Päiväunet hukassa
Tyttönen 1,9v. Normaalisti nukkuu mukisematta 2-3h päikkärit.
Nyt kolmatta päivää huutaa kun päätä leikattaisiin laitettaessa omaan petiin. Haluaa sohvalle ja syliin, mutta ei vaan suostu nukahtamaan.....
Onkohan tämän ikäisillä joku eroahdistuskausi vai mikä ihme nyt aivan yhtäkkiä riivaa?? Olo alkaa olemaan neuvoton.....
Kommentit (4)
korvissa putket ja juuri tarkistettu.Hampaat pitäisi tähän hätään olla kaikki suussa ellei vitoset jo pukkaa tän ikäisillä?
Olen yrittänyt vieressä nukuttaa , mutta siinä alkaa vain hihittely ja pelleily.... ja omassa pedissä sitten taas äidin sydäntä riipivä itku ;(
ja väsynyt selvästi on. Ei vain taivu nukkumaan....
ap
päikkäreille mentäessä? Toki voi olla sitten "halipula", että tahtoo olla vaan äitin kanssa. -1-
korvissa putket ja juuri tarkistettu.Hampaat pitäisi tähän hätään olla kaikki suussa ellei vitoset jo pukkaa tän ikäisillä?
Olen yrittänyt vieressä nukuttaa , mutta siinä alkaa vain hihittely ja pelleily.... ja omassa pedissä sitten taas äidin sydäntä riipivä itku ;(
ja väsynyt selvästi on. Ei vain taivu nukkumaan....
ap
tasan 2v ja sillä on kaksi vitosta jo suussa... Noille isommille on mun mielestä kyllä tullut vasta vähän myöhemmin (vaikka esikoisella ekat hampaat tupsahtikin 4kk ikäisenä)
mietin että ei kait ole esim korvatulehdus? Tai hammasjuttuja? Oletko yrittänyt nukkua hänen kanssaan jos rauhottuisi?