Maanantaina ensimmäinen ultra. Jännittää!
Maanantaina olisi ensimmäinen ultra. Jännittää ihan kamalasti.
Saako tuon itse päättää tehdäänkö se emättimen kautta vai vatsanpeitteiden päältä?
Hirvittää tuo jos se tehdään emättimen kautta. Miten se yleensä tapahtuisi sitä kautta?
Millainen tuo kromosomihäiriöiden seulonta on?
Vastauksia jännittäjälle :))
Kommentit (13)
kromosomihäiriöt testattiin siis verikokeesta + ihan sillä ultrakuvilla hoitaja tekee mittauksia esim. siitä niskaturvotuksesta. Ei oo ollenkaan kauheeta vaikka emättimen kautta tehdäänkin. Niin ihanaa nähä oma pikkuinen ekaa kertaa ja sen liikkeet, et mulle ja miehelle tuli ainakin molemmille tippa linssiin. Ihanaa se on!
Lääkäri valitsee tavan, ei tutkittava.
Multa ekassa raskaudessa tutkittiin ekassa ultrassa vain vatsanpeitteiden läpi (olen laiha, ei rasvaa haitolla). Seuraavissa sitten molempia kautta.
Monesti ainakin istukan paikkaa katsovat alakautta.
Häveliäisyys tutkimuksiin häviää raskauden aikana, viimeistään synnytyksessä.
siis olet samanlaisessa asennossa ku gynellä ja sitten liukasteella varustettu ultralaite (joka on vähän dildon muotoinen ja kokoinen) laitetaan sisääsi. Ei oo kauheeta.
mulla ultras hoitaja, ei lääkäri ja jo etukäteen sanottiin, että emättimen kautta aina eka ultra ja vatsan päältä rakenneultra. Käytännöy vähän vaihtelee kunnittain
Kihlattuni seura ei haittaa tässä, mutta äitini haluaa mukaan.
Minulle käy se, että äitini on mukana, mutta en tiedä mitä pitäisi ajatella siitä, että äitini olisi myös siinä katsomassa, kun minulla on haarat levällään ja emättimeeni työnnetään jokin outo esine.
APUA !
Ap.
ei kyl ois täällä saanu ees tulla mukaan! Ei ois ollu ees huoneessa tilaa ku yhelle. En itekään ois halunnu ketää muuta mukaan katteleen vauvaa ekaa kertaa ku mieheni. Oli ihana herkkä yhteinen hetki.
En itekään ois halunnu ketää muuta mukaan katteleen vauvaa ekaa kertaa ku mieheni. Oli ihana herkkä yhteinen hetki.
"parisuhdehetkenä" johon en kyllä äitiä tai muita ottaisi mukaan, vaikka ovatkin rakkaita ja läheisiä.
Maanantaina olisi ensimmäinen ultra. Jännittää ihan kamalasti. Saako tuon itse päättää tehdäänkö se emättimen kautta vai vatsanpeitteiden päältä? Hirvittää tuo jos se tehdään emättimen kautta. Miten se yleensä tapahtuisi sitä kautta? Millainen tuo kromosomihäiriöiden seulonta on? Vastauksia jännittäjälle :))
mikäli raskaus on tarpeeksi pitkällä, esim viikolla 8.
Kertaakaan ei minulla ole ultrattu vatsanpeitteiden päältä rv 8. Ja näitä alkuraskauden ultria on tehty neljä kertaa. Vielä niskapoimu-ultrakin (n. rv 12-13) on aina tehty alakautta.
vatsanpeitteiden päältä ultrataan mikäli raskaus on tarpeeksi pitkällä, esim viikolla 8.
Kertaakaan ei minulla ole ultrattu vatsanpeitteiden päältä rv 8. Ja näitä alkuraskauden ultria on tehty neljä kertaa. Vielä niskapoimu-ultrakin (n. rv 12-13) on aina tehty alakautta.
vatsanpeitteiden päältä ultrataan mikäli raskaus on tarpeeksi pitkällä, esim viikolla 8.
näin meillä!
Ei kyllä yhtään innosta ajatella, että se tosiaan tehtäisiin emättimen kautta.
Toivottavasti tehdään vatsanpeitteiden päältä.
Juoksen muuten varmaan karkuun koko operaatiosta :D
Ap.
mulle ainakin tehtiin emättimen kautta eikä voinut valita. Käy siis pissalla ennen! Ja onnea! :)