Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei anna

Vierailija
26.05.2011 |

Olen 20 vuotias nainen ja mieheni on 30 vuotias. Ennen raskauttani rakastelimme vähintään kerran viikossa. Nyt kun olen raskaana, mies ei halua minua ollenkaan.. läheisyyttäkään ei ole kuin ehkä kädestä pitämistä/tai nopea pusu huulille. Pari kuukautta on vielä odotusta jäljellä ja emme ole sekstailleet koko aikana pari kertaa. Tunnen itseni todella rumaksi ja epäviehättäväksi. Epäilen että hän käy vieraissa, mutta väittää ettei ole. Häntä vaan ei haluta, vaikka kuinka yritän liehitellä. En ole kauheasti kuitenkaan raskauden aikana lihonut, ennen raskautta normaalipaino ollut. Suuseksiä olen antanut miehelleni, se kyllä kelpaa.. mutta itse en saa mitään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei enää koskenut minuun kun raskaustesti näytti plussaa. Ei halausta, ei suukkoja, seksistä nyt puhumattakaan. Tätä jatkui niin kauan, kunnes lopetin imetyksen.

Eli siitä kun plussasin siihen kun lopetin imetyksen, meni melkein kaksi vuotta. Arvaa vaan, olimmeko kaukana toisistamme sen jälkeen.....

Vierailija
2/23 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskaaksi tuleminen lähentää meitä entisestään...en olisi koskaan arvannut että se muuttaisi meidän suhdetta näin! Tuntuu siltä että olisin vain kämppä kaveri miehelleni, tuntuu niin pahalta... Hän sanoo minulle, että rakastaa minua.. mutta ei yritä millään tavalla sitä näyttää. Minulla ainakin halut ovat vain kasvaneet raskaus aikana, mutta kun kosken miestäni hän vain ottaa minun käden pois vihaisesti. En ymmärrä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihme, miksi ihmeessä sä tyydytät miehen, jos hän ei auta sua asiassa millään tavalla? En tajua.

Vierailija
4/23 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muutaman kerran antanut suuseksiä raskauteni aikana. Ja sen takia että saisin edes jotain seksuaalista läheisyyttä mieheeni. Aina sekään ei ole toiminut, joskus silloinkin vain sanoo minulle ettei halua.

Vierailija
5/23 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein miehillä on tietyt kriteerit naiselle, jonka kanssa haluaa panna. Raskauden myötä tuleva kömpelyys ja turvotus ei ole aina viehättävää. Synnytyksen jälkeen se paska vasta alkaakin, ainakin näin miehen näkökulmasta...

että raskaaksi tuleminen lähentää meitä entisestään...en olisi koskaan arvannut että se muuttaisi meidän suhdetta näin! Tuntuu siltä että olisin vain kämppä kaveri miehelleni, tuntuu niin pahalta... Hän sanoo minulle, että rakastaa minua.. mutta ei yritä millään tavalla sitä näyttää. Minulla ainakin halut ovat vain kasvaneet raskaus aikana, mutta kun kosken miestäni hän vain ottaa minun käden pois vihaisesti. En ymmärrä..

Vierailija
6/23 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kovasti miehiä jotka eivät halua panna raskaana olevia tai imettäviä vaimojaan. Mulla ainakaan ei panettanut yhtään vähempää ja me naitiin ko. aikana ihan normaalisti sen 3-4 kertaa viikossa niin kuin muulloinkin.

Synnytyksen jälkeen oli tietenkin pikku tauko mutta heti kun vaimon pillu oli parantunut niin palattattiin normaaliin rytmiin.

Vierailija
7/23 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkäs teet, kun pillusta on tullut niin väljä raskauden aikana. Ihan kuin suonsilmäkkeeseen painelisi saapasta.

Ihmettelen kovasti miehiä jotka eivät halua panna raskaana olevia tai imettäviä vaimojaan.

Vierailija
8/23 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä mänttejä oikein tulee?

Vierailija
9/23 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pillu väljenee raskauden aikana?! Eikös se synnytys sen tee.

Vierailija
10/23 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on luonut uroksen niin, että kun yksi on saatu tiineeksi, niin seuraava on kiikarissa. Todellisuudessa ihmistä ei ole luotu yksiavioiseksi, vaan jatkamaan sukuaan mahdollisimman tehokkaasti!

Itselläni ei tehnyt mieli yhtään raskauden aikana, en pettänyt silloin, enkä jälkeenkään, mutta onhan se kiva katsella muita tyttöjä.

Itseäni harmittaa tämä ihmisen elämä, kun itse on rehellinen kuin mikä ja rakastan vaimoani, mutta vuosien jälkeen seksi on pelkkää suorittamista, eikä kummallakaan ole juurikaan fiilistä harrastaa sitä. Kaikki varmasti haluaisi alkuaikojen kipinän takaisin, mutta tälläiseksi meidät luotiin, kiitos siitä tuonne yläkertaan.

Juuri tälläisiä juttuja kaipaisi synnytys valmennukseen. Tälläinen seksittömyys on hyvin yleistä, mutta miksi nainen on luotu niin, että raskaana ollessa panettaa eniten ja miestä vähiten. Epäilen, että alakerran sarvipää nauttii tilanteesta, silloin kun onnen pitäsi olla suurimmillaan, niin tarpeet menevät niin paljon ristiin, että monet nuoretparit kokevat ensimmäiset suuret riitansa juuri tässä kohtaa.

Vierailija
11/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...panetti ihan yhtä lailla kuin ennen raskauttakin! Se vain ärsytti, että ennen kuin päätimme, että nyt ehkäisy loppuu, ja yritetään lasta, niin vaimo oli ihan kiimassa! Ihan kuin toinen ihminen! Halusi joka välissä ja nai kuin eläin! Sehän oli ihan loistavaa! Raskauden alussakin hän oli aika halukas, mutta sitten häntä ei ole taas paljon kiinnostanut. Tunnen itseni lähinnä siittäjäksi, jota tarvitaan hommiin silloin, kun tarvitaan lapsia, mutta kun lapsi on putkessa, voi taas keskittyä muihin asioihin. Minua ei siis todellakaan haitannut vaimoni raskaus, vaan rakastelimme normaalisti niin pitkään kuin mahdollista (eli suht harvoin). Se on totta, että vaimonikin on väljempi kuin ennen raskauksia. Anteeksi vaan naiset! Ostin hänelle Instrusta kuulat, ja olen hienovaraisesti yrittänyt saada häntä käyttämään niitä, mutta turhaan. En toki ihmettele, koska seksi näyttää olevan hänelle toisarvoinen asia nyt, kun lapset on saatu. Jos joku suuttuu siitä, että sanoin häntä väljäksi, niin ihmettelen kyllä. Se nyt vaan on fysiologinen totuus, jonka voisi muuttaa harjoittelemalla, jos haluaisi. Itse ainakin olisin valmis vaikka mihin, jos vaimoni valittaisi jostain seksiin liittyen.

Vierailija
12/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonitoiminnan muutos aiheuttaa sen.

Miten pillu väljenee raskauden aikana?! Eikös se synnytys sen tee.

Vierailija
13/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko ärsyttävää, että nainen ei ole hulluna seksiin seksin takia, vaan raskautumisen. Välillä tunsin itseni melkein hyväksikäytetyksi, tuli todella typerä olo, kun tiesin miksi minulta ratsastetaan mällit pihalle. Ja samaten nuo kuulajumpat. Väljää on edelleen, vuosien päästä. Eihän se niin mene, että pari viikkoa käytetään ja sitten homma on kunnossa ellei mies viitsi "valittaa".

