Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kotityöt on mahdotonta tehdä lasten kanssa?

Vierailija
27.05.2011 |

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei viihdy hetkeäkään poissa sylistä. En voi tehdä mitään ilman että hän huutaa kurkku suorana.

Isompien kanssa mikään työ ei ole mahdoton.

Tää on nyt vaan tätä.

Vierailija
42/43 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsista yksi on sellainen, jonka kanssa kaikki on onnistunut helposti. Jos leivon, se tulee pian tuolin kanssa viereen ilmoittamaan, että hän leipoo myös. Sille kun antaa taikinanpalan pyöriteltäväksi, niin itse ehdin leipoa omat pitkoni ennen kuin lapsi kyllästyy. Helppoa kuin mikä!

Vanhimman kanssa taas olen pian 7 vuotta yrittänyt pyydellä häntä mukaan kotitöihin, mutta häntä ei kiinnosta. No noin iso lapsi ei toki myöskään enää estä kotitöiden tekemistä. Mutta esti kyllä pienempänä todella tehokkaasti, kun häntä ei siis kiinnostanut se osallistuminen, vaikka kuinka annoin rättiä ja imuria ja annoin leikkiä tiskivaahdolla, jne. Nuo ei auttaneet, kun häntä ei kiinnostanut. Sekunnissa hän heitti rätin nurkkaan ja aloitti lahkeessa parkumisen. Tai juoksi pois ja meni tekemään jotain kiellettyä, että oli pakko mennä perään.

Nyt on vauva, jolla on vatsavaivoja, ja kyllä on yllättävän vaikeaa taas saada mitään tehdyksi. Pieni kun parkuu kuin sikaporsas kaiken muun ajan, paitsi ne kymmenen minuutin pätkät, jotka nukkuu, niin ihmekö se, jos paljon ei saa aikaiseksi. Ja minä en ole mikään riuska ihminen, joka jaksaisi kantaa vauvaa koko päivän mukanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruohonleikkuu.

Lapset hyppii eteen, karkailevat pihalta jne.

Toinen on maalaus tmv. Viimeksi kun maalasin, kuopus ehti heilumaan veitsen kanssa.

Renkaiden vaihto: lapset karkaa, keikkuu tunkin alla jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi