Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö kylppärin joka viikko?

Vierailija
27.05.2011 |

Täytyy myöntää että minä en ainakaan pese..se on niin isokin että kamala homma.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tosin on vessa erikseen, eikä kylppärissä köydä kuin hammaspesulla ja suikussa...

Vierailija
2/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kun sauna--> kaks kertaa vuodessa!!!

jouluks ja juhannukseks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isossa perheessä paikkoja on pidettävä jatkuvasti kunnossa.

Vierailija
4/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kun sauna--> kaks kertaa vuodessa!!! jouluks ja juhannukseks!

peset suihkuhuoneen lattian ja seinät 2 kertaa vuodessa?ei ole totta!!hyi!

Vierailija
5/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc+kylppäri ovat samassa tilassa, siksi.

En jaksa alkaa kiillottamaan, suihkun pullolla vahvaa pesuainetta joka paikkaan, odotan hetken ja huuhtelen suihkulla.

Vierailija
6/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huuhtelen vedellä. Kukaan ei ole opettanut mulle, miten huushollista pidetään huolta, enkä ikinä muista itse opetella.

Vierailija
7/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun jälkeen kun aina lastalla pyyhkii niin ei pääse kovin pahaksi.

Lattia jynssätään pesuharjalla ehkä 3-4 kertaa vuodessa.

Vierailija
8/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun vessan viikon-parin välein ja ne seinät, joille ei roisku vettä, pari kertaa vuodessa.

Vierailija
9/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan vetää pohjat...muistan hinkanneeni kerran elämässäni kylppärin kaakeleita! Ja 9 vuotta olen sellaisessa kämpässä asunut että sitä pitäisi harrastaa. Ok, mies on tainnut pari kertaa kylppärin siivota. Nykyisen kylppärin remontti valmistui reilu vuosi sitten eikä kyllä kukaan ole seiniä sieltä pessyt sen jälkeen...eikä kyllä lattioitakaan jynssännyt.

Vierailija
10/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinille ja lattialle tulee suihkun mukana ihosta ja hiuksista irtoavaa likaa ja vedestä jääviä kalkkitahroja. Pestään viikottain suihkuttamalla ensin putsausainetta ja pyyhkimällä pitkävartisella sienellä ja lastalla.

Vierailija
11/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole opettanut mulle, miten huushollista pidetään huolta, enkä ikinä muista itse opetella.

Paikat mitkä likaantuu on tapana pestä säännöllisesti. Ja joo, suihkukin likaantuu vaikka siellä vettä läträtäänkin koko ajan.

Vierailija
12/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattiat, suihkuseinät, ammeen ja pöntöt. Altaat putsin joka päivä.

Seinät kerran vuodessa. Paitsi tietysti altaan vierestä pyyhkäisen aina kun siinä roiskeita näkyy, eli miltei joka päivä.

Vierailija
13/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattiat, suihkuseinät, ammeen ja pöntöt. Altaat putsin joka päivä. Seinät kerran vuodessa. Paitsi tietysti altaan vierestä pyyhkäisen aina kun siinä roiskeita näkyy, eli miltei joka päivä.

Pötöt pesen viikottain, mutta kylppärin seinät harvoin. Imuroin lattian pölystä samalla, kun muutenkin imuroidaan.

Suihkukaapin sisältä ehkä pesen kerran kuussa, saippuajämät näkyy rumasti kasissa. Altaat ja hanat, jos ovat tahraisia.

Vierailija
14/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen ollessa kylvyssä suihkuttelen sumutepullolla pinnat, ja sitten lapsen kanssa huuhdellaan suihkulla. Näppärää.

Vierailija
15/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viikkosiivouksen yhteydessä pesen lavuaarin, ammeen ja pytyn sienellä ja mäntysaippualla, samoin suihkutilan seinät. Muut seinät pyyhin ikkunanpesuaineella kirkkaaksi, samoin saunan lasioven (Lidlin ikkunanpesuaine on tosi hyvää!), koska niihin tulee roiskejälkiä ja tiivistyy kosteutta saunottaessa. Lattian moppaan.

Pari kertaa vuodessa nostan lauteet ylös ja pesen saunan, kylppärin lattian pesen kivipesuaineella ja juuriharjalla.

Vierailija
16/16 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen ollessa kylvyssä suihkuttelen sumutepullolla pinnat, ja sitten lapsen kanssa huuhdellaan suihkulla. Näppärää.