Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle ostetaan rintsikat?

Vierailija
23.07.2009 |

Siis 9-vuotias tyttöni jolla ei todellakaan ole edes viitteitä rintoje kasvusta, vaatii rintaliivejä, koska samanikäisellä kaverillaan on jo kolmet. Onko nyt muotia että lapsilla on rintaliivit?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sain 6 luokalla semmosia toppeja, ja nyt seiskaluokan lopussa oon alkanu käyttää kaarituettomia rintsikoita jois on vähän toppausta. Koko on 75A

Vierailija
22/50 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaalla tulevalla nelosluokkalaisella rinnat on alkaneet jo kehittymään. Harjoitusliivit on käytössä ja niitä on ollut pari vuotta kaapissa, jotta käyttöönotto on helppoa ja luonnollista. Varmasti pian joudutaan jo oikeille liiviostoksille. Terkka totesi vuositarkastuksessa, että tytöllä on varhainen murrosikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on vähän hämmentynyt, kun rinnat alkaa tuntuu vähän oudoilta. Sattuu, kun koskee niihin, tai vain vähän edes hipaisee. Ensimmäiset merkit tulee nykyään jo tuon ikäiselle.

Varmaan rintaliiveillä tarkoitti oikeasti liivitoppeja. Nähnyt varmaan jollain kaverilla ja luullu oikeiksi liiveiksi. Osta liivitoppi tai mahdollisimman pienet urheiluliivit.

T. Itse tuon ikäisenä urkkaliivejä jo käyttänyt.

Vierailija
24/50 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei todellakaan ole väliä! Rintsikat ostetaan silloin, kun siltä tuntuu. Esim. jotkut tarvitsevat rintsikoita 4. luokalla, toiset taas vasta 8. luokalla. Jos ei vielä ole minkään kokoista rintaa lapsella, mutta haluaisi rintsikat, niin ainakin itse antaisin jonkun näköiset harjoitusliivit. Muistakaa, että nännien näkymisessä ei ole mitään hävettävää! Rakastakaa itseänne!

Vierailija
25/50 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle lapselle olen hommanut "kevyet" rintsikat eli vähän kuin topin mutta lyhyen. Käyttää kuin käyttää en vahdi vielä. Kuitenkin rinnat näyttää vauhdilla kasvavan joten voi olla, että kesän jälkeen liivit on ostettava vaikka pahalle tuntuukin 5:lle luokalle menevälle ostaa kun tuntuu että hän on vielä pieni, mutta kun tarve on niin silloin on. Itse ei ole pyytänyt, mutta voi olla ettei osaakkaan pyytää. Kyllähän ne hölskyy hieman kun juoksee tai hyppii

Vierailija
26/50 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä milloin niitä tarvitaan, jotku eivät tarvitse koskaan.

Vierailija
27/50 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun rinnat alkaa kasvamaan. Sellaista yläosaa minä aloin käyttää 11-vuotiaana, rintsikoita 14-vuotiaana

Vierailija
28/50 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on lihava, niin voi tarvita jo päiväkodissa, oli sitten tyttö tai poika

Vierailija
29/50 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nännit näkyy jo t-paidan alta ku en käytä ees "pikkutoppeja" mutta en kyllä viiti sanoo äitille mitään eikä se sitä ite näytä huomaavan rinnat on jo muutenki aika isot... Oon siin 12v.

Vierailija
30/50 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä koskaan tarvitse ostaa.

Vierailija
31/50 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä iän mukaan osteta. Sitten kun tarvii. Ooh nuoruusmuisto. Yläasteella luokallani oleva tyttö selitti mulle jotain asiaa. Minä tuijotin hänen paidan alle kun sieltä näkyi paljaat tissit. Hän siis nojasi mun pulpettiin. Sanoin lopulta sulla ei ole tänään rintaliivejä. Meni ihan kunnolla punaiseksi kun tajusi. 

Vierailija
32/50 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 14 eikä mulla ole vielä rintaliivejä vaikka suunnilleen saman kokoiset rinnat äidin kanssa :( En uskalla pyytää äidiltä ja itse en viitsi ostaa.

Vierailija
33/50 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙈

Vierailija
34/50 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tissiketju vuodelta 2009 kiihotti jotakuta Yliksen runkkaripoikaa siinä määrin, että piti nostaa?

Vierailija
35/50 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain haittoja jos käyttää än äs rintaliivejä 10v?

Vierailija
36/50 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat heti, kun ne ovat tarpeen. Noin pienelle toppi.

Vierailija
37/50 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin 45v miehelleni, kun alkoi olla sen verran manboobsia.

Vierailija
38/50 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppimalliset liivit joissa on pehmusteet, niin ne suojaavat kehittyviä rintoja jotka ovat alkuun sellaiset patit joihin sattuu herkästi jos niihin osuu jokin.

Vierailija
39/50 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tytöt leikkii naista ei se vielä ole oikeaa. Ja kerran vielä KUUKAUTISET EI OLE AIKUISUUDEN MERKKI VAAN SUKUPUOLEN.  Mitään poppamiesten juttuja ei saa tehdä. 

Vierailija
40/50 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on vähän ärsyttävää, kun melkein kaikki mun luokan tytöt käyttää sellasia Mini toppeja vaikka suurin osa ei kyl viel tarvis kun niiden rinnat on niin pienet ja sit osa musta tarvis mut ei käytä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme