Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiin painostaminen parisuhteessa

Vierailija
24.05.2011 |

Parissa ketjussa on puhuttu että kumppani, yleensä mies, koittaa painostaa seksin harrastamiseen joka vie naiselta loputkin halut.

Kysyisin nyt naisilta selvennystä että minkä te koette painostuksena?

Meillä riittää pelkästään ehdotus tai kysymys että mennäänkö rakastelemaan tai päivällä ehdotus että touhutaanko iltasella? Hän kokee sen painostuksena sen takia koska minä haluaisin helposti 5 kertaa viikossa ja hänelle riittää mainiosti 1-2 kertaa viikossa ja jos satun ehdottamaan tuon viikon aikana sen pari kolme kertaa niin kolmas kerta on jo viimeistään painostusta ja loppu viikolle ei kannata juuri haaveilla seksiä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on tuollaisia, itse jätin vonkaamatta ja vasta vuoden kuluttua vaimo itse halusi. Saapa nähä kuinka kauan menee kun seuraavaan kerran paneskellaan.

Vierailija
2/26 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varmaan poikkeuksellinen nainen, mutta meillä ehkä hiukan toisinpäin.

Meillä menee enemmän niinpäin, että minä naisena vonkaan pikemminkin mieheltäni.

Syytä huoleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee enemmän niinpäin, että minä naisena vonkaan pikemminkin mieheltäni.

Syytä huoleen?

Tasan ei aina kohtaa halujen määrät mutta kyllä minä miehenä koen naisen vonkaamisen merkiksi että huolissaan saisi olla koska minäkin olen huolissani että mihin vaimoni intohimo minua kohtaan on kadonnut.

Meidän parisuhteessa en ole tainnut yli 10 vuoden aikana kertaakaan kieltäytyä kun vaimoni on ehdottanut vaikka olisin ollut kuinka flunssakuumeessa tai työputken jälkeen aivan rättipoikkitappoväsynyt niin aina olen halunnut vaimoni tyydyttää. Jos en jaksaisi panna niin sormet ja kieli toimii aina. En tiedä koenko miehenä tuon fyysisen puolen niin voimakkaana mittarina siinä kuinka paljon intohimoa ja rakkautta toinen kokee ja semmoiset tokaisut vaimolta että kun hän ei halua niin ehdotan että voidaanko runkata yhdessä niin tokaisu on että juurihan hän sanoi ettei halua että mene runkkaamaan jonnekin muualle. Ei siis minkäänlaista myötätuntoa toisen haluille.

Vierailija
4/26 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ei hirveän usein ole ollut tilanteita, että mieheni olisi kieltäytynyt, mutta viime aikoina välillä kyllä.

Torjutuksi tuleminen tuntuu äärettömän pahalta, vaikka en väkisin mitään sääliseksiä haluakaan.

Onpa kurjaa, että vaimosi kommentoi noin rumasti sun yritykseesi saada tyydytystä.

Tasan ei taida mennä nämäkään "lahjat".

Vierailija
5/26 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ja mies yleensäkään asuvat yhdessä, jos seksi ei ole yhdistävä tekijä? Toki ymmärrän sen, jos se on joskus ollut, tilanne on muuttunut ja sitä sitten vain asutaan yhdessä kun on lapsia eikä tilanteelle oikein mitään mahda.

En minä ainakaan pidä vaimoani niin hyvänä kaverina, että ilman seksiä meillä menisi hyvin. Jos olisi samat kiinnostuksen kohteet ja voisi vaikka ryypätä yhdessä niin silloin homma ehkä toimisi ilman seksiäkin. Ei mies tarvitse naista mihinkään ellei parisuhteessa ole seksiä. Miettikää nyt vähän.

Parissa ketjussa on puhuttu että kumppani, yleensä mies, koittaa painostaa seksin harrastamiseen joka vie naiselta loputkin halut. Kysyisin nyt naisilta selvennystä että minkä te koette painostuksena? Meillä riittää pelkästään ehdotus tai kysymys että mennäänkö rakastelemaan tai päivällä ehdotus että touhutaanko iltasella? Hän kokee sen painostuksena sen takia koska minä haluaisin helposti 5 kertaa viikossa ja hänelle riittää mainiosti 1-2 kertaa viikossa ja jos satun ehdottamaan tuon viikon aikana sen pari kolme kertaa niin kolmas kerta on jo viimeistään painostusta ja loppu viikolle ei kannata juuri haaveilla seksiä.

Vierailija
6/26 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kommentti tuo nyt oli?

En minä ainakaan miestäni pidä miehenäni siksi, että saisin hänestä ryyppykaveria. No, ehkä siksi, että alkoholi ei ole merkittävä osa elämääni, päinvastoin.

Vierailija
7/26 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kommentti tuo nyt oli?

En minä ainakaan miestäni pidä miehenäni siksi, että saisin hänestä ryyppykaveria. No, ehkä siksi, että alkoholi ei ole merkittävä osa elämääni, päinvastoin.

Vierailija
8/26 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä oli 3-5krt viikossa, mutta miehen mielestä ei tarpeeksi. Olisi myös halunnut panna kakkoseen, mikä on mulle todella kivuliasta (vaikka olis mitkä liukkarit käytössä). Välillä annoin, kun pääsin sitten vähemmällä itse. Mies mm. uhkaili heittää mut keskellä yötä yöpaidassa ulos pakkaseen, pelotteli erolla ja sillä että vie lapset multa pois. Tämä tapahtui siis humalassa (minä itse en juo). lopulta itkun ja anelun jälkeen suostuin, kun en muuten olisi saanut nukkua ollenkaan.

Mielestäni en ylireagoinut, kun sain tarpeekseni ja vaadin muutosta. Ero oli todella lähellä. Mies haki apua (mm. alkoholiongelmaan) ja nyt kaikki on jo paljon paremmin. Luottamus ei tosin vielä ole ihan palautunut.

Vierailija
9/26 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ja mies yleensäkään asuvat yhdessä, jos seksi ei ole yhdistävä tekijä? Toki ymmärrän sen, jos se on joskus ollut, tilanne on muuttunut ja sitä sitten vain asutaan yhdessä kun on lapsia eikä tilanteelle oikein mitään mahda.

En minä ainakaan pidä vaimoani niin hyvänä kaverina, että ilman seksiä meillä menisi hyvin. Jos olisi samat kiinnostuksen kohteet ja voisi vaikka ryypätä yhdessä niin silloin homma ehkä toimisi ilman seksiäkin. Ei mies tarvitse naista mihinkään ellei parisuhteessa ole seksiä. Miettikää nyt vähän.

Aivan samaa mieltä. Kyllä seksi on niin tärkeä osa suhdetta, että ilman sitä ei jää riittävästi eväitä toimivaan parisuhteeseen. Sen verran vuosimiljoonien aikana kehittynyt sukuvietti vielä määrittää toimintaa, että ainakin tämän uroksen vaistot hakevat puuttuvaa osaa muualta.

Vierailija
10/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on sitä seksittömyyteen painostamista parisuhteissa. Mutta pitäisikö heti erota jos halut ei kohtaa. Olisiko joku vapaampi määritelmä parisuhteelle silloin paikallaan? Siis kun on niitä tilanteita kun ollaan vuosia seksittömässä suhteessa, mutta lapset suurin syy yhdessä oloon?

Mun mielestä on sitten jo raiskaukseen verrattavissa olevaa väkivaltaa jos kieltää siltä aktiivisemmalta osapuolelta itsetyydytyksen.

Jos parisuhde perustuisi vaan seksisuhteeseen niin eroja olis paaaaaaaljon enemmän. Oman liittoni pelasti seksikaveri hiljaisena aikana ja se kun luonnollisesti päättyi niin ajan myötä parisuhteessa alkoi mehevämpi aika. Yksi selviytymistarina jolla on onnellinen loppu tähän mennessä.

Aivan samaa mieltä. Kyllä seksi on niin tärkeä osa suhdetta, että ilman sitä ei jää riittävästi eväitä toimivaan parisuhteeseen. Sen verran vuosimiljoonien aikana kehittynyt sukuvietti vielä määrittää toimintaa, että ainakin tämän uroksen vaistot hakevat puuttuvaa osaa muualta.

Vierailija
11/26 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painostamista on kaikki, mikä liittyy seksiin.

Eli oli se sitten kysymys tai halaus tai suudelma, mutta jos päämääränä on seksi, niin silloin se on painostamista.

Seksi on kirosana.

Vierailija
12/26 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa ketjussa on puhuttu että kumppani, yleensä mies, koittaa painostaa seksin harrastamiseen joka vie naiselta loputkin halut. Kysyisin nyt naisilta selvennystä että minkä te koette painostuksena? Meillä riittää pelkästään ehdotus tai kysymys että mennäänkö rakastelemaan tai päivällä ehdotus että touhutaanko iltasella? Hän kokee sen painostuksena sen takia koska minä haluaisin helposti 5 kertaa viikossa ja hänelle riittää mainiosti 1-2 kertaa viikossa ja jos satun ehdottamaan tuon viikon aikana sen pari kolme kertaa niin kolmas kerta on jo viimeistään painostusta ja loppu viikolle ei kannata juuri haaveilla seksiä.

Meillä ollaan yhdessä lasten takia. Niin yksinkertaista se on. En pystyisi elämään ilman lapsiani ja lisäksi eron jälkeen en pystyisi vaikuttamaan lasteni hyvinvointiin.

Kunhan lapset muuttaa pois kotoa, eroan vaimosta ja aloitan oman elämän. Enään n. 15v jäljellä tätä seksitöntä ankeaa kautta.

M29

Vierailija
13/26 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä tuota väittämää, että ollaan yhdessä lapsen/lasten takia.

Toki ehjä ydinperhe on "se tavoite", mutta väittäisin omaan kokemukseeni perustuen, että tyytyväinen vanhempi/tyytyväisemmät vanhemmat ovat "lapsen koti".

Tarkoitan siis tällä sitä, että jos vanhempi on tyytyväinen elämäänsä, on hänellä paremmat edellytykset huolehtia lapsen hyvinvoinnista.

Itse elin taannoin suhteessa, missä voin erittäin huonosti, ja lapsen takia vatvoin eroa pitkään, kunnes oivalsin, että en voi elää suhteessa, missä mikään ei toimi (asioiden eteen yritettiin, tai minä yritin, tehdä, mutta ei auttanut)

Erottiin, ja jäin lapsen kanssa kaksin, tämä oli suunta eteen- ja ylöspäin, myös lapselle.

Nyt uudessa suhteessa, jossa (yhteisiäkin) lapsia, ja huomattavasti tyytyväisempi elämääni, kaikin puolin.

Vaihtamalla voi parantua ;-)

Eikä se vanhemmuus lopu eroon, lapsen kanssa voi viettää aikaa, elatusmaksuista voi sopia, jne.

Ei lapsen etua aina voi laittaa etusijalle, on ajateltava välillä itseäänkin!

Vierailija
14/26 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan yhdessä lasten takia. Niin yksinkertaista se on. En pystyisi elämään ilman lapsiani ja lisäksi eron jälkeen en pystyisi vaikuttamaan lasteni hyvinvointiin.

Kunhan lapset muuttaa pois kotoa, eroan vaimosta ja aloitan oman elämän. Enään n. 15v jäljellä tätä seksitöntä ankeaa kautta.

M29

Näin se vaan on M29 on jutun juurilla. Miehestä tulee kuitenkin käytännössä lapseton lypsettävä lompakko. Mies on puun ja kuoren välissä käytännössä. Parisuhde perustuu kotiin, kasvattamiseen, perheeseen, tulevaisuuteen, yhdessä oloon. Monen mielestä se perustuu vaan seksuaaliseen kontrolliin. Seksisuhde sinänsä kuihtuu ja kuolee ajan myötä, luonnollisesti. Sittenkö heti pitää vaan shoppailla uusi isi ketä sietää sisällään taas ehkä kerran kuussa?

Vierailija
15/26 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia parisuhteessa oleminen on varmasti itsensä pettämistä. Jos toinen kärsii selkeästi seksin puutteesta tai läheisyydestä yms. niin tottakai se näkyy aikuisen käyttäytymisessä ja pahimmassa tapauksessa, ehkä hyvin useasti, se vaikuttaa myös suoraan lapsen kasvatusmalliin ja näkyy sitten lasten omissa parisuhteissa aikuisiällä.

Jos en itse saa parisuhdetta kasaan niin lasten takia en ainakaan jää kärvistelemään koska tiedän etten voi olla oma itseni ja antaisin pitemmän päälle aivan väärän kuvan heidän isästään. Jos parisuhteesta loppuu läheisyys ja lasten nähden ei halailla ja pussailla niin ei vain toimi minulle.

Vierailija
16/26 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä huoleen?

semmoiset tokaisut vaimolta että kun hän ei halua niin ehdotan että voidaanko runkata yhdessä niin tokaisu on että juurihan hän sanoi ettei halua että mene runkkaamaan jonnekin muualle. Ei siis minkäänlaista myötätuntoa toisen haluille.

Siis sun vaimos on sanonu ettei halua seksiä. Ja sit sä ihmettelet ettei se halua sun kanssa runkata (=seksiä). Ääliö.

Vierailija
17/26 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei nainen halua seksiä, ei siihen tarvitse suostua. Pikkulapsiaikana ei kerrassaan ole enää puhtia miehen tyydyttämiseen, mutta meneehän sekin aika ohi.

Parempi olisi puhua toiveista ja tarpeista ja yrittää päästä suht siedettävään ratkaisuun.

Minua ainakin ahdistaisi, jos mies ehdottaa, että voisikos lauantaina saada seksiä. Mieluummin niin, että mies sanoisi: olen heti valmis rakastelemaan kanssasi, kun sitä haluat.

Vierailija
18/26 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei nainen halua seksiä, ei siihen tarvitse suostua. Pikkulapsiaikana ei kerrassaan ole enää puhtia miehen tyydyttämiseen, mutta meneehän sekin aika ohi.

Parempi olisi puhua toiveista ja tarpeista ja yrittää päästä suht siedettävään ratkaisuun.

Minua ainakin ahdistaisi, jos mies ehdottaa, että voisikos lauantaina saada seksiä. Mieluummin niin, että mies sanoisi: olen heti valmis rakastelemaan kanssasi, kun sitä haluat.

Meinaatko että miehesi odottaa tappi tanassa koska vaimo on jaksavainen hommiin?

Luulen, että ennen pitkää mies menee vieraisiin, jollei kotoa heru kuin tiukkapipoista ja nuivaa kommenttia siitä, että "en jaksa".

Ei varmaan vie ajallisesti kauaa ottaa huomioon sen miehenkin tarpeet, jos vaan ymmärrystä ja tahtoa siihen on.

Vierailija
19/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että miehesi odottaa tappi tanassa koska vaimo on jaksavainen hommiin?

Luulen, että ennen pitkää mies menee vieraisiin, jollei kotoa heru kuin tiukkapipoista ja nuivaa kommenttia siitä, että "en jaksa".

Ei varmaan vie ajallisesti kauaa ottaa huomioon sen miehenkin tarpeet, jos vaan ymmärrystä ja tahtoa siihen on.

... ja muutaman ketjun alempaa löytyy heti yksi esimerkki, kuinka mies on lähdössä pillumetsälle, kun kotona ei saa.

Noinhan siinä käy.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/1401620/fuckbuddy

Vierailija
20/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille: On käsittämätöntä, että osa naisista näköjään suhtautuu seksiin kuin se olisi heiltä jokin palvelus miehilleen. Asenteessaon kyllä jotain pielessä, kun noin ajatellaan. Jos joku on halukas rakastelemaan kanssanne kyse on yställisyydestä ja kohteliaisuudesta ja ehkä jopa rakkaudesta, ei mistään ruinaamisesta, josta teillä olisi oikeus loukkaantua.

Miehille: Jos naistaan ei pysty pitämään sellaisena, että hän haluaa seksiä ja on siihen valmiina kun tilanne on sopiva, saa kyllä syyttää itseään ja alkamaan tuumia, mitä on tehty väärin, kun naiseni ei halua seksiä. Seksistä on tehtävä naiselle niin kiinnostavaa ja hänelle antavaa, ettei naiselle kovin herkästi tule halua kieltäytyä siitä. Nainen on yksinkertaisesti pidettävä kiimassa. Kun himo on sammunut, saat tehdä paljon töitä saadaksesi sen naisessasi uudelleen roihuamaan. Siis, jos naisesi ei halua seksiä riittävästi, töitä tekemään ja parantamaan suhdetta ja seksiä sellaiseksi, että hän sitä varmasti haluaa ja enemmän kuin kykenet antamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän