Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parhaat juoksukengät?

Vierailija
27.05.2011 |

mulla on aina ollut niket, mitkä sulla? onko nyt olemassa joitain uutuuksia ylitse muiden? jotka olisivat hyvät myös kovalla alustalla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi sanoa että nää on parhaat, kun jokaiselle jalalle ja juoksutyylille sopii omansa.

Riippuu siitä nyt ainakin, tarvitsetko tuetun kengän, eli onko ali- tai ylipronaatiota. Jos juokset kovalla alustalla niin iskunvaimennusta on hyvä olla, ettei heti ala penikat vaivata.

Mulla on nyt kahdet viimeisimmät olleet asicset ja niihin olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
2/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.asics.fi/running/products/gt-2000-series-g-tx-women/ mutta ilman goretexia.

Olen kyllä tykännyt. Mutta oman jalan mukaanhan ne aina kannattaa valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kaikki sulkiskengät on sitä merkkiä. perehdynkin sitten kauppareissulla niihin paremmin, kiitos.

Vierailija
4/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama Niken malli passeli myös. Adidaksen kengät taas ei käy olenkaan. Ei ole yhtä merkkiä ylitse muiden, vaan jalan malli ratkaisee.

Vierailija
5/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä lienee joitain alamalleja. On hyvät vaimennukset ja ainakin mun jalalle hyvä lesti. Eikä ole ihan niitä kalleimpia, eli hinta-laatu suhde on hyvä.

Vierailija
6/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.asics.fi/running/products/gel-kayano-women/

Itselläni jo viides sukupolvi menossa, suosittelen lämpimästi. Ei kipeydy jalat, ovat oistavat kengät. Miinuksena hinta.

Vierailija
7/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alankin heti selvittää mistä niitä meiltä päin saa.

Vierailija
8/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyet ja sopii hyvin mun leveelle jalkapöydälle.

Vierailija
9/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ovh on yli 120e ja alessa 70e tai alle. useimmiten brooksit. juoksen noin 6000km vuodessa je kenkiä kuluu.....

Vierailija
10/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

102 €+shipping. täytyy selvittää koko ja tilaan ne. kiitos vielä, näyttää olevan myös mustana.

Vierailija
11/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiiko sun jalalle? Näköjään sopii ylipronatoivalle jalalle. Mulla on Asicsin neutraalille askellukselle soveltuva malli. Jos käyttää väärää kenkää, jalka kipeytyy.

alankin heti selvittää mistä niitä meiltä päin saa.

Vierailija
12/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on pronaatiotuetut, kannattaa mittauttaa jalka ennekuin ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi