Heinäsirkat viikonloppuna
En nähnyt heiniksille vielä vv-aloitusta, joten tässä sellainen...
Plussanneita näkyy olevan varsin mukavasti, onnea kaikille! Toivottavasti lisää saadaan. Tuulet näkyvät olevan suotuisia sirkkavauvoille.
Omaa: vielä matkaa testaamiseen. Kp 21/28-29, joten ainakin viikko pitäisi vielä jaksaa. Hirveetä kärvistelyä tämä on.
Oireita ei niin minkäänlaisia, mutta eipä niitä ollut esikonkaan kanssa kuin vasta rv 6 alkaen.
Oliko muita samoilla päivillä menijöitä?
Nyt viikonloppupuuhiin, ennen kaikkea ostoksille. Ilma tuosta näkyy vetistyvän täällä Etelä-Suomessa, joten taitaa tulla esikolle kurahousupäivä.
Mukavaa lauantaita!
kuonokas
Kommentit (37)
Minäkin liityn heinäsirkkoihin! Olen seurannut tätä palstaa pari kuukautta uskaltautumatta rekisteröityä.. Vauvakuume on ollut jo vuosia, keväällä lopetin pillerit ja kesällä alkoi yritys.. Alkusyksystä tuli alkuraskauden keskenmeno, mutta nyt yritettiin sitten tosissaan!! :) Juuri tein selkeän plussan, joten vauvakuume taitaa vihdoinkin muuttua onnelliseksi odotukseksi! Viikkoja kuukautisten mukaan 4+0, oviksen ja kierron mukaan ehkä 4+2. ELÄMÄ ON IHANAA!
Jippii! PLUSSAA ++++++
Eli testattu on tänä aamuna ja niinhän se plussaa näytti. Täällä ollaan niin täpinöissään, että hyvä että pöksyissä pysytään =).
Meille tulee (jos hyvin menee) siis heinävauva. Ihanaa.
Tärppionnea ja plussasäteitä vaan kaikille muillekkin!
-Iitu- ja muksut -01, -02, -04 ja " -06"
Paljon onnea plussanneille!!!! ja tervetuloa uusille.Harmi kun se täti nyt on niin monia häiritsemässä.Eilen illalla oli maha niin kipee että olin tosi varma että menkat alkaa yöllä.Ajattelin jo ottaa särkylääkkeen ku en meinannu saada nukuttua.No ei alkanu ainakaan vielä ja mahakipukin on hellittäny.Ostin apteekista eilen unistep testei.Sellasen missä on 2 yhdessä paketissa, mutta testaan varmaan huomen aamul jos ei menkkoi näy tänäänkp27/27-30.Nyt jännittää.Plussa onnea!!!!
Mä olin ihan varma kun heräsin et nyt se täti tulee päivän etuajassa kun oli sellasta menkkakipua joka on yleensä just ennenkun vuoto alkaa..no tuntiin ei nyt ainakaan oo viel vuotanu että saas nähä miten käy.Huomenna on sit ratkaisun hetket sillä jos täti ei tuu, niin voin mielestäni olla aika varma jo ilman testiäkin, koska kierto on niin säännöllinen.
No perjantaina vasta testaan, kiva kun on muitakin testailemassa samana päivänä.Pitäkää mulle peukkuja etten tipahda sirkoista huomenaamulla.Tuun ilmottelee sitten miten kävi!
Pojulle tsemppiä testaamiseen ja plussatuulia muillekkin ja onnittelut tänään plussanneille!
Taitaa minultakin jäädä testaukset perjantaina. Nyt ne menkkajomotukset alkoivat:((( Ei kun ajatukset elokuulle...
beijaflorille ja Jajalle peukkuja ettei se täti tuu kyläilemään enää moneen moneen kuukauteen! :)
Edelleen pahatuuli tai syysmasis täälläpäin, ellei sitten raskausoire? Toivottavasti, niin olis jotain iloa tästäkin masennuksesta. Oon kyllä huomannut ilmojen vaikuttavan tosi paljon itseeni, eli ehkä tää tästä kun saadaan lunta maahan. Nyt taas on niin pirun ankeen näköistä ulkona..
Eilen särki alaselkää ja reisiä tai oikeastaan koko jalkoja aika paljon, sellasta jomottelua. Mutta nyt kutisee taas pikkuhousuissa, eli luulen että hiiva tekee taas tuttavuuttansa. Mulla on niitä tulehduksia olllut ennenkin aika paljon, viime kierrossakin oli ja sillon hain apteekista niitä puikkoja. Mut nyt en uskalla hakee niitä, eihän niitä sais käyttää raskauden aikana, ja kun viime kierros tuli sit niiden hiivalääkkeiden jälkeen muutama haamu testeihin, jotka kuitenkin häipy. Lähteekö hiiva pois pelkästään niillä voiteilla? Sitä tarvis kai nyt sitten alkaa kokeilemaan ainakin. Pöh.
ONNEA hirveästi plussanneille!! Ja pahoittelut ferrarin alle jääneille.
M-H kp25/33?
Onnea monille plussanneille ja voimahalit niille, jotka putosivat.
Mulla on ollut hieman kummallinen kierto, mutta optimistisena ilmoittaudun isänpäivän testaajiin.
Eli kp nyt 19/25-32. Kolmas kierto siis menossa pilereitten ja kierron pituudesta ei oikein ole hajua. Välivuotoa on ollut runsaasti kp9-16. Ollaan silti rakasteltu ahkerasti. Rinnoissa on piukeutta, muita oireita en oo edes viittinyt etsiä.
14.11. olis perhesuunnittelussa lääkäri tuosta välivuodosta. Jos ei menkat ala ennen isänpäiväaamua, voisin testata kans silloin.
Katsotaan mihin tämä vie!
Nyt pitää äkkiä vaihtaa sivuja, äiti on tulossa käymään ;)
Täällä kp 27/28 ja tein testin tänä aamuna mut negaa oli! : (
Voiko olla ettei testi näytä vielä sillä ovis oli kp16?? Kun yleensä on kp14. Oireita sen verran et rinnat on kosketus arat. Alavatsa on turvoksissa ihan kunnolla. No saas nährä! testaan huomenna tai ylihuomenna uudestaan!
Tulin vaan taas kurkkimaan mitä tapahtuu.Mulla on taas maha kipee ja odotan vaan että nyt se täti jo tulee pilaa mun päivän.Hermot tosi kireellä.Riitaa saan aikaseks ihan mistä vaan.Kohta on tulossa vieraita toivottavasti saan itteni hillittyä edes sen ajan.Taitaa olla jotku ihan muut ku raskaus hormonit kyseessä.Alkais sit jo et pääsis tästä epätietosuudesta.
Täti tuli päivän etuajassa.Ikinä ei oo menkat alkunu iltapäivällä vaan heti aamulla joten olin jo huokaissut helpotuksesta tän päivän kohdalla. Tää on kyllä niin kauheeta. Haluisin että mies kävis tutkimuksissa, koska ovulaatio tapahtuu ja ajoitus on siis oikea, mutta se on niin kova paikka sille että ei olla saatu kun riitaa aiheesta.En tiiä mitä pitäs tehä. No, ainakin häät voidaan pitää suunnitellusti heinäkuussa..ehkä meille sitten elovauva tulis..toivotaan ainakin.
OOONNNEEA plussanneille!!! Tosi paljon tuntuu ropisevan plussia!!!
valitettavasti se tätikin näyttää löytäneen tiensä heinäsirkkojen kimppuun. Kampataan se porukalla liikuntakyvyttömäksi... Voimia.
Oma napa: Nyt kp 37/35. Jännittää. Perjantaina tein testin, mutta se näytti negaa. Selasin tossa just kalentereitani niin kuopuksen kohdalla on kanssa ollut siinä kohtaa viel nega ja parin päivän päästä vasta +. Huomenaamulla ajattelin tehdä uusintatestin, jos siis se tätipaholainen ei ilmesty. Toiveet on vaarallisen korkealla...IIIK.
M-H: siitä hiivasta, mulle lääkäri määräsi ihan niitä apteekin emätinpuikkoja alkuraskaudessa hiivaan. Se kun ei kait aina ole vauvankaan kannalta hyvä, jos hiiva kovasti pääsee muhimaan. Toisilla hiiva-vaiva tosin helpottaa raskausaikana, kun emättimen Ph saattaa muuttua.
Pitkästä aikaa minäkin innostuin kirjoittelemaan. On ollut nää vauvajutut vähän sivussa jonkin aikaa, ei vaan enää niin kamalasti jaksa niitä miettiä. On noita pettymyksiä tullut jo sen verran monta... :(
Ehkäisy ollaan jätetty pois heinäkuussa -04, tällä hetkellä on Clomifenit ja Terolutit apuna. Toinen Clomikierto menossa, kp15/28, Terot aloitin tänään. Tätin pitäis, tai siis ei pitäis tulla suunilleen parin viikon päästä. Perjantai-iltana bongasin selvät ovislimat, oikein kunnon kananmunanvalkuiaiset (SORRY eritekuvaus!). Onneksi mieskin sattui olemaan kotosalla niin saatiin heti hyödynnettyä tilanne ;) Hyödynnettiin sit vielä varulta yöllä toiseenkin kertaan :P
Pitkästä aikaa on ihan semmoinen toiveikas olo, ehkäpä tässä joskus saadaan jotain aikaiseksi :)
Olen tassa taustaillut vahan aikaa, mutta ajattelin liittya seuraan. Tama piinailuhan voi olla oikeaa tuskaa, eika tuota miesta kaikkien yksityiskohtien kanssa viitsi kiusata :)
Nimimerkki: Skusku
Ika & miehen ika: 29v ja 35v.
Monettako: Toista toivotaan. Ensimmainen 3/04
Yritys aloitettu: 9/05
Nyt meneillaan kp37/n.30 ja testi naytti taas negaa. Tein testin tiistaina (negan) ja ajattelin odottaa karsivallisesti viikonloppuun ja tehda uuden testin. Menkkoja ei siis edelleenkaan kuulu ja hieman alkaa koko juttu mietityttamaan. Voikohan tuo mielikuvituksen voima siirtaa menkkoja nain paljon? Oli niin tai nain, jos en ole raskaana, olisi kiva etta tati piipahtaisi, niin paastaisiin uudelleen yrittamaan.
Esikoinen tuli yllattaen, joten meilla on oikeastaan vasta ensimmaista kertaa yritys paalla. Esikoisen kanssa testi naytti plussaa vasta parin viikon paasta, venyttaa pinnaa edelleen.
Onnittelut kaikille plussanneille!!!!!!
Tuo pikkutaapero paasikin editoimaan tuota viimeista lausettani. Siis, esikoinen sai alkunsa kp27/30 ja siksi testi naytti plussaa vasta pari viikkoa menkkojen myohastymisesta. Joten odotellaan siis edelleen...
Nimimerkki siis on muuttunut. Meillä on ollut tuon vauvakuumeen tilanne sellainen, että itse olen ollut jo pitkään valmis yrittämään pikkukolmosta, mutta isäntä ei. Nyt kuitenkin tässä kuussa on heinäsirkalle annettu mahdollisuus vaikka ei tuo mies mies vieläkään ihan täysillä hankkeessa mukana ole. Pelkäänkin että jos nyt ei ole tärpännyt niin voi olla että on ollut viimeinen ja ainoa mahdollisuuteni vielä yhteen vauvaan...ensi kuussa ei välttämättä enää mies luovuttele tuota elämäneliksiiriään edes sen vertaa kuin tässä kuussa...
Onnea plussanneille! Toivottavasti tulen perässä...
kp16/28-29
Ekaan kertaa vasta pinoiudun heinäsirkkojen pinoon, ilmottautunut kyllä olen ;) Tänään on kp 32/28-32... ja yhtään ei ole sellainen olo että menkat alkais :) Yleensä pinna kiristyy muutamaa päivää ennen ja tuntee miten turvottaa vatsanseudulla sekä sormissa. Eli nyt on menkat joko myöhässä muuten vaan tai sitten jotenkin kummasti vois olla raskaana?! Yritystä ei kyllä ollu tässä kierrossa montaa ja siihen aikaan kun olen itse olettanut ovulaation olevan ei tapahtunut mitään. Mutta ei pidä mennä nyt liikaa intoilemaan ettei tipahda sitten liian korkealta. Plussaonnea kaikille muillekin, itse taidan alkuviikosta testailla jos ei menkat sitä ennen ala.
Eipä ole tähän paljon muuta lisättävää. Siirryn elolintusten joukkoon. Paljon onnea tuleville heinämammoille ja pahoitteluni muillekin tädin yllättämille. Koetetaan jaksaa.