Keksikääs mulle jotain elitistiseltä kuulostavia harrastuksia, pitää
vähän päivittää Facebookiin mun hienoa elämää ja antaa kuvaa monipuolisesta ja kadehdittavasta elämästä.
Sellaisia, joihin ei tarvii montaa kertaa vuodessa osallistua, mutka jotka kuulostaa kultturelleilta ja yksilöllisiltä, tavalliset tuulipuku-Zumbat ja Pilatekset ei nyt siis käy, sori. Itämainen vatsatansikin on siinä ja siinä..
Mä siis luon hieman "imagoa".
Kommentit (45)
Käyt purjehtimassa.
kyllä niin samaan kastiin golfin ja tenniksen kanssa, että sori vaan.
*polkaisee roskiksen kannen auki*
ap
Vähän nörtti, mutta käy kyllä. Sitten voisit laittaa, että avoimessa yliopistossa suoritat jotain huviksesi. Ei mitään yhteiskuntatieteitä tai sosiaalipolitiikkaa mutta ei kyllä mitään markkinointiakaan. Ehkä joitain tähtitieteen luentoja tai globalisaatiosta (ei globalisaatiokriittistä)?
laskettelu alpeilla, värikuula-ammunta, pokeri :p
kalligrafia, vikellys, shakki, viinienmaistelu, pistinnypläys...
kalligrafia ja origamit varsinkin kuulostaa todella hyvältä.
Ei ole ollenkaan pahaksi, jos lukijat joutuvat googlettamaan mun harrastukset ;)
Shakkiin ei riitä älli
ap
Kirjallisuuskerho on kans hyvä, jos oot itse sosiaalinen tyyppi eli että tulee vähän yllätyksenä ystäville.Mun ymmärrys ei riitä nyt :). Siis et tarkoita, että sosiaalisuus sulkisi pois kirjaharrastuksen? Vaan että ap ei olisi kertonut (vaikka onkin sosiaalinen ihminen ja puhuu asioistaan) harrastavansa kirjallisuutta ja se yllättäisi?
Tarkoitan siis, että jos ap sattuu olemaan luonteeltaan kovin lukutoukkamainen "nyhverö", lukupiiri tmv. voi herättää lähinnä mielikuvia friikkien nynnykokoontumisesta. Mut jos ap on sellainen räväkkä ja vähän "levoton", tuo voi herättää mielikuvia siitä, että henkilö rentoutuu sitten kuitenkin kulttuurin parissa.
Ja voithan sä käydä lenkillä (hyvin pienelläkin, vaikka kävelylenkillä, mutta sitä ei kannata mainita) ja sitten laittaa vaikka sellaisia päivityksiä, että "lenkki kulki yllättävän hyvin tauon jälkeen".
t. se kirjakerhoa ja juoksemista ehdottanut
enologia, badeia ja moira, yksityislentäjän lupakirjan suorittaminen, syvänmerensukellus.
noi kolme ekaa kelpuutan heti ;)
Pitää vaan tarkistaa ekaksi, että mitä ne oikein on.
Vai onko badeia ja moira yksi ja sama asia?
ap
kalligrafia, vikellys, shakki, viinienmaistelu, pistinnypläys...
kalligrafia ja origamit varsinkin kuulostaa todella hyvältä.Ei ole ollenkaan pahaksi, jos lukijat joutuvat googlettamaan mun harrastukset ;)
Shakkiin ei riitä älli
ap
Ei sun tarvi kuin opetella siirrot (mikä nappula liikkuu mitenkin) ja pari avausta. Netistä löytyy avaukset, niillä on lisäksi hienot nimet, kuten torjuttu kuningatargambiitti tai sisilialainen puolustus.
http://personal.inet.fi/yritys/liikkalan.laukka/klassinen.htm
Tästä ei kovin moni tiedä mitään. Jos joku jotain kysyy voit poimia vaikka linkittämästäni jutusta hienoja lausahduksia lajista.
Zonta?
Vapaamuurareiden naislooshi?
ja juuri siksi niin todella sopivia mun tarkoituksiin :)
Muut oikein kihisee uteliaisuudesta, mut en vaan voi kertoa ;)
ap
- koskimelonta
- kalliokiipeily
- vapaalasku
- maastopyöräily
- frisbeegolf
- laitesukellus
- surffaus
- ultrajuoksu
saattaa kutsua mut mukaansa harrastamaan tai jonnekin kisoihin :(
ap
Kirjallisuuskerho on kans hyvä, jos oot itse sosiaalinen tyyppi eli että tulee vähän yllätyksenä ystäville.Mun ymmärrys ei riitä nyt :). Siis et tarkoita, että sosiaalisuus sulkisi pois kirjaharrastuksen? Vaan että ap ei olisi kertonut (vaikka onkin sosiaalinen ihminen ja puhuu asioistaan) harrastavansa kirjallisuutta ja se yllättäisi?
Tarkoitan siis, että jos ap sattuu olemaan luonteeltaan kovin lukutoukkamainen "nyhverö", lukupiiri tmv. voi herättää lähinnä mielikuvia friikkien nynnykokoontumisesta. Mut jos ap on sellainen räväkkä ja vähän "levoton", tuo voi herättää mielikuvia siitä, että henkilö rentoutuu sitten kuitenkin kulttuurin parissa.
Ja voithan sä käydä lenkillä (hyvin pienelläkin, vaikka kävelylenkillä, mutta sitä ei kannata mainita) ja sitten laittaa vaikka sellaisia päivityksiä, että "lenkki kulki yllättävän hyvin tauon jälkeen".
t. se kirjakerhoa ja juoksemista ehdottanut
Joo, totta. Ja sekin oli hyvä vinkki, että käy kävelylenkeilä ja tekee niistä "lenkkistatuksia". Tietysti jos on kamalan lihava vaikka ja epäurheilullinen, niin eihän se ole uskottavaa. Tai sitten ehkä innostuukin stauksiensa ansiosta käymään lenkillä oikeasti.
teenjuonti
itämaisiin teeseremonioihin perehtyminen vois olla tosiaan se mun juttu.
Maraton sit taas ei :D
ap
kullanhuuhdonta
tähtitiede
Kiitos!
ap
ja nykytaide. Linkität paikkakuntasi näyttelyitä ja heität moniselitteisiä kommentteja niihin (joista ei tiedä, oletko käynyt vai vaan suosittelet muuten). Sitten käyt joskus ja silloin korostat käyneesi paikanpäällä. Tosin nykytaiteeseen voi jäädä koukkuun ja siitä tuleekin harrastuksesi.
-yhdistys pitää ehdottomasti ottaa mukaan.
Vähän Marianneheikkilämäisyyttä pitää olla jokaisessa.
ap
ja nykytaide. Linkität paikkakuntasi näyttelyitä ja heität moniselitteisiä kommentteja niihin (joista ei tiedä, oletko käynyt vai vaan suosittelet muuten). Sitten käyt joskus ja silloin korostat käyneesi paikanpäällä. Tosin nykytaiteeseen voi jäädä koukkuun ja siitä tuleekin harrastuksesi.
ja sitten kun tähän vielä lisää modernin tanssin, niin samalla kommenttigeneraattorilla voi varmaan kattaa melkein kaikki nää näyttelyt ja esitykset?
"Mondääni urbaani angsti reflektoitui teoksesta kuin sadevesipisara visakoivun uurteista, mon dieu!"
Kyllä on hienoa, kun meillä on FACEBOOK!
- koskimelonta
- kalliokiipeily
- vapaalasku
- maastopyöräily
- frisbeegolf
- laitesukellus
- surffaus
- ultrajuoksu