Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kukaan ihastua tämänkokoiseen naiseen? Vai aivan turn-off?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen ihmisen kauneusihanne.

Eikä kuvan nainen edes ole mitenkään erityisen lihava.

Vierailija
22/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa ehkä hieman on mutta hän on kuitenkin mukavasti kurvikas. Panisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mihinkään telttaan tai maripaitaan ja leggareihin,se vasta kamalalta näyttääkin

Vierailija
24/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sä tiedät liikkuko??Ei se liikkumistä estä toi koko.mitä selitystä taas! Mun BMI ON 29 Täl hetkel ja kyllä-liikun..vauvan jälkeen ei ole kilot lähteny vielä,mutta harrastan normaalisti työmatkapyöräilyä,varsinkin talvella aika kovaa vtä lumessa,uin,kävelen pitkiä lenkkejä. Jos syö paljon/liikaa,e8i laihdu vaikka kuinka liikkuis. Tiedän paljon miehiä,jotka tykkäävät uhkeimmista naisista!

Ja ei selvästikään liiku. Kukaan, joka todella harrastaa aktiivisesti tehokasta liikuntaa, ei voi pysyä tuon kokoisena. Kyllä aktiiviliikkuja saa pitää huolen siitä, että syö TARPEEKSI. Ja aivan sama, tiedät kuinka monta miestä tahansa. Totesinhan itsekin, että jotkut tykkää pulleroista. Harvemmin kuitenkaan mitkään salskeat, urheilulliset miehet. Vakka kantensa valitsee.. Ja jollekin, joka kirjoitti että hoikka ei tarkoita tervettä. Ei automaattisesti niin, mutta lihavuus ei ole ihmisen normaalitila, joten se kertoo siitä, että jotakin on pielessä. Hoikka on paljon todennäköisemmin terve. Itse olen onneksi hoikka, kaunisvartaloinen JA terve.

Sä olet taas tätä tyypilistä av-materiaalia, jonka mikelestä kaikki jopiden BMI on yli 17, on läskejä.

Tidoksi sulle, ottasin ton naisen kropan ihan any day. Mä olen se TOSI iso ja olen helvetin paljon isompi kun kuvan nainen. Ja arvaa mitä? Mä olen ollut monta vuota avoliitossa urheilijan kanssa. Silloin en ollut kyllä näin iso, mutta ylipainoinen kuitenkin. Olen ollut myös aina terve. Ei kolesterolia, ei verenpainetta, ei nivelsärkyjä, ei mitään normiflunsaa kummempaa.

Tällä hetkelläkin olen terve, mutta en halua olla näin iso. Ja toisaalta, jos nyt en pistä stoppia,lihon entisestään.

Kaikki ei siis ole ihan niin mustavalkoista kun sä ajatelet. ;)

Vierailija
25/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai sitä joku voi ihastuakin, ainakin joku ylipainoinen mies itsekin

Vierailija
26/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kyllä täysi turn off mutta kai sitä joku voi ihastuakin, ainakin joku ylipainoinen mies itsekin

Ihan sikaruma! Ei ton kokoset sais liikkua ihmisten ilmoilla ollenkaan aiheuttamassa oksetusta meille paremmille ihmisille. Rumille läskeille pitäis olla ihan omat alueensa, mistä vois päästä pois vaan sillä ehdolla, että paino putoo normaalilukemiin.

Vierailija
27/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään hätää

Vierailija
28/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tukeva,mutta ei sairaalloisen lihava! on paljon miehiä,ketkä tykkää että on jotain mistä ottaa kiinni :)ja iloinen mieli+itsevarmuus ovat ehdoton turn on!!

t: laiheliini

Vierailija
29/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole kiinni miten seksi ja rakastelu ja muu yhteiselo sujuu, siis miehen kannalta. Puolibulimikko pihtari ei ole miesten mieleen loppupelissä.

Noitahan tulee vastaan joka toinen kun kadulla kävelee. Että jos vain ideaalivartaloiset kelpaisivat, niin sukupuuttoon kuolisivat suomalaiset, kun ei olisi vaimoja ja tyttöystäviä puolelle miesväestöstä.

Vierailija
30/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpi ja mun mielestä parhaimman ja luonnollisimman näköiset ihmiset mahtuivat BMI:n 18,5-29,5 välille. jonkun verran yli 30 indeksilläkin oli oikeen hehkeitä ihmisiä. Sairaalloisen ylilihavat on sitten asia erikseen. Sellainen ihminen voi olla terve vielä alle nelikymppisenä, mutta neljänkympin jälkeen sairauslista alkaa olla pitkä.

