Lue keskustelun säännöt.
juoksijat
26.05.2011 |
jos juoksette 20 km, miten jaksotatte matkan?
mä ajattelin jakaa sen 5 km pätkiin, joista ekan juoksen lämmitelläkseni, 2 seuraavaa reippaasti ja vikan homona
miltä kuulostaa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla