Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikääs mulle jotain elitistiseltä kuulostavia harrastuksia, pitää

Vierailija
24.05.2011 |

vähän päivittää Facebookiin mun hienoa elämää ja antaa kuvaa monipuolisesta ja kadehdittavasta elämästä.

Sellaisia, joihin ei tarvii montaa kertaa vuodessa osallistua, mutka jotka kuulostaa kultturelleilta ja yksilöllisiltä, tavalliset tuulipuku-Zumbat ja Pilatekset ei nyt siis käy, sori. Itämainen vatsatansikin on siinä ja siinä..

Mä siis luon hieman "imagoa".

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- koskimelonta

- kalliokiipeily

- vapaalasku

- maastopyöräily

- frisbeegolf

- laitesukellus

- surffaus

- ultrajuoksu

Vierailija
22/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teenjuonti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt purjehtimassa.

kyllä niin samaan kastiin golfin ja tenniksen kanssa, että sori vaan.

*polkaisee roskiksen kannen auki*

ap

Vierailija
24/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nörtti, mutta käy kyllä. Sitten voisit laittaa, että avoimessa yliopistossa suoritat jotain huviksesi. Ei mitään yhteiskuntatieteitä tai sosiaalipolitiikkaa mutta ei kyllä mitään markkinointiakaan. Ehkä joitain tähtitieteen luentoja tai globalisaatiosta (ei globalisaatiokriittistä)?

Vierailija
25/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähtitiede

Vierailija
26/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettelu alpeilla, värikuula-ammunta, pokeri :p

Vierailija
27/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalligrafia, vikellys, shakki, viinienmaistelu, pistinnypläys...

kalligrafia ja origamit varsinkin kuulostaa todella hyvältä.

Ei ole ollenkaan pahaksi, jos lukijat joutuvat googlettamaan mun harrastukset ;)

Shakkiin ei riitä älli

ap

Vierailija
28/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisuuskerho on kans hyvä, jos oot itse sosiaalinen tyyppi eli että tulee vähän yllätyksenä ystäville.

Mun ymmärrys ei riitä nyt :). Siis et tarkoita, että sosiaalisuus sulkisi pois kirjaharrastuksen? Vaan että ap ei olisi kertonut (vaikka onkin sosiaalinen ihminen ja puhuu asioistaan) harrastavansa kirjallisuutta ja se yllättäisi?

Tarkoitan siis, että jos ap sattuu olemaan luonteeltaan kovin lukutoukkamainen "nyhverö", lukupiiri tmv. voi herättää lähinnä mielikuvia friikkien nynnykokoontumisesta. Mut jos ap on sellainen räväkkä ja vähän "levoton", tuo voi herättää mielikuvia siitä, että henkilö rentoutuu sitten kuitenkin kulttuurin parissa.

Ja voithan sä käydä lenkillä (hyvin pienelläkin, vaikka kävelylenkillä, mutta sitä ei kannata mainita) ja sitten laittaa vaikka sellaisia päivityksiä, että "lenkki kulki yllättävän hyvin tauon jälkeen".

t. se kirjakerhoa ja juoksemista ehdottanut

Vierailija
29/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enologia, badeia ja moira, yksityislentäjän lupakirjan suorittaminen, syvänmerensukellus.

noi kolme ekaa kelpuutan heti ;)

Pitää vaan tarkistaa ekaksi, että mitä ne oikein on.

Vai onko badeia ja moira yksi ja sama asia?

ap

Vierailija
30/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalligrafia, vikellys, shakki, viinienmaistelu, pistinnypläys...

kalligrafia ja origamit varsinkin kuulostaa todella hyvältä.

Ei ole ollenkaan pahaksi, jos lukijat joutuvat googlettamaan mun harrastukset ;)

Shakkiin ei riitä älli

ap

Ei sun tarvi kuin opetella siirrot (mikä nappula liikkuu mitenkin) ja pari avausta. Netistä löytyy avaukset, niillä on lisäksi hienot nimet, kuten torjuttu kuningatargambiitti tai sisilialainen puolustus.

Vierailija
31/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://personal.inet.fi/yritys/liikkalan.laukka/klassinen.htm

Tästä ei kovin moni tiedä mitään. Jos joku jotain kysyy voit poimia vaikka linkittämästäni jutusta hienoja lausahduksia lajista.

Vierailija
32/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zonta?

Vapaamuurareiden naislooshi?

ja juuri siksi niin todella sopivia mun tarkoituksiin :)

Muut oikein kihisee uteliaisuudesta, mut en vaan voi kertoa ;)

ap

Vierailija
33/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- koskimelonta

- kalliokiipeily

- vapaalasku

- maastopyöräily

- frisbeegolf

- laitesukellus

- surffaus

- ultrajuoksu

saattaa kutsua mut mukaansa harrastamaan tai jonnekin kisoihin :(

ap

Vierailija
34/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisuuskerho on kans hyvä, jos oot itse sosiaalinen tyyppi eli että tulee vähän yllätyksenä ystäville.

Mun ymmärrys ei riitä nyt :). Siis et tarkoita, että sosiaalisuus sulkisi pois kirjaharrastuksen? Vaan että ap ei olisi kertonut (vaikka onkin sosiaalinen ihminen ja puhuu asioistaan) harrastavansa kirjallisuutta ja se yllättäisi?

Tarkoitan siis, että jos ap sattuu olemaan luonteeltaan kovin lukutoukkamainen "nyhverö", lukupiiri tmv. voi herättää lähinnä mielikuvia friikkien nynnykokoontumisesta. Mut jos ap on sellainen räväkkä ja vähän "levoton", tuo voi herättää mielikuvia siitä, että henkilö rentoutuu sitten kuitenkin kulttuurin parissa.

Ja voithan sä käydä lenkillä (hyvin pienelläkin, vaikka kävelylenkillä, mutta sitä ei kannata mainita) ja sitten laittaa vaikka sellaisia päivityksiä, että "lenkki kulki yllättävän hyvin tauon jälkeen".

t. se kirjakerhoa ja juoksemista ehdottanut

Joo, totta. Ja sekin oli hyvä vinkki, että käy kävelylenkeilä ja tekee niistä "lenkkistatuksia". Tietysti jos on kamalan lihava vaikka ja epäurheilullinen, niin eihän se ole uskottavaa. Tai sitten ehkä innostuukin stauksiensa ansiosta käymään lenkillä oikeasti.

Vierailija
35/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teenjuonti

itämaisiin teeseremonioihin perehtyminen vois olla tosiaan se mun juttu.

Maraton sit taas ei :D

ap

Vierailija
36/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullanhuuhdonta

tähtitiede

Kiitos!

ap

Vierailija
37/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykytaide. Linkität paikkakuntasi näyttelyitä ja heität moniselitteisiä kommentteja niihin (joista ei tiedä, oletko käynyt vai vaan suosittelet muuten). Sitten käyt joskus ja silloin korostat käyneesi paikanpäällä. Tosin nykytaiteeseen voi jäädä koukkuun ja siitä tuleekin harrastuksesi.

Vierailija
38/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-yhdistys pitää ehdottomasti ottaa mukaan.

Vähän Marianneheikkilämäisyyttä pitää olla jokaisessa.

ap

Vierailija
39/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykytaide. Linkität paikkakuntasi näyttelyitä ja heität moniselitteisiä kommentteja niihin (joista ei tiedä, oletko käynyt vai vaan suosittelet muuten). Sitten käyt joskus ja silloin korostat käyneesi paikanpäällä. Tosin nykytaiteeseen voi jäädä koukkuun ja siitä tuleekin harrastuksesi.

ja sitten kun tähän vielä lisää modernin tanssin, niin samalla kommenttigeneraattorilla voi varmaan kattaa melkein kaikki nää näyttelyt ja esitykset?

"Mondääni urbaani angsti reflektoitui teoksesta kuin sadevesipisara visakoivun uurteista, mon dieu!"

Vierailija
40/45 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hienoa, kun meillä on FACEBOOK!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä