Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa himon kuihtumaan?

Vierailija
01.07.2015 |

Mitä sellaista toinen voi tehdä joka saa himosi kuihtumaan ja kuolemaan, joko ennen seksiä tai sen aikana?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hien haju saa ainakin mun himot kuihtumaan n43p

Vierailija
2/14 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

piaru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalta haiseva persvako, kun panee takaapäin. Siis paperilla pyyhkiminen ei vaan riitä. Paitsi jos on tullut sellainen kakka, josta ei jää mitään perseeseen.

Vierailija
4/14 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:08"]

Paskalta haiseva persvako, kun panee takaapäin. Siis paperilla pyyhkiminen ei vaan riitä. Paitsi jos on tullut sellainen kakka, josta ei jää mitään perseeseen.

[/quote]

Siis eikö seksipartnerisi pidä huolta hygieniastaan? Yök, mitä touhua

Vierailija
5/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:08"]Paskalta haiseva persvako, kun panee takaapäin. Siis paperilla pyyhkiminen ei vaan riitä. Paitsi jos on tullut sellainen kakka, josta ei jää mitään perseeseen.
[/quote]

XD Sä oot kyllä tosi pahasti traumatisoitunut:D Montakohan viestiä oot kirjottanut kyseisestä aiheesta. Älä välitä, kyllä useimmat naiset huolehtii hygieniastaan:)

N32v

Vierailija
6/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:08"]Paskalta haiseva persvako, kun panee takaapäin. Siis paperilla pyyhkiminen ei vaan riitä. Paitsi jos on tullut sellainen kakka, josta ei jää mitään perseeseen.
[/quote]

XD Sä oot kyllä tosi pahasti traumatisoitunut:D Montakohan viestiä oot kirjottanut kyseisestä aiheesta. Älä välitä, kyllä useimmat naiset huolehtii hygieniastaan:)

N32v
[/quote] Moniko nainen pyyhii perseensä jollain Savettiilla töissä tai pesee perseensä töissä käsisuihkulla? Sitten extempore-seksiä, kun pääsee kotiin. Onko hyvinkin yleistä, että naiset on aina valmiita seksiin ja pesee aina perseensä vedellä tai kosteusliinoilla? En usko että monikaan.

Vierailija
7/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jatkoa, kun kyse ei ole siitä, että vako olisi erityisen paskainen, mutta perse hikoaa ja haju siitä nousee, vaikka ei olisi silminnähden paskainen.

Vierailija
8/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:08"]

[/quote]

Olet valinnut naisesi väärin. Harvemmin tuohon ongelmaan kyllä törmäilee. Ainakaan omaan n.100 ei ole sattunut montaa...

Vierailija
9/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 08:04"]Vielä jatkoa, kun kyse ei ole siitä, että vako olisi erityisen paskainen, mutta perse hikoaa ja haju siitä nousee, vaikka ei olisi silminnähden paskainen.
[/quote]

Kyllä sulla on sitten tavallista herkempi nenä tai harvinaisen valikoivat geenit (kumppanin epämiellyttävä tuoksu kertoo huonosta geneettisestä yhteensopivuudesta). Kyllä itse olen kyennyt valmistautumattomana seksiin useidenkin miesten kanssa, eikä ole ollut hajuhaittoja puolin tahi toisin. Monikin mies tullut naitua suoraan töistä hikisenä, mutta ei ole mun nenääni tuoksunut vastenmieliseltä. Nykyiselle miehelle on kamala halun tappaja lähteä peseytymään ennen seksiä.

N32v

Vierailija
10/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuselle haiseva pikkupippeli, joka ei edes seiso kunnolla!!

Vierailija
11/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 08:04"]Vielä jatkoa, kun kyse ei ole siitä, että vako olisi erityisen paskainen, mutta perse hikoaa ja haju siitä nousee, vaikka ei olisi silminnähden paskainen.
[/quote]

Kyllä sulla on sitten tavallista herkempi nenä tai harvinaisen valikoivat geenit (kumppanin epämiellyttävä tuoksu kertoo huonosta geneettisestä yhteensopivuudesta). Kyllä itse olen kyennyt valmistautumattomana seksiin useidenkin miesten kanssa, eikä ole ollut hajuhaittoja puolin tahi toisin. Monikin mies tullut naitua suoraan töistä hikisenä, mutta ei ole mun nenääni tuoksunut vastenmieliseltä. Nykyiselle miehelle on kamala halun tappaja lähteä peseytymään ennen seksiä.

N32v
[/quote] Asia alkoi häiritsemään vasta sitten, kun petti minua. Siitä lähtien olen ollut paljon tarkempi erilaisten häiriötekijöiden suhteen. Mutta totta se on saunapuhdas on aina ollut paras. Pilluahan ei jynssätä pulloharjalla ja saippualla sisäpuolelta. Eli pillun ominaismaku ja haju kyllä säilyy vaikka saunoo ja peseytyy.

Vierailija
12/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin se, jos mies ei ymmärrä minua tai se, jos mies yrittää sängyssä liikaa.

Vierailija
13/14 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen loukkaukset, arvostelu, nälviminen... Vähitellen kiinnostus sitä kautta lopahtaa.
N

Vierailija
14/14 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen henkinen väkivalta, loukkaukset, haukkumiset, ilkeys, välinpitämättömyys, loukkaavat tempaukset, hylkiminen, arvostelu, vaatimukset, ... Nämä tappavat seksihalut ihan vääjäämättä, vaikka kuinka yrittäisi antaa anteeksi ja toimia siten, että voisi harrastaa seksiä edelleen (pitkässä parisuhteessa).

Se, kun mies lakkaa puhuttelemasta rakkaakseen ja muilla hellittelynimillä, mutta sen sijaan loukkaa ja haukkuu (muulloin kuin halutessaan seksiä).

Tuollaisella käytöksellä MIES ITSE tuhoaa seksin parisuhteesta, ja tuhoaa sen kyllä aika perusteellisesti! Mutta siitäkin syyttää vaimoaan! Itsepä on soppansa keittänyt, olkoon sitten ilman tai huoratkoon, mikä on vain lisävääryys edelliseen listaan hänelle! Syy ei ole vaimon, jos mies on itse alkanut käyttäytyä törkeästi vaimoaan kohtaan. Syy löytyy miehen oman puseron alta ja korvien välistä! Ikävä kyllä! Pihtaamisella ei ole tässä mitään tekemistä, sillä pihtaaminen on tietoista tai tiedostamatonta haluttomuutta, mutta henkisen väkivallan käyttäjän puoliso voi oikeasti yrittää haluta seksiä, vaan ei enää kykene sen loukkaamisten paljouden takia. Ainakaan sen loukkaajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä