Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suosittelen Kalastajan vaimo blogia

Vierailija
26.05.2011 |

löysin norjalaisen noin 40 v kaunottaren blogin, joka puhuu tosi hyvää suomea, hieman aksentilla. Hänellä on suomalaisia sukujuuria. Kivan näkäinen ehkä hiemna nuorempi mies? Söpöt lapset ja kiva koti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin norjalaisen noin 40 v kaunottaren blogin, joka puhuu tosi hyvää suomea, hieman aksentilla. Hänellä on suomalaisia sukujuuria. Kivan näkäinen ehkä hiemna nuorempi mies? Söpöt lapset ja kiva koti.

Vierailija
2/22 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naimisissa reippaasti vanhemman norjalaisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas huonoin provo aikoihin!

Ei ole pakko lukea jos ei tykkää Johannan puhetyylistä ja on tullut kyllä hyvin selväksi että joidenkin mielestä näyttää nelikymppiseltä.

Mä tykkään blogista kovasti!

Vierailija
4/22 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas huonoin provo aikoihin!

Ei ole pakko lukea jos ei tykkää Johannan puhetyylistä ja on tullut kyllä hyvin selväksi että joidenkin mielestä näyttää nelikymppiseltä.

Mä tykkään blogista kovasti!

Vierailija
5/22 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt siis 32!

Miksi Kv väittää olevansa 29 vee?

Vierailija
6/22 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika tyhjää täynnä koko blogi. Siinähän se aika menee kun muutakaan ei ole. Lukekaa mieluummin vaikka Hesaria!

Vierailija
7/22 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika tyhjää täynnä koko blogi. Siinähän se aika menee kun muutakaan ei ole. Lukekaa mieluummin vaikka Hesaria!

No eihän tuon blogin ole tarkoitus mikään hesari ollakaan :)

Se on tyyliblogi ja siinä esitellään ostettavia hyödykkeitä lähinnä laadukkaita vaatteita eikä suinkaan oteta kantaa yhteiskuntaan tai paranneta maailmaa vaan annetaan vinkkejä pukeutumiseen :)

Vierailija
8/22 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogissa on videopätkiä missä puhuu.

Vierailija
9/22 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä että täytyy koko ajan muille näyttää, miten hienoa meillä on. Kenellä sellaiseen on tarvetta =)

Vierailija
10/22 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kait se nyt puhuu hyvää suomea, kun on suomalainen.

Vierailija
11/22 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse paljon yli 40 v enkä voi ymmärtää mitä pahaa siinä on. Miksei saa sanoa 40v? Nainen on siinä iässä parhaimmillaan mm. seksuaalisesti kun miehillä jo lopahtaa.

Vierailija
12/22 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna on 28 tai 29, ei ehkä halua näyttää nelikymppiseltä ihan vielä.

Tahallisiko ymmärsit väärin? Voin sanoa sua varmaan seitsemänkymppiseksi? Eihän siinäkään mitään pahaa ole.

Vierailija
13/22 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamasi ilkeys on pahinta laatuaan.

Olet selvästikin älykäs ja sen sijaan, että valjastaisit älysi hyvään käytät sitä sivaltaaksesi mahdollisimman kipeästi täysin tuntematonta (?) ihmistä. Olin joskus kuten sinä, kunnes viisaus ja nöyryys löysivät tiensä luokseni.

Vierailija
14/22 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva blogi ja mukavan oloinen ihminen. Ilmeisesti ottanut vähän liikaa aurinkoa sillä näyttää kyllä 40 v tai vähäm yli ikäiseltä mutta mitäpä siitä.

Vierailija
15/22 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen välillä tämän palstan vinkkaamana katsonut mutta ei mua oikeastaan kiinnosta se yhtään. Ei se ihminen kirjoita mistään mikä kiinnostaisi mua.

Vierailija
16/22 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös bloggaajan laihuus auringonoton ohella saa hänet näyttämään ikäistään vanhemmalta. 5kg lisää ei olisi pahaksi, vaan kaunistaisi häntä. Mutta jotkut ei liho millään, ehkä hän on sellainen. Myös hänen miehensä on kasvoista tosi ahavoitunut, onkohan oikeesti kalastaja - ahavoitunut iho selittyisi sillä.

(Kauheeta kommentoida ihmisen ulkonäköä näin, mutta itsehän hän on asettunut julkiseksi bloggaajaksi, joten varmaan hänelle ok että hänestä ja kodistaan käydään keskustelua netissä.)

Vierailija
17/22 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kiinnostunut seuraamaan, mielestäni siellä ei ollut mitään kiinnostavaa. Mikä siinä on teidän mielesätänne seuraamisen arvoista?

Vierailija
18/22 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kalastajanvaimo.indiedays.com/2011/06/07/pionit/

mielenkiintoinen asuyhdistelmä o_O

Vierailija
19/22 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sen haastattelu, monta sivua monta kuvaa.

Se on alle 30v ja tapasi miehensä kanariansaarilla. On suomalainen ja mies norjalainen urheilukalastaja. asuvat norjassa.

Vierailija
20/22 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös bloggaajan laihuus auringonoton ohella saa hänet näyttämään ikäistään vanhemmalta. 5kg lisää ei olisi pahaksi, vaan kaunistaisi häntä. Mutta jotkut ei liho millään, ehkä hän on sellainen. Myös hänen miehensä on kasvoista tosi ahavoitunut, onkohan oikeesti kalastaja - ahavoitunut iho selittyisi sillä.

(Kauheeta kommentoida ihmisen ulkonäköä näin, mutta itsehän hän on asettunut julkiseksi bloggaajaksi, joten varmaan hänelle ok että hänestä ja kodistaan käydään keskustelua netissä.)

Kalastajan vaimo on ihana blogi, mukavia juttuja ja järkeviä. Sekä ihania vaatteita :)

Ainoastaan ihmettelen hänen blogissaan kirjoittamaansa kaipuuta saada kiloja lisää, kun kuitenkin (jo aikoja sitten) kirjoitti syömistään ruokamääristä, jotka olivat kyllä sen verran pieniä, että niillä paino putoaa takuuvarmasti.

Ehkä se on vain tätä ikinaisellista "en millään liho" - tyyliä. Ja ovathan vaatteet kieltämättä paljon paljon paljon paremman näköisiä laihemman yllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi