Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiin painostaminen parisuhteessa

Vierailija
24.05.2011 |

Parissa ketjussa on puhuttu että kumppani, yleensä mies, koittaa painostaa seksin harrastamiseen joka vie naiselta loputkin halut.

Kysyisin nyt naisilta selvennystä että minkä te koette painostuksena?

Meillä riittää pelkästään ehdotus tai kysymys että mennäänkö rakastelemaan tai päivällä ehdotus että touhutaanko iltasella? Hän kokee sen painostuksena sen takia koska minä haluaisin helposti 5 kertaa viikossa ja hänelle riittää mainiosti 1-2 kertaa viikossa ja jos satun ehdottamaan tuon viikon aikana sen pari kolme kertaa niin kolmas kerta on jo viimeistään painostusta ja loppu viikolle ei kannata juuri haaveilla seksiä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan toisen tarpeitten huomiointi.

Ainakin meillä ollaan aina valmiita petipuuhiin, jos jommalla kummalla alkaa sopivasti poltella. Kyllä se alkaa itseäkin haluttaa siinä vaiheessa.

Vierailija
22/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostaminen kyllä tappaa seksihalut. Olen väsynyt pienten lasten äiti kuten monet muutkin. Mies haluaisi seksiä paljon useammin. Seksiä kuitenkin on joka viikko, mutta kun sitä pitäisi olla useammin ja useammin. Kun kerran oli seurusteluaikanakin, ennen lapsia.

Ei nostata seksihaluja kun toinen suuttuu ja alkaa haukkumaan jos kieltäytyy. Eikä mies laske käsihommia seksiksi. Saa ehdottaa eikä siinä mitään vikaa, mutta jos en jostain syystä halua tai jaksa, ei pidä alkaa syyttämään ja haukkumaan. Uhkaileminen mitä tapahtuu jos ei ole seksiä on pahimmanlaatuista painostamista. Koen sen henkisenä väkivaltana. Tuntuu niin pahalta että kallistun koko ajan eroon :´(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaton kommentti....

Akkas saakin pahastua. Kaveri saa piparia 2 kertaa viikossa ja parkuu täällä niuhottavasta vaimosta. Tule juttelemaan minun kanssani, mitä on elää suhteessa, jossa seksiä ei ole edes aina yhtä kertaa kuukaudessa.

Vierailija
24/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varmaan poikkeuksellinen nainen, mutta meillä ehkä hiukan toisinpäin.

Meillä menee enemmän niinpäin, että minä naisena vonkaan pikemminkin mieheltäni.

Syytä huoleen?

semmoiset tokaisut vaimolta että kun hän ei halua niin ehdotan että voidaanko runkata yhdessä niin tokaisu on että juurihan hän sanoi ettei halua että mene runkkaamaan jonnekin muualle. Ei siis minkäänlaista myötätuntoa toisen haluille.

Siis sun vaimos on sanonu ettei halua seksiä. Ja sit sä ihmettelet ettei se halua sun kanssa runkata (=seksiä). Ääliö.

En tarkoita runkkauksella välttämättä että vaimo tekisi minulle vaan olisi mukana läheisyyden vuoksi ja voisi vaikka suudella samalla.

Kyllä minä vaan huomioin vaimoni tarpeita vaikka ei itseäni aina huvita. Jos hän valittaa että pääkipeä tai hartiat aivan jumissa niin en minä yleensä vastaa ettei huvita hieroa kun väsyttää. Hieron kyllä aina jonkun aikaa vaikka vähän ilkeetä tekisikin itselle jos on omatkin hartiat paskana. Koen sen olevan itselle aivan normaalia parisuhteessa että välillä pitää toisen eteen vähän nähdä vaivaa eikä aina ajatella vain ensin miten itseä huvittaa ja täytyyhän asioita tehdä pyyteettömästi ei voi muuten sanoa toista aidosti rakastavan jos aina täytyy saada vastinetta omille teoilleen.

Nämä on just näitä vertauksia mitä en kyllä kerro vaimolleni kun hän ei sitä ymmärtäisi sitten millään.

En tiedä toinko pointtini selvästi esille tuolla yhdellä esimerkillä mutta vastaaviahan löytyy perhe-elämästä/parisuhteesta vaikka kuinka paljon. Miksi kaikki seksiin tai toisen tyydytykseen on sitten NIIN eri asia?

Vierailija
25/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on täydellinen esimerkki toimivasta ja optimaalisesta parisuhteen seksielämästä.

Jos tuo tilanne muuttuu niin pitäisi saada keskusteltua juttu auki että miksi toisen läheisyydestä ja rakastelun halusta on tullut toiselle niin vastenmielinen juttu että täytyy olla itsellä kiima päällä että viitsii toisen kanssa sänkyyn mennä?

JA asiattoman kommentin heittäneelle että haluja on monenlaisia jollekin kerran viikossa voi olla yhtä paha kuin toiselle kerran kuussa. Näitä on vaikea vertailla aivan kuten kivunsietokykyä. Jokainen kokee nämä jutut erilaisena. Itsellä ajatukset rupeaa pyörimään aikalailla seksin ympärillä jos viikonkin puutteessa. Se vaikuttaa pikkuhiljaa kaikkeen ja parisuhde-elämä muuttuu parissa viikossa radikaalisti kun huomaa kiukuttelevansa kuin pikkulapsi aivan mitättömistä asioista.

Siihen en ole vielä alentunut että rupeaisin vaimoani haukkumaan vaikka kuinka pihtaisi. Rakastan kunnon keskusteluja mutta tästä aiheesta ei vaimon kanssa vain keskustelua saa aikaiseksi.

(ja tämäkin oli AP:n kommentti)

Vierailija
26/26 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

i] En tarkoita runkkauksella välttämättä että vaimo tekisi minulle vaan olisi mukana läheisyyden vuoksi ja voisi vaikka suudella samalla. Kyllä minä vaan huomioin vaimoni tarpeita vaikka ei itseäni aina huvita. Jos hän valittaa että pääkipeä tai hartiat aivan jumissa niin en minä yleensä vastaa ettei huvita hieroa kun väsyttää. Hieron kyllä aina jonkun aikaa vaikka vähän ilkeetä tekisikin itselle jos on omatkin hartiat paskana. Koen sen olevan itselle aivan normaalia parisuhteessa että välillä pitää toisen eteen vähän nähdä vaivaa eikä aina ajatella vain ensin miten itseä huvittaa ja täytyyhän asioita tehdä pyyteettömästi ei voi muuten sanoa toista aidosti rakastavan jos aina täytyy saada vastinetta omille teoilleen. Nämä on just näitä vertauksia mitä en kyllä kerro vaimolleni kun hän ei sitä ymmärtäisi sitten millään. En tiedä toinko pointtini selvästi esille tuolla yhdellä esimerkillä mutta vastaaviahan löytyy perhe-elämästä/parisuhteesta vaikka kuinka paljon. Miksi kaikki seksiin tai toisen tyydytykseen on sitten NIIN eri asia?

..tähän kysymykseen, jota itsekin olen miehenä miettinyt? Miksi ihmeessä esim. "Käsihoito" silloin tällöin on muka ihan erilainen "palvelus" parisuhteessa kuin vaikkapa hartioiden hieronta tai kukkien tuominen? Eikö suhteessa ole tarkoitus huomioida toisen tarpeita monipuolisesti? Jos miehellä on naista enemmän seksitarpeita, niin miksi nainen ei voisi näitä jotenkin huomioida (vaikkei itseä esim. yhdyntä kiinnostaisikaan juuri silloin)?

AP:n ajatuksiin sanoisin, että jos teillä seksiä on 1-2 kertaa viikossa, niin omasta mielestäni on kyllä hieman kohtuutonta kovasti painostaa vaimoa selvästi useampiin seksikertoihin. Tuo 1-2 krt viikossa on kuitenkin ihan kelpo määrä to be honest. On selvää, etteivät halut voi parisuhteessa täysin kohdata, ja mielestäni on syytä olla ihan iloinen, että teillä on tuon verran seksiä. Lopun voit hoidella sitten ihan itse, niin ei tarvitse niin paljon kärvistellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi