Mitä tarkoittaa iso jii lauseen lopussa? J
Viime aikoina on sähköpostivisteissä ollut usein lauseen lopussa koukero - onko se jokin uusi hymiö vai onko se jonkin meiliohjelman omituisuus?
Kommentit (19)
Mikä hymiö sähköpostissa on lauseen lopussa oleva iso J?
Jos mä lähetän sähköpostia työkoneelta ja laitan loppuun hymiön :), kone muuttaa sen automaattisesti pallukaksi jossa on silmät ja hymysuu. Kun sitten meiliä kännykästäni, hymiöt näkyvät isona J-kirjaimena.
Iso J on hymynaama.
nostan! mitä L tarkoittaa, kertoisko joku?
Kiitos!
Av-palstalta selvisi tämäkin, myös minä olen noita J-kirjaimia ihmetellyt!
Viestin lähettäjällä on iso Jorma tai lähettäjä juuri hetki sitten saanut isoa Jormaa.
http://messenger.msn.fi/Resource/Emoticons.aspx
Pitää osata googlettaa ;)
Yllämainitun linkin mukaan L = sydän
mesessä (L) on sydän. nyt ei puhuta mesestä vaan sähköpostista.
Joo, hymiö tosiaan. Itekin ihmettelin joskus ihan samaa
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?f=39&t=352114
Googlettamalla löytyi silti vastaus. Harmi, että olen niin kiltti, että kerron sen teille laiskoille.
15
Ø3dÞ03Ø3dÞ03Ø3dÞ03Ø3dÞ03
Mitä tuo tarkoittaa?
L on minulla ainakin surunaama eli :(
luulin lyöntivirheeksi, mutta eikö näin ookaan
mutta miten nyt kaikki yllättäen just jiihin osuis ja vielä isona kirjaimena...
Ajattelin, että aaveltä se vastaus kuitenkin löytyy ;-)
ja asetuksista... Kun on näitä ohjelmia jotka muuntaa välimerkein kirjoitetut hymiöt keltaisiksi naamankuviksi, niin vastaanottajan sähköpostissa ne naamankuvat ei ehkä toimikaan ja muuttuvat uudestaan esim. juuri J-kirjaimeksi (eikä välimerkeiksi niin kuin voisi luulla).
ja asetuksista... Kun on näitä ohjelmia jotka muuntaa välimerkein kirjoitetut hymiöt keltaisiksi naamankuviksi, niin vastaanottajan sähköpostissa ne naamankuvat ei ehkä toimikaan ja muuttuvat uudestaan esim. juuri J-kirjaimeksi (eikä välimerkeiksi niin kuin voisi luulla).
entä mitä hymiötä L tarkoittaa? tuli just maili jossa tuo hymiö ja jäi vaivaamaan mitä tuo tarkoittaa!
Löytyihän se vastaus täältä!