Ottaisitteko te biseksuaalin puolisoksenne?
Kommentit (30)
Ei kukaan ole aivan 100% hetero. Vuosia pelkässä äijäporukassa tekee heteroimmastakin miehestä bi:n. Samoin naisesta, jos miespuolisia seksikumppaneita ei ole saatuvilla. Luonto on niin järjestänyt.
Jännä juttu, että aina väitetään heteroista tuolla tavalla. Muuttuuko homomies tai lesbonainen yhtä lailla nais- tai miesporukassa biseksuaaliksi. Näissä keskusteluissa on aina huvittavaa tämä, miten heterot eivät voi olla 100 % heteroita, mutta homot ovat sitten 100 % homoja.
Itse olen heteronainen, eikä naiset todellakaan kiinnosta. Jos jostain käsittämättömästä syystä miehiä ei olisi saatavilla, niin turvautuisin mieluummin omaan käteen kuin toiseen naiseen.
toisesas päässä 100 % homot ja toisessa 100 % heterot ja kaikkea niiden väliltä. Eli esim. joku joka haluaa seksiä vaan miesten kanssa saattaa silti kiihottua naisistakin, jollekin taas kelpaavat kaikki. Niin ja sitten tietty aseksuaalit, eli ne joita seksi ei kiinnosta ollenkaan.
Se miten osa ihmisistä mihinkin kohtaan sijoittuu on sitten eri asia, eikä minulla siitä ole mitään vahvoja käsityksiä.
Jännä juttu, että aina väitetään heteroista tuolla tavalla. Muuttuuko homomies tai lesbonainen yhtä lailla nais- tai miesporukassa biseksuaaliksi. Näissä keskusteluissa on aina huvittavaa tämä, miten heterot eivät voi olla 100 % heteroita, mutta homot ovat sitten 100 % homoja.
Itse olen heteronainen, eikä naiset todellakaan kiinnosta. Jos jostain käsittämättömästä syystä miehiä ei olisi saatavilla, niin turvautuisin mieluummin omaan käteen kuin toiseen naiseen.
"Näissä keskusteluissa on aina huvittavaa tämä, miten heterot eivät voi olla 100 % heteroita, mutta homot ovat sitten 100 % homoja."
Kukas näin väittää?
Epäilen, että KAIKKI ihmiset ovat enemmän tai vähemmän bi-seksuaaleja. Tuntemillani homoilla on suurimmalla osalla ollut suhteita myös toiseen sukupuoleen, mutta ENEMMÄN ovat kiinnostuneita omasta sukupuolestaan ja haluavat löytää pysyvän kumppanin siitä porukasta, joten tulkitsevat itsensä homoseksuaaleiksi.
100% heteroksi voi itsensä määritellä mielestäni vettäpitävästi, jos on viettänyt vuosikausia esim. vankilassa ilman mitään seksuaalisia haluja omaan sukupuoleensa. Etpä voi sinäkään tietää asiaa, kun et ole moiseen testiin joutunut (toivottavasti et joudukaan)! Yleensä kiivaimmat heteroiksijulistautujat ovatkin "piilohomoja".
Eikös se luonne ja rakkaus ratkaise.
Vai onko oikeaa tutkimustietoa, että bi:t eivät olisi niin uskollisia kumppaneita kuin heterot? Paitsi että ei ne tilastotkaan ratkaise vaan kyseinen ihminen.
Kysymys on sinänsä teoreettinen, koska jo aviossa, mutta kyllä, jos hyvä luonne ja rakkautta, eikä siitä bi-hommasta ole tullut mitään ylitsepääsemättömiä traumoja ja ongelmia kuvitteelliselle puolisokandidaatille.
Oisko sulla jotain lähdettä tälle tiedolle?
Kun elää ilman silmälappuja, niin huomaa kaikenlaista.
Halusin vain tietää, onko tieto peräisin jostain tutkimuksesta, eli laajemmasta otannasta, vai omasta lähipiiristäsi. Ja vastaus vahvisti, että kyseessä on jälkimmäinen tapaus. Muutoin en ota kantaa siihen, voiko (ja pitäisikö) tuollaista yleistystä tehdä, itse kun en ole mikään yleistämisen suuri ystävä.
toi pelkkä bi ei kerro ihmisestä yhtään mitään, joten kerro mikä on sun määritelmä biseksuaalille? Onko ne kaikki just eikä melkein samanlaisia esim. luonteeltaan.
Joo ja mun mies on bi, mutta en ole häntä sen biseksuaalisuuden takia "valinnut" vaan sen takia kuka hän on ihan ihmisenä.
ja mieheni on ottanutkin. En näe asiassa mitään ongelmaa, eikä onneksi miehenikään.
ehkä en (ja vain ja ainoastaan siitä syystä että pidän äijämäisistä miehistä).
Homofobiaa en pode, eikä tämä liity pettämisiin millään lailla.Mua ei vaan vakuuta miehet joista haistan naisellisia piirteitä.