Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pitääkö masennuksesta aina valittaa lääkärille?

Vierailija
27.05.2011 |

Kun olen vaan yleensä vastaillut kysymyksiin. Pitääkö oikeasti valittaa ettei tosiaan aina jaksa tai väsyttää niin hemmetisti koko ajan ja pää tuntuu ihan oudolta. Olen käynyt mtt toimistossa puhumassa sairaanhoitajan kanssa kahden viikon välein. Nyt pyysin että saisin viikon välein ajan kun aloitin työt niin ruvennut masennusoireet pahenemaan. Antoi kuitenkin ajat taas kahden viikon välein. Mitä ne haluaa. Että teen itsemurhan? Ja jos sanoisin että on ajatuksia itsemurhasta mitä ei ole niin laittaisivat varmaan suljetulle. =( huoh..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

potilaat jätetään heitteille. pahassa tilanteessa tuo kahden viikon välein on liian harvoin. voisiko joku läheisesi ottaa hoitavaan tahoon yhteyttä ja pyytää hoidon tehostamista.

Vierailija
2/3 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan että olen itkuherkempi nykyään taas. Tarvitsisin kyllä keskusteluapua joka viikkoa. Ja minua pelottaa koska minulla on pieniä lapsiakin ja en haluaisi joutua suljetulle uudestaan. ;(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä et "valittaisi" siellä MTT:ssa? eiväthän he mitään ajatuksenlukijoita ole.

itse olen vuosia käynyt samaisella taholla juttelemassa, ja aina tulee se sama vastaan, että varsinkin uusille ihmisille vaikutan tääysin terveeltä, ja että ei minulla mitään ole. jossain kohtaa tajusin, että niin tietenkin vaikutan terveemmältä kuin mitä olen, kun en kerro oloistani oikein mitään. jos vaan juttelen kuulumisista yleisellä tasolla..ei se mitään auta.

sanot suoraan siellä MTT:ssa mitä täälläkin kirjoitit, että pelottaa, ja itkettää herkemmin ja olet huolissasi. eivät he voi sitä tietää, ellet itse kerro.