Kuvan naisella ei ole mitään hätää. Tuollaisille naisille on tilausta. Ja luonnehan sen ratkaisee synkkaako vai ei, ei se minkä verran ihminen painaa.

Vierailija
31/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luonnehan sen ratkaisee synkkaako vai ei, ei se minkä verran ihminen painaa.

Tuo toimii sen, jälkeen, kun ne peruskriteerit on päästy läpi.

Ihmeesti se vaan menee niin, että fyysisesti liian epämiellyttävä ihminen voi olla "loistava tyyppi", mutta jotenkin ei vaan synkkaa eroottisesti. Ja tämä on juuri sitä ulkonäköön kohdistuvaa valikointia, tunnistipa sen tai ei.

Ja se, mikä on ulkonäölllisesti liian paha vaihtelee tietysti tosi paljon, jotkut ovat hyvin tarkkoja, toiset eivät niin välitä.

Vierailija
32/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kyllä täysi turn off mutta kai sitä joku voi ihastuakin, ainakin joku ylipainoinen mies itsekin

Ihan sikaruma! Ei ton kokoset sais liikkua ihmisten ilmoilla ollenkaan aiheuttamassa oksetusta meille paremmille ihmisille. Rumille läskeille pitäis olla ihan omat alueensa, mistä vois päästä pois vaan sillä ehdolla, että paino putoo normaalilukemiin.

ei kai sitä ihmiset tuolla ulkona sen takia vaan liiku että viehättävät vastakkaista sukupuolta. Kyllä se niin on, että harva normaalipainoinen ylipainoiseen ihastuu, vakka kantensa valitsee. Ei siitä pidä ylipainoisten loukkaantua, kyllähän sen nyt jokainen tajuaa. (paitsi tietty ylipainoiset av-mammat saa baarin kuin baarin miehet sekaisin :D)

Vierailija
33/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä hän liikkumaan pääsee,vaikka joku itseään kauniiksi kehuskeleva liikkuja niin väittikin..

Mietin että kenen mielestä hän on kaunis,omasta mielestäänkö?Eikö kauneus ole katsojan silmässä,on kyse sitten naisesta tai miehestä??

selvästi ole aktiiviliikkuja. Ja itselle se on ihan ehdoton kriteeri, että on liikunnallinen ja terve, että ihminen voi olla seksikäs. Jotkut saavat ihan rauhassa tykätä sohvalla lojuvista "herkkujen" mässääjistä, minä en tykkää. Mikä siinä haittaa niin kovasti?

Mietipä myös ihan rauhassa kenen mielestä olen kaunis :D Omasta mielestäni totta kai, sehän se tärkeintä on!!!

Mutta fakta on se, että kroppani vastaa länsimaista kauneusihannetta, joten aika monen muunkin mielestä olen kaunis :) Ihan jokainen ei varmaan timmistä, muodokkaasta ja treenatusta vartalostakaan tykkää, mutta kyllä he vähemmistönä ovat. Tosin, sama se on vaikka kukaan muu ei pitäisi kun omasta mielestäni olen upea.

Siihenhän tosin vaikuttaa sekin, että tiedän olevani hyvässä kunnossa, vahva ja terve, se lisää hyvää fiilistä itsestä. Mutta ymmärrän toki, ettei pullero, huonovointinen ja -kuntoinen kroppansa vihaaja voi minua ymmärtää :)

Vierailija
34/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo väite että luonne ratkaisisi.

Vierailija
35/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa on, mutta on liiottelua sanoa että hän on obeesi, eli sairaalloisen lihava.

Obese, obeesi = ylipainoinen

Morbidly obese, morbidin obeesi = sairaalloisen lihava

Eli kyllä hän on obeesi, ylipainoinen, ei kukaan ole väittänytkään että olisi sairaalloisen lihava. Faktat kuntoon!!

Vierailija
36/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hän tietoinen siitä, että myös alipainon puolelle menemisellä on terveysriskinsä? Siksi BMI:ssä on sekä ylä- että alaraja.

Vierailija
37/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalo on iso mutta pää pysyy pienenä? Jos katsoisi vain tuon naisen kasvoja, voisi kuvitella vaikka 50-kiloiseksi.

Vierailija
38/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ISO, mutta ei erityisen lihava. Todella rintava hän on, mikä antaa kuvitelman lihavemmasta.

Vierailija
39/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti. Minusta naisen pitää olla tuon kokoinen ja näköinen eikä mikään kireä luuviulu.

Vierailija
40/40 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ihan normi nainen, ei mitenkään liian iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme