Onko täällä yli 179cm naisia? Vai onko tuon pituinen nainen muka harvinaisuus?
Kommentit (31)
Vastaavissa ketjuissa on ollut useita yli 180 tai 180 pituisia naisia.
Itse en ole, mutta tyttäreni on 180 cm
On se melko harvinaista. Oman suvun naiset on kaikki tuota pidmepiä, paitsi minä olen hukkapätkä 174cm pituudella.
Onhan se harvinaisuus, tarvitseeko sitä täällä kysellä? Riippuu tietysti siitä miten määrittelee harvinaisuuden.
Varmasti suomalaisista naisista alle 1% on yli tuon mita. Maailmanlaajuisesti vielä harvinaisempaa.
Harmi. Omaan silmääni pitkät naiset ovat kaunista katsottavaa.
Vaikka tähän tulisi tuhat vastausta, että olen yli 180, niin siltikin se on harvinaisuus. Tätä palstaa lukee niin moni, että väkisinkin on paljon yli 180 cm naisia, yli 140 äo ihmisiä ja yli 20 cm kulleja.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tähän tulisi tuhat vastausta, että olen yli 180, niin siltikin se on harvinaisuus. Tätä palstaa lukee niin moni, että väkisinkin on paljon yli 180 cm naisia, yli 140 äo ihmisiä ja yli 20 cm kulleja.
xD Lol
Ei se ihan tavallista ole. Tunnen ehkä... 3 ei-kehitysvammaista. Kehitysvammaisilla sitten tavallisempaa (tai siis ei sekään oireyhtymä nyt varmasti väestössä kovinkaan tavallinen ole, mutta kun sattuneesta syystä tunnen paljon kehitysvammaisia, niin tulee heti useampi mieleen).
Sääliksi käy. Nainen on kauneimmillaan 172-175cm:n pituisena, 179 on jo ruumiinrakenteeltaankin niin iso että väistämättä ruma.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihan tavallista ole. Tunnen ehkä... 3 ei-kehitysvammaista. Kehitysvammaisilla sitten tavallisempaa (tai siis ei sekään oireyhtymä nyt varmasti väestössä kovinkaan tavallinen ole, mutta kun sattuneesta syystä tunnen paljon kehitysvammaisia, niin tulee heti useampi mieleen).
Nauroin ääneen tälle kommentille, mikä ei ainakaan ole yleistä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy. Nainen on kauneimmillaan 172-175cm:n pituisena, 179 on jo ruumiinrakenteeltaankin niin iso että väistämättä ruma.
Kyllä mulla mies ja on hulluna minuun
Kyllähän niitä pidempiä naisia aika usein vastaan tulee... tosin painavampia/muuten isompia vähän vähemmän! XD
t. 180cm/136kg, rasvat 11%, hauis 53cm, penkkiennätys 260kg (raw), maastaveto 340kg, cooper 3070m, useita leukoja 50kg lisäpainolla
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niitä pidempiä naisia aika usein vastaan tulee... tosin painavampia/muuten isompia vähän vähemmän! XD
t. 180cm/136kg, rasvat 11%, hauis 53cm, penkkiennätys 260kg (raw), maastaveto 340kg, cooper 3070m, useita leukoja 50kg lisäpainolla
Aina kun tulee saman pituinen nainen vastaan tulee jotenkin kiva fiilis :3 t. n180cm
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole. Usein heillä puoliso on vielä pidempi. Yhdessä sitten usein saavat myös pitkiä lapsia. Ainakin näin meidän suvussa.
T. Sukunsa lyhyin aikuinen nainen 174cm.
Vierailija kirjoitti:
Huippumallit voivat olla vaikka 184 cm.
Olen 180cm ja tunnen kyllä muita yhtä pitkiä naisia. Toki meitä on vähemmän kuin lyhyempiä. Tytöt ovat nykyään pitempiä kuin ennen. Ei ole tavatonta, että yläkoulussa jo melkein puolet tytöistä alkaa olla yli 175cm pitkiä.
183cm/70kg nainen täällä. Eipä siihen omaan pituuteensa voi juuri vaikuttaa, joten sillä mennään, mitä on saatu.
182