Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aika paljon on amerikassakin työttömiä
23.05.2011 |
jos tuollaiset väkijoukot joutavat seisoskelemaan tien laidassa kun pressa lähtee (tai yrittää lähteä) lähetystöstä. Voi ihmettä sentään!
Ei suomessa taida ketään päivystää tien vieressä jos Tarja menee hakemaan kalaa Hakaniemen hallista.
Kommentit (2)
jos tuollaiset väkijoukot joutavat seisoskelemaan tien laidassa kun pressa lähtee (tai yrittää lähteä) lähetystöstä. Voi ihmettä sentään! Ei suomessa taida ketään päivystää tien vieressä jos Tarja menee hakemaan kalaa Hakaniemen hallista.
Miksi Amerikassa olisi Amerikan lahetysto?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Obamahan on Irlannissa, taitaa olla Dublinin tyottomia.