5 hoitajalle lahjat kortteineen 26.50€...ei paha =)
Kommentit (28)
3 kelloa ja kahdelle sellaisen muistitaulun josta siis viestin voi aina pyyhkiä pois.
Nuo kellot omille hoitajille ja taulut vanhoille hoitajille. Lapset siis lopettavat
lapset itse halusivat ja valitsivat
Minäkin mietin jotain edullista lapsen eskariin.
nro 2
Ostin kylpyhelmiä ja viilentävää jalkavoidetta sekä pari pientä pyyhettä per henkilö.
Ajattelin, että kun ovat koko vuoden seisseet ja juosseet lasten perässä, niin tekisi varmaan hyvää lepuuttaa jalkoja hieman.
Kiittelivät kyllä kovin. Ja ainahan voi pistää eteenpäin kiertoon, jos ei ole tarvetta.
Annoin heille lapseni kautta työpaikkansa ja palkkansa. Mutta, olkaa hyvä, eipä kestä, ei hoitajien tarvitse minulle lahjaa ostaa.
Ostin kylpyhelmiä ja viilentävää jalkavoidetta sekä pari pientä pyyhettä per henkilö.
Ajattelin, että kun ovat koko vuoden seisseet ja juosseet lasten perässä, niin tekisi varmaan hyvää lepuuttaa jalkoja hieman.
Kiittelivät kyllä kovin. Ja ainahan voi pistää eteenpäin kiertoon, jos ei ole tarvetta.
Kiitokset tästä :) Olen miettinyt mitä kivaa antaisi päiväkodin tädelle ja nyt sinä sen sanoit :D
joita tuodaan joka joulu ja kevät. Kuinka maireasti niitä annetaan ja kuinka kiitollisia heidän hoitajien pitää olla. Suurin osa hoitajista pitää linjoistaan huolta ja ne pullat ja suklaat menee kyllä hukkaan. Niitä sitten epätoivoisesti tyrkytetään kaikille, että viekää vaikka kotiin ja syöttäkää mummoilenne ja serkuillenne.
Paljon menee roskiin, koska ei niitä ihan oikeasti kukaan syö.
Kiitollisuutta en vaadi keneltäkään eikä tarvitse nöyristellä. Kohteliaasti herkkukorista on aina kiitetty ja se riittää meille.
Lapsi ei ole saanut erityiskohtelua enkä missään nimessä sitä odotakaan. Se ei ole pointti. Minusta on vain hyvän tavan mukaista kiittää hyvästä suhteesta päiväkodin ja kodin välillä. Samasta syystä olen vienyt viiniä vakkarikampaajalleni :)
On minun puolestani aivan sama mitä herkkukorille tehdään. Jos menee roskiin, niin sitten menee. Jos menee koteihin mummoille ja serkuille syötettäviksi, niin sitten menee. Asia ei minulle kuulu.
Uskon, että se lahjasta kiittäminen on tullut ihan sydämestä. Sen verran hyvin uskon tuntevani hoitajat, joita olen nähnyt päivittäin.
entä millaiset kortit?