Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistin just, että meidän häissä v. -99 onnittelumaljat oli sitä kaupan "alkoholitonta" siideriä

Vierailija
03.06.2011 |

Mitä niitä nyt on, Hellefors tms.

Meidän häät oli isot sukuhäät, mutta jo yhdeksän aikaan illalla sieltä lähti vieraat kun oli niin tylsää. Oli kyl tanssia yms. ohjelmaa, mut ei alkoholia. Molempien isät on alkoholisteja, joten haluttiin mieluummin näin, vaikka taisikin monia harmittaa kun tuhlasivat aurinkoisen kesälauantain meidän häihin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko uskovaisia?

Vierailija
2/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos valitsee sen että ihmiset lähtee kesken pois tai oma isä sekoilee kännissä kyllä varmaan kaikki valitsee ekan vaihtoehdon.

Mä olen kanssa ollut holittomissa häissä ja oli oikeesti tosi tylsää !!! En lähtenyt kesken pois koska oli paikkakunnalla hotelli varattuna ja oltiin porukalla juhlimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko uskovaisia?

ja alkoholiakin käytetään jonkin verran. Mutta molempien isät on alkoholisteja tai siis oli, omani kuoli viinaan v. 2001.

ap

Vierailija
4/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käynyt häissä eniten 1980-luvulla ja 1990-luvun alussa, eikä silloin juuri missään käymistäni häistä ollut alkoholitarjoilua alkumaljoja lukuunottamatta, kaikissa ei ollut edes alkumaljoja.

Vierailija
5/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin juoppo suku, eikä ollut mitään tarvetta katsella kun törpöt joisivat itsensä känniin. No olihan niillä sitten omat eväät mukana...

Vierailija
6/6 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelumaljana Ballet´a, eli aika edukasta kuoharia, mutta ihan ok. Sit oli ihan kotiviiniä, valkkaria ja roseeta, uppos ku häkä. Tallinnan tuliaisina olutta sekä pirtuun tehty booli, sekoittajalla oli vähän turhan reilu käsi, ja vieraat oli hyvin hilpeitä.. =0) Kukaan ei örveltänyt, mutta vieraat viihtyi suurelta osin aamutunneille asti.

Että tällee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi