Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi avuttomuutta! Eikö joku oikeasti pääse suihkuun, jos hoidettavana
27.05.2011 |
on vauva tai taapero?
Pieni vinkki: muksu syöttötuoliin katselemaan, leluja käteen tai niitä vaikka narulla kiinni syöttikseen, niin ei tarvi nostella kesken kaiken lattialta. Tai vaikka silityslauta auki sen viereen (jos ei ole muuta tasoa) ja kasa maissinaksuja siihen, jos ei lelut kiinnosta. Mutta onhan se nyt hemmetti, jos ei suihkuun pääse ilman miestä tai lapsen nukkuma-aikaa :D
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Juu, olen itsekin suurperheen esikoinen, vieläpä ainut tyttö, joten itselle on hyvinkin tuttua tuo pienemmistä huolehtiminen. Enkä löydä itsestäni sitä kiltin tytön syndroomaa, päinvastoin. Suhteet vanhempiini ja veljiini ovat erinomaiset, ovatpa veljet vielä näin vuosikymmenienkin jälkeen kiitelleet, että pidin porukan aisoissa. Totta kai sitä nyt matsejakin otettiin. Äidin kanssa soittelemme usein, ja hänen kanssaan olen voinut aina puhua ihan mistä vaan.
Samaa huomaan esikoisessani. Kyllähän hän nyt nahistelee mennen ja tullen sisaruksensa kanssa, mutta häenelle voi välillä pientä vastuunkantoa laittaa, ja hän suoriutuu siitä upeasti. Esim. juurikin tuon 10 minuuttia, kun olen suihkussa ovi auki. :)