Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei anna

Vierailija
26.05.2011 |

Olen 20 vuotias nainen ja mieheni on 30 vuotias. Ennen raskauttani rakastelimme vähintään kerran viikossa. Nyt kun olen raskaana, mies ei halua minua ollenkaan.. läheisyyttäkään ei ole kuin ehkä kädestä pitämistä/tai nopea pusu huulille. Pari kuukautta on vielä odotusta jäljellä ja emme ole sekstailleet koko aikana pari kertaa. Tunnen itseni todella rumaksi ja epäviehättäväksi. Epäilen että hän käy vieraissa, mutta väittää ettei ole. Häntä vaan ei haluta, vaikka kuinka yritän liehitellä. En ole kauheasti kuitenkaan raskauden aikana lihonut, ennen raskautta normaalipaino ollut. Suuseksiä olen antanut miehelleni, se kyllä kelpaa.. mutta itse en saa mitään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko ärsyttävää, että nainen ei ole hulluna seksiin seksin takia, vaan raskautumisen. Välillä tunsin itseni melkein hyväksikäytetyksi, tuli todella typerä olo, kun tiesin miksi minulta ratsastetaan mällit pihalle. Ja samaten nuo kuulajumpat. Väljää on edelleen, vuosien päästä. Eihän se niin mene, että pari viikkoa käytetään ja sitten homma on kunnossa ellei mies viitsi "valittaa".

...panetti ihan yhtä lailla kuin ennen raskauttakin! Se vain ärsytti, että ennen kuin päätimme, että nyt ehkäisy loppuu, ja yritetään lasta, niin vaimo oli ihan kiimassa! Ihan kuin toinen ihminen! Halusi joka välissä ja nai kuin eläin! Sehän oli ihan loistavaa! Raskauden alussakin hän oli aika halukas, mutta sitten häntä ei ole taas paljon kiinnostanut. Tunnen itseni lähinnä siittäjäksi, jota tarvitaan hommiin silloin, kun tarvitaan lapsia, mutta kun lapsi on putkessa, voi taas keskittyä muihin asioihin. Minua ei siis todellakaan haitannut vaimoni raskaus, vaan rakastelimme normaalisti niin pitkään kuin mahdollista (eli suht harvoin). Se on totta, että vaimonikin on väljempi kuin ennen raskauksia. Anteeksi vaan naiset! Ostin hänelle Instrusta kuulat, ja olen hienovaraisesti yrittänyt saada häntä käyttämään niitä, mutta turhaan. En toki ihmettele, koska seksi näyttää olevan hänelle toisarvoinen asia nyt, kun lapset on saatu. Jos joku suuttuu siitä, että sanoin häntä väljäksi, niin ihmettelen kyllä. Se nyt vaan on fysiologinen totuus, jonka voisi muuttaa harjoittelemalla, jos haluaisi. Itse ainakin olisin valmis vaikka mihin, jos vaimoni valittaisi jostain seksiin liittyen.

Täältä tuntuu löytyvän kohtalotovereita läjäpäin. Itsekkin kuin luin tuota juttua, niin ajattelin, että olen pienessä kaljassa itse kirjoittanut sen. Tuossa kuulakohdassa havahduin, että eihän tämä olekkaan minun juttuni.

Tämä on niin terapeuttinen palsta, että miksen ole löytänyt tätä jo vuosia sitten!

Lähetään pojat bubiin ja itketään tyhjät tuopit täyteen!

Vierailija
22/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on todella kiihottavaa naida, jos on mahdollisuus tulla raskaaksi. Eli ei siinä välttämättä ketään spermapankkina hyväksikäytetä, vaan joku vaimo vaan saa kiksejä lisää siitä tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on todella kiihottavaa naida, jos on mahdollisuus tulla raskaaksi. Eli ei siinä välttämättä ketään spermapankkina hyväksikäytetä, vaan joku vaimo vaan saa kiksejä lisää siitä tilanteesta.

Olisin minäkin mielelläni nauttinut pitempään vaimon haluista kun ruvettiin lapsia tekemään. On sääli että joillakin ongelmia tai saa ollenkaan ja sitten meillä on jokaisen muksun kohdalla natsannut heti ekana kuukautena. Olisin mielelläni ollut hyväksikäytettynö useammankin kuukauden. On suorastaan hämmästyttävää miten nainen voi muuttua haluissaan niin totaalisesti ja myös raskauden aikana.

Raskauden aikana tuli b-rappukin käyttöön mutta muuna aikoina ei toivoakaan. Tätäkin jaksan aina ihmetellä. Tää on varmaan joku evoluutio juttu että saadaan mies tekemään lisää lapsia. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi