Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulle äiti, joka olet etävanhempi

Vierailija
27.05.2011 |

Kerron tarinasi, miten päädyit etävanhemmaksi?

PS. Pidetään kommentit asiallisena, please

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aiheutti ennalta arvaamattomia sairaalareissuja. Koin, että lapsilla on perusturvallisuus parempi isän kanssa, kun mun vointi heitteli ihan miten sattuu ja koskaan ei voinut tietää, milloin joutuu sairaalaan. Isänsä kanssa asuessaan pysyi normaalit päivärutiinit kohdillaan, johon mä en ois pystynyt. Tapasin kuitenkin lapsia mahdollisimman paljon vointini mukaan.

Nykyään on onneksi sairaus sen verran hallinnassa, että pääsääntöisesti viiko/viikko systeemi jo toimii, kun asutaan lähekkäin.

Erossa mulle aikanaan jäi lapset, mutta sairastuttuani pyysin isää lähivanhemmaksi, kun en pystynyt kaikkia lasten perustarpeita enää tyydyttämään. Olihan elämäni vaikein päätös "luopua" lapsista ja kärsin siitä pitkään. Nyt tapahtuneesta jo kymmenen vuotta ja olen sitä mieltä, että ratkaisu oli lasten kannalta oikea, vaikka se itselle kipeää tekikin.

Vierailija
2/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia, vaikutatte molemmat vastuuntuntoisilta vanhemmilta. Tuollaihan sen pitäisi toimia, tehdään asiat lasten parhaaksi mitä se sattuu kulloinkin olemaan.

joka aiheutti ennalta arvaamattomia sairaalareissuja. Koin, että lapsilla on perusturvallisuus parempi isän kanssa, kun mun vointi heitteli ihan miten sattuu ja koskaan ei voinut tietää, milloin joutuu sairaalaan. Isänsä kanssa asuessaan pysyi normaalit päivärutiinit kohdillaan, johon mä en ois pystynyt. Tapasin kuitenkin lapsia mahdollisimman paljon vointini mukaan.

Nykyään on onneksi sairaus sen verran hallinnassa, että pääsääntöisesti viiko/viikko systeemi jo toimii, kun asutaan lähekkäin.

Erossa mulle aikanaan jäi lapset, mutta sairastuttuani pyysin isää lähivanhemmaksi, kun en pystynyt kaikkia lasten perustarpeita enää tyydyttämään. Olihan elämäni vaikein päätös "luopua" lapsista ja kärsin siitä pitkään. Nyt tapahtuneesta jo kymmenen vuotta ja olen sitä mieltä, että ratkaisu oli lasten kannalta oikea, vaikka se itselle kipeää tekikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa minun pitää matkustaa paljon. Saatan olla pitkillä työmatkoilla ja joudun monesti lähtemään yllättäin. Säännöllinen elämänrytmi olisi minun luonani lapsille vaikea järjestää.

Olemme ex-mieheni kanssa hyvissä väleissä ja voimme sopia lasten tapaamiset joustavasti.

Vierailija
4/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttääkseni isompia riitoja...

Vierailija
5/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemalla apua itselleni masennukseni vuoksi päädyin sitä kautta hoitoon (eli pääsin psykogille juttelemaan säännöllisesti), ja psykologi teki lastensuojeluilmoituksen ja sain perhetyöntekijän avuksemme. Siitä tuli päätös että lapseni sijoitetaan sijaisperheeseen. Sieltä sitten molemmat muuttivat iseilleen pysyvästi, eli olen nyt yksin (etä-äiti).

Vierailija
6/7 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten arki olisi erossa muuttunut mahdollisimman vähän. raskain ja vaikein päätös ikinä.

Vierailija
7/7 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemalla apua itselleni masennukseni vuoksi päädyin sitä kautta hoitoon (eli pääsin psykogille juttelemaan säännöllisesti), ja psykologi teki lastensuojeluilmoituksen ja sain perhetyöntekijän avuksemme. Siitä tuli päätös että lapseni sijoitetaan sijaisperheeseen. Sieltä sitten molemmat muuttivat iseilleen pysyvästi, eli olen nyt yksin (etä-äiti).

Eli millään, miten masentuneena toimit, ei ollut mitään tekemistä sijoituspäätöksen kanssa, ainoastaan sillä, että hait apua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän