Minkä ikäiselle ostetaan rintsikat?
Siis 9-vuotias tyttöni jolla ei todellakaan ole edes viitteitä rintoje kasvusta, vaatii rintaliivejä, koska samanikäisellä kaverillaan on jo kolmet. Onko nyt muotia että lapsilla on rintaliivit?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 7 luokalla ja oon kokeillu pari kertaa rintsikoi mut ne o tuntunu nii epämukavil et en oo pitäny ku maksimissaa joku 15min. Mut tissit on alkanu kasvaa ja en tiiä mitä mun pitäis tehä🐷
Keksit tämän. Mitkä aivovauriot tämmöstä itsestään selviö kyselee
Onks se tavallista et, kun on alkanu käyttää sellasia toppeja niin et jos ne on joku päivä unohtunut on vähän ahdistunut olo?
Muistan kun menin ekat ostamaan, ostin samanlaiset ku kaverini, oli jotenkin jännää, en muista ikääni, ehkä 13v kieppeillä. N65v
Ite en oo niitä käyttänyt moneen vuoteen ! Olen 49-v nainen. Niissä ei ole mitään järkeä. Ne puristavat, oikeaa tasan kokoa ei löydy.......ne ovat inhottavia ! Varsinkin ne, mis o kaarituet ! Ne onki miehen kehittämät............mä käytän ani harvoin niitä, ja silloinkin vain niitä saumattomia toppeja. Ne o mukavammat.
Järkytyin kun kävin viimeksi lindexillä. Lasten osasto oli täynnä pieniä rintaliivejä hyvin pienille lapsille.
Miksi kukaan haluaa pukea pienen tytön niihin? Varmaan joku tulee nyt ulvomaan kuinka minä en ymmärrä mistään mitään. Niin en ymmärräkään. Keltään ei jäänyt liivit aikuisena käyttämättä siksi, ettei niitä ole jo viisivuotiaana päälleen saanut
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin kun kävin viimeksi lindexillä. Lasten osasto oli täynnä pieniä rintaliivejä hyvin pienille lapsille.
Miksi kukaan haluaa pukea pienen tytön niihin? Varmaan joku tulee nyt ulvomaan kuinka minä en ymmärrä mistään mitään. Niin en ymmärräkään. Keltään ei jäänyt liivit aikuisena käyttämättä siksi, ettei niitä ole jo viisivuotiaana päälleen saanut
Missä koossa nämä oli? Oletko varma etteivät olleet toppeja?
Päivän lukihörö: Minkä ikäiselle miehelle ostetaan rintsikat xD
Tosi vanha palsta mutta ihsm.
Itse sain ekat täysin toppaamattomat, mukavat topit ehkä 6v. Koska tykkäsin urheilla ja t-paita ei tuntunut oikealta päällä. Topit äitini osti qutz nimisestä paikasta 5/5 ja nyt 12vnä ei oikeita rintaliivien tarvetta, vaikka pienet nypykät jo on. Pienillä vähän topatuil urheiluliiveillä 10v eteenpäin ja homma etenee
100v