Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähettäisitkö synttärilahjan lasteis serkuille, jos teitä ei kutsuttaisi syntymäpäiville?

Vierailija
27.05.2011 |

Minä en jaksanut lähetellä postissa lahjoja, koska ei meitä kutsuttu synttäreille. En tiedä, oliko juhliakaan. Meidän lapseme ovat saaneet heiltä synttärilahjat, mutta meillä on ollut aina juhlatkin. Mutta kysymys kuuluu: jos on ennenkin antanut lahjan, pitääkö aina antaa lahja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes silloin kun on kutsuttu ja ei olla paikalle päästy. Tosin riippuu serkuista, sillä lapsilla serkkuja paljon ja osaa muistamme aina (niiden kanssa ollaan enemmän tekemisissä.

Vierailija
2/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lähettäsin kyllä:) Paitsi jos serkkuja olisi vaikka 50, voisi jäädä lähettämättä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisaresi (tai eikö miehesi ole sisarensa) kanssa tekemisissä, ettette edes tiedä oliko juhlia? Ei tietenkään tarvitse sen takia antaa lahjaa, että on ennenkin antanut. Minä antaisin ihan vaan ilahduttakseni lasta, siis olisin kyllä lähettänyt jotain pientä postiluukusta mahtuvaa, että lapsi tietäisi etten unohda häntä, vaikka kutsua juhliin ei tulisikaan. Onhan kutsu voinut myös vaikka kadota postissa, jos se on korttina lähetetty... Kyllä mä varmaan olisin omalle sisarelleni soittanut että saako tulla käymään, kun hänen lapsella on synttärit.

Vierailija
4/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kummilapsille.

Vierailija
5/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten synttäreillä ja ehkä jouluisin. Juhlista en tiedä, koska joskus olen kuullut, että juhlat on ollut, mutta vain lasten isän sukulaisille tai heille ja isovanhemmille. Lasten isä ei ole meistä kiinnostunut ja siksi välimme ovat etääntyneet. Kyse on enää ollut oikeastaan vain noista lasten synttäreistä. -ap

Vierailija
6/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etäisyyttä vain. -ap

Vierailija
7/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei pidä mitään yhteyttä yhteen veljistään, ja ei tosiaankaan tiedetä koska siellä synttäreitä juhlitaan. Ja jos veljekset eivät pidä yhteyttä, niin sitten se on niiden asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän