Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahtoisin vain päästä suihkuun.

Vierailija
28.10.2005 |

Olenko jotenkin liian vaikea ihminen, kun tahdon päästä joka ilta suihkuun mieluiten ilman vauvaa? Muuta en vaadi, tänäänkään mies ei ole yhtäkään vaippaa vaihtanut eikä muruakaan lapselle syöttänyt. Isompaa hoiti puoli tuntia, eli nukkui sohvalla kun lapsi pelasi tietokoneella.

Suorastaan vituttaa etten perkele edes suihkuun pääse, mies ei suostu sen vertaa olemaan kotona vauvan perään katsomassa. Nyt vauva nukkuu mutta en silti voi mennä, sillä vauva heräilee jatkuvasti ja voi tippua sängystä jos en pääse heti paikalle. :((

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vauva nuku pinnasängyssä? Mulla on 2 lasta ja molempien aikana, ihan vastasyntyneestä tähän asti, olen päässyt suihkuun ihan koska haluan! Ja vaikka se vauva sieltä sängystä tippuisi (I don' t think so!), ei se siihen kuole. Laita lattialle paksuja peittoja ja painu sinne suihkuun. Ai niin, sulla on tosi paska mies!

Vierailija
2/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yksinhuoltaja, ja olen kyllä tämän reilun neljän vuoden aikana päässyt suihkuun ihan mainosti. Ihan vauvavauva aikana niin että vauva nukkui tai jos oli hereillä niin sitterissä pesuhuoneen ovella. Kun alkoi liikkumaan niin kävin suihkussa kun lapsi meni illalla nukkumaan. Kyllä kai teillä joskus se 10 - 20 min putkeen nukutaan?

Toisekseen, jos sulla on noin saamaton ukko niin kannattaisiko laittaa kiertoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä oisit ehtiny suihkuun jo tässä ajassa, mitä on kulunut ekan viestis kirjottamisesta?

Vierailija
4/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varmasti sanonut miehellesi selkeästi ja yksiselitteisesti " Vahdi lapsia kun otan suihkun. Kestää 20 minuuttia että olen valmis vahdinvaihtoon. Sen jälkeen olet taas vapaa tekemään mitä lystää."

Miehet eivät ymmärrä huokailua, vihjailua, naljailua. Selvää puhetta pitäisi ymmärtää jos on terve ihminen eikä esim. holhouksen alainen tai muuten vajaa.

Vierailija
5/5 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etkö sä ala jo haiseenkin, jos et pääse pesulle?

meillä ainakin hoidetaan lapset yhdessä ja käydään suihkussa 2xpvä