...panetti ihan yhtä lailla kuin ennen raskauttakin! Se vain ärsytti, että ennen kuin päätimme, että nyt ehkäisy loppuu, ja yritetään lasta, niin vaimo oli ihan kiimassa! Ihan kuin toinen ihminen! Halusi joka välissä ja nai kuin eläin! Sehän oli ihan loistavaa! Raskauden alussakin hän oli aika halukas, mutta sitten häntä ei ole taas paljon kiinnostanut. Tunnen itseni lähinnä siittäjäksi, jota tarvitaan hommiin silloin, kun tarvitaan lapsia, mutta kun lapsi on putkessa, voi taas keskittyä muihin asioihin. Minua ei siis todellakaan haitannut vaimoni raskaus, vaan rakastelimme normaalisti niin pitkään kuin mahdollista (eli suht harvoin). Se on totta, että vaimonikin on väljempi kuin ennen raskauksia. Anteeksi vaan naiset! Ostin hänelle Instrusta kuulat, ja olen hienovaraisesti yrittänyt saada häntä käyttämään niitä, mutta turhaan. En toki ihmettele, koska seksi näyttää olevan hänelle toisarvoinen asia nyt, kun lapset on saatu. Jos joku suuttuu siitä, että sanoin häntä väljäksi, niin ihmettelen kyllä. Se nyt vaan on fysiologinen totuus, jonka voisi muuttaa harjoittelemalla, jos haluaisi. Itse ainakin olisin valmis vaikka mihin, jos vaimoni valittaisi jostain seksiin liittyen.

Vierailija
14/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta vuosien jälkeen seksi on pelkkää suorittamista, eikä kummallakaan ole juurikaan fiilistä harrastaa sitä. Kaikki varmasti haluaisi alkuaikojen kipinän takaisin, mutta tälläiseksi meidät luotiin, kiitos siitä tuonne yläkertaan.

Se kipinä ei säily itsestään vaan sitä pitää vaalia. Siinä jos onnistuu niin seksi vain paranee vuosien myötä.

Vierailija
15/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on synnytyksen jälkeen seksipuolella olematonta.

Voi vierähtää helposti vuosi, ettei nainen halua seksiä. Paikat reistaa, maito lentää rinnoista, vauva valvottaa.

Joo, kannattaa raskausaikana naida varastoon.

Vierailija
16/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kemioista kuin jostain hiileen puhaltamisesta. Jos toista ei pidä älykkäänä, kauniina ja seksikkäänä, miten vaalit sitä kipinää?

Se kipinä ei säily itsestään vaan sitä pitää vaalia. Siinä jos onnistuu niin seksi vain paranee vuosien myötä. #7

Vierailija
17/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kemioista kuin jostain hiileen puhaltamisesta. Jos toista ei pidä älykkäänä, kauniina ja seksikkäänä, miten vaalit sitä kipinää?

Se kipinä ei säily itsestään vaan sitä pitää vaalia. Siinä jos onnistuu niin seksi vain paranee vuosien myötä. #7

Minkä ihmeen takia yleensä alkaa parisuhteen ihmisen kanssa jota ei arvosta eikä sitä kipinää ole edes siinä alussa?

Vierailija
18/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pelkää tökkivänsä vauvaa raskauden aikana, siksi halut nollassa raskauden aikana. Hän sanoo että synnytyksen jälkeen seksi on taas kuvioissa mukana.

Vierailija
19/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät kehity hyvän suuntaan vanhetessaan. Lähinnä siis henkisesti. Ei ole myöskään mukavaa, jos 3-kymppisellä naisella on 5-kymppisen fysiikka. Enkä nyt tarkoita mitään 5-kymppistä urheilijaa...

Minkä ihmeen takia yleensä alkaa parisuhteen ihmisen kanssa jota ei arvosta eikä sitä kipinää ole edes siinä alussa?

Vierailija
20/23 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee ja lisäksi jos toinen nalkuttaa, kiukuttelee ja naama on norsunvitulla niin aivan sama miten korkea libido toisella on niin kyllä siinä halut menee tai seksi muuttuu lähinnä että runkkaa itsensä toiseen takaapäin pimeässä.

Kyllähän nämä pitäisi ihan koulussa opettaa ihmisille. Ajatelkaa miten paljon parempi paikka maailma olisi kun opetussuunnitelmaan kuuluisi edes muutama kymmenen tuntia ihan perusjuttuja ihmis- ja parisuhteista. Olisin kyllä säästynyt niin monelta riidalta ja stressilomilta ja sairauksilta jos yhteiskunta edes vähän välittäisi ihmisistä ja niiden hyvinvoinnista. Nyt kaikki pitää opetella kantapään kautta kun ei pieni ihminen näitä varhaisaikuisiässä osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan