukakin tekee ja milloin.

Vierailija
35/36 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoitanut kaiken. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jaksaa tai heittää hanskat tiskiin lopullisesti. Simppeliä.

Vierailija
36/36 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan muuten kun olin kotona lasten kanssa 24/7 oli täysin toinen ääni kellossa. Tämä nykyinen pari vuotta kestäny onnellinen fiilis tulee täysin siitä, kun olen itsekin töissä. Jaksaa paljon paremmin työtätekevänä äitinä yksin lasten kanssa kuin ennen kotiäitinä. (Siis jaksaa kaikkea paremmin, itseään, läheisiään, vastoinkäymisiä, elämää yleensä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi