Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin eilen miehen

Vierailija
21.06.2011 |

Tapasin harrastuksen kautta eilen upean miehen. Mielenkiintoinen, mukava, samoja kiinnostuksenkohteita jne. Mä vaan oon hyvin varattu :-D Eli se siitä.

Mietin vain kutsuisinko FB- kaveriksi vai odottaisinko hänen kutsuaan?

Muodostettiin harrastuskerhon jäsenten kanssa oma FB ryhmä ja siellä hänkin on jo mukana. Harrastuksen puitteissa tavataan pari kertaa kuukaudessa, mutta FB:lla pidetään yhteyttä päivittäin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua ihastua tähän mielenkiintoiseen tyyppiin yhtään enempää, niin et pyydä. Pari kertaa kk jo näkeminen on varmasti kiva piristys, joten jätä se suosiolla sille tasolle, jos siis olet varattu ja onnellinen. Ei kannata lähteä leikkimään, kokemusta on...

Vierailija
2/2 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua ihastua tähän mielenkiintoiseen tyyppiin yhtään enempää, niin et pyydä. Pari kertaa kk jo näkeminen on varmasti kiva piristys, joten jätä se suosiolla sille tasolle, jos siis olet varattu ja onnellinen. Ei kannata lähteä leikkimään, kokemusta on...

Voin kertoa, että itse en jättänyt asiaa tuohon ja vaikeuksiahan siitä on seurannut. Jos siis olet tyytyväinen elämääsi nyt, niin anna olla. Ei kannata sorkkia mehiläispesää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla