Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi mua, söin yksin kokonaisen pakastedaijmkakun.

Vierailija
26.05.2011 |

Mulla on syömishäiriömenneisyys (BED). Onkohan se nyt tulossa takaisin. Olen yksin kotona, siitä vain kävelin lähikauppaan, ostin kakun, laitoin pakkaseen ja söin äsken.

Auttakaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopeta siihen. Et tarvi lisää. Vaikka tuntuiskin nyt, että ihan sama. Huomenna sitten taas normaalia syömistä.

Vierailija
2/8 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt samasta jo vuosia. Sinänsä en ole järkyttynyt syömisestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pystyt

Vierailija
4/8 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on paljon hyvää ja paljon vahvuuksia. Nyt vain sattui käymään näin ja siitä mennään eteenpäin. ei maailma siihen kaadu. Älä jää miettimään tuota.

Vierailija
5/8 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole vitsi, vaan minullakin taitaa olla oikeasti syömishäiriö, kun pelkkä ajatus tuosta kakkumäärästä saa minut haaveilemaan samasta! Jos vaan saisi, niin söisin aina herkkuja niin että tulisi paha olo. Toivotaan kuitenkin tosissaan, että sairautesi ei palaa, vaan tämä oli vain yksi kerta. Itse olen jojo-laihduttaja, mihinkään kohtuuteen en pysty.

Vierailija
6/8 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin useita vuosia psykoterapiassa. Minulla on ykkästyypin diabetes, joten asian selvittyö diabesesta hoitavalle lääkärilleni, sain lähetteen parheeseen mahdolliseen hoitoon. Myös lääkitystä käytettiin tukena ja osittain masennukseenkin, joka liittyi kokonaisuuteen.

Nyt on ollut pitkään vähän apeutta ja matalaliitoa pään sisällä. Ja sieltähän se vanha mörkö tuli käymään. Se on niin ihmeellistä, miten kaikki tuntuu sen hetken niin hyvältä ja elämä paremmalta kun syö ja kun satsi on loppu, tuntuu että haluaisi kuolla. Siihen oloon auttaisi vain lisämässy. Onneksi ostin vain yhden kakun.

Vierailija
7/8 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko, että minua otettaisiin todesta, koska terveydellisiä vaivoja ei ole, enkä ole kuin lievästi ylipainon puolella. Silti tunnen olevani vankilassa pakkomielteeni kanssa.

Kävin useita vuosia psykoterapiassa. Minulla on ykkästyypin diabetes, joten asian selvittyö diabesesta hoitavalle lääkärilleni, sain lähetteen parheeseen mahdolliseen hoitoon. Myös lääkitystä käytettiin tukena ja osittain masennukseenkin, joka liittyi kokonaisuuteen.

Nyt on ollut pitkään vähän apeutta ja matalaliitoa pään sisällä. Ja sieltähän se vanha mörkö tuli käymään. Se on niin ihmeellistä, miten kaikki tuntuu sen hetken niin hyvältä ja elämä paremmalta kun syö ja kun satsi on loppu, tuntuu että haluaisi kuolla. Siihen oloon auttaisi vain lisämässy. Onneksi ostin vain yhden kakun.

Vierailija
8/8 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko, että minua otettaisiin todesta, koska terveydellisiä vaivoja ei ole, enkä ole kuin lievästi ylipainon puolella. Silti tunnen olevani vankilassa pakkomielteeni kanssa.

Sitähän se syömishäiriö on. Se on niin kamalaa, että henkinen kipu tuntuu ihan fyysisesti.

Suosittelen kyllä terapiaa, jos et pääse ykilölliseen hoitoon, on kaikenlaisia ryhmiä ja keskustelunettejä, joista saa apua. Mun syömishäiriö vaan liittyy niin kiinteästi mun perustautiin, että (sen lisäksi että perustautikon oli pois hallinnasta) ja ongelmat niin omaleimaisia, että ykssilöterapia oli ainoa vaihtoehto. Sain ihan syömisasioihin erikoistuneen psykiatrin, jonka kanssa jauhettiin vuositolkulla. Molemmat opittiin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi