Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitteko te biseksuaalin puolisoksenne?

Vierailija
26.05.2011 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies otti jo

Vierailija
2/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä sillä ei sitten viime kädessä olisi merkitystä, mutta ihan helppoa ei olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin käydä vierraissakin sillä ehdolla, että pääsisin välillä mukaan kun vaimo ja sen rakastajatar touhuaa =)

Vierailija
4/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken hämmennys asian selviäminen mulle oli, myönnän. Yhteinen rakkaus ja perhe se on kuitenkin tärkeämpi asia. Itse olen aika liki 100 % heteronainen, mieheni bi.

Vierailija
5/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olisi jopa helpompaa jakaa asioita, jos mieski ymmärtäisi, millaista tää on ja olisi mukana gay-yhteisön jutuissa.

Vierailija
6/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

biseksuaalit yleensä valitsevat elämänkumppanikseen vastakkaista sukupuolta olevan. Pystyy helpommin perustamaan perheen, elämään heteronormatiivista elämää, saa kaikki oikeudet, jne. Siksi monet homot ja lesbot eivät ole kiinnostuneita biseksuaaleista kuin yhden yön juttuina, osa suhtautuu jopa hyvin kielteisesti biseksuaaleihin.

Eli heteronaisena voisi harkita bi-miestä ja voisin vaikka dildottaa häntä välillä, jos haluaisi.

Vierailija
7/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin keksiä yhdessä jotain kivaa jonkun söden miehen kanssa ;-)

Vierailija
8/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

biseksuaalit yleensä valitsevat elämänkumppanikseen vastakkaista sukupuolta olevan. Pystyy helpommin perustamaan perheen, elämään heteronormatiivista elämää, saa kaikki oikeudet, jne. Siksi monet homot ja lesbot eivät ole kiinnostuneita biseksuaaleista kuin yhden yön juttuina, osa suhtautuu jopa hyvin kielteisesti biseksuaaleihin.

Eli heteronaisena voisi harkita bi-miestä ja voisin vaikka dildottaa häntä välillä, jos haluaisi.

Vierailija
9/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi en ottaisi ? Yhtä lailla mies pettää tykkääkö hän miehistä vai naisista vaan vain esim naisista.

Uskon että bi on ymmärtäväisempi puoliso, pystyy samaistumaan enemmän.

Mutta silti oma mies on maailman paras, ja ei ole bi.

Vierailija
10/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi en ottaisi ? Yhtä lailla mies pettää tykkääkö hän miehistä vai naisista vaan vain esim naisista. Uskon että bi on ymmärtäväisempi puoliso, pystyy samaistumaan enemmän. Mutta silti oma mies on maailman paras, ja ei ole bi.

vaan ajatus siitä, että mies kiihottuu kikkelistä ja haluaa sitä peppuun ja suuhun ja toisinpäin.

Vierailija
11/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan haluis että mies on puoliksi homppeli ja haluis myös miestä. heräis kysymys että onkohan sittenkin homo joka yrittää olla hetero

Vierailija
12/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla jotain lähdettä tälle tiedolle?

Kun elää ilman silmälappuja, niin huomaa kaikenlaista.

Vierailija
13/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se minua letkauttanut oikeastaan mitenkään.

Vierailija
14/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ole itsekin bi. En itse rakastu sukupuoleen vaan ratkaisevat tekijät ovat jotain muuta. Minulla ei ole tarvetta määritellä kumpanini seksuaalista suuntautumista. Niin, ja en koskaan ole pettänyt ketään..

Vierailija
15/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuvitella ottavani puolisoksi bi-miehen. Vaatisin kyllä varmaan, että pääsen leikkeihin mukaan. ;)

Vierailija
16/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja mieheni ottikin.

Vierailija
17/30 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti joo ei kaikki biseksuaalit toimi näin, mutta olen nähnyt tätä paljon tuttavapiirissä ja kuullut muutenkin. Kun ei kerran ole "pakko" valita vaikeampaa reittiä, tulee helposti sitten päädyttyä yhteen kumppanin kanssa, jonka ympäristö itsestäänselvästi hyväksyy. Kyllähän se tuo ylimääräisiä paineita suhteeseen, jos pitää esim. miettiä sukulaisten ja yhteiskunnan asenteita ja tavallaan olla ainakin jossain kaiken arjen alla puolustuskannalla, että on tää meidänkin juttu ok.

Mulla oli itselläni nuorempana suhteita tyttöjen kanssa, mutta nyt aikuisempana olen parisuhteessa miehen kanssa. Ja ihan rehellisesti voin sanoa, että tässä valinnassa on kyse paljon myös siitä, että ei tarvi miettiä miten kukaan suhtautuu ja perheen perustaminen on helpompaa kuin naisen kanssa. Tavallaan tunnen, että mulla ei ollut rohkeutta olla ikään kuin vastarinnassa, mutta toki mieheni on ihana ja rakastan häntä, siis mulle loistava kumppani ihan itsessään.

Ei pitäis yleistää, mutta kyllä se monilla menee niin, ettei sitten ehdoin tahdoin tehdä elämästä vaikeampaa ja valitaan kumppani vastakkaisesta sukupuolesta. Tietysti toivoisin, että maailma olisi sellainen, ettei ympäristön paine vaikuttaisi. Silloin olisin itsekin varmaan todennäköisesti naisen kanssa, pidän naisia yleensä viehättävämpinä ja ihastun naisiin helpommin.

Voisin kyllä itse olla parisuhteessa biseksuaalin kanssa sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
18/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla jotain lähdettä tälle tiedolle?

Kun elää ilman silmälappuja, niin huomaa kaikenlaista.

Otin biseksuaalin miehen ja olen tiennyt alusta alkaen.

Vierailija
19/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies otti jo

Vierailija
20/30 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaimo on kyllä niin homofobinen ettei pystyisi olemaan bi-miehen kanssa. Olen siis kuitenkin ihan hetero joten ristiriitaa ei ole. Periaatteessa ois siistiä olla bi, mutta ei vaan miehet kiinnosta, eikä vois touhuta mitään, mutta ainakaan fobioita ei ole kun on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa.