Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen assari, palkka 3000 euroa kuussa

Vierailija
23.05.2011 |

ja työtehtäviin kuuluu laskujen skannausta, toimiston yleisilmeestä huolehtimista jne. Kyllä, olen ylipalkattu ja reilusti. Olisi kiva tehdä vähän järkevämpiä hommia, mutta kun meidän pienellä toimistolla ei niitä ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon tuollaista työtä tekeviä kyllä sihteereiksi.

Vierailija
2/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käyntikortissa lukee "Assistentti".

Ei tuo palkka mua haittaa, mutta työ on aika tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käyntikortissa lukee "Assistentti".

Ei tuo palkka mua haittaa, mutta työ on aika tylsää.

vaan tavannut joitain sihteereitä jotka ovat hyvin tarkkoja siitä että he eivät ole sihteereitä vaan assistentteja. Asia kerrataan esittelytilanteessa että varmasti tulee kaikille selväksi.

Minä taas olen hyvin tarkka siitä etten ikinä kutsu heitä muuksi kuin sihteeriksi... :)

Vierailija
4/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sä sihteerejä/assistentteja kutsut. Mä sanon joskus olevani sihteeri, joskus assari, vaikka kortissa assari-titteli onkin. Mun itsetuntoani ei yksi titteli nakerra yhtään vähää, mutta sulla taitaa olla vähän ongelmia oman itsetuntosi kanssa?

Vierailija
5/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Mun itsetuntoani ei yksi titteli nakerra yhtään vähää, mutta sulla taitaa olla vähän ongelmia oman itsetuntosi kanssa?

diagnoosisi paikkansapitävyydestä päätellen sinulla on psykologin paperit plakkarissa.

Vierailija
6/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yleensä samoja asioita. Itse ainakin olen tehnyt samoja hommia kummallakin nimikkeellä. Aikoinani olin mm. toimituksen assistentti ja tein kaikenlaista hommaa kahvinkeitosta oikolukuun. Ihan sihteeriksi taisin itse itseäni kutsua - en ole tajunnutkaan, että titteleillä on joku hurja arvstusero. Mutta AV:ltahan tunnetusti oppii aina uutta.

Vierailija
7/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ylikasvanut pissis, ja palkka on 7 donaa kuussa. Sihteeriäni joudun nimittämään assariksi, mutta ei väliä.

Vai sinäkö se olit se pissis, miten se, eiku, kumpi meistä tuli tänne tyhmiä huuhtelemaan