missä vaiheessa älypää naikkonen luulit että miehet kilpailisivat sinusta?
taitasa olla pötsikin sekaisin siellä.
se on kova pala naikkoselle silloin kun ärsytyksesi kohde onkin paremmassa seurassa. aivan kuin napaurin pikku pennulla joka ei saakaan tehdä mitä huvittaa.
Kommentit (17)
Näköjään korkki narahti ja narkki korahti.
Tää ei ole mulle. En ole älypää, vaan typerys eikä musta kukaan ole kiinnostunut.
Missä vaiheessa miehet luuli, että niistä on kosijoiksi?
Miksi haluaisin miesten kilpailevan minusta? Minulle riittää kun löydän yhden hyvän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin miesten kilpailevan minusta? Minulle riittää kun löydän yhden hyvän.
Tämä. Yksi hyvä riittää. Olisi suuruuden hulluutta edes kuvitella monien miesten kilpailevan minusta.
Ihmiset kuvittelee itse luomissaan harhoissaan kaikenlaista esim. että muut ovat kateellisia jostain esim. autosta tms.
Varsinkin jos joku ei pidä jostain applesta,autosta tms. ja kertoo sen niin heti ollaan että "olet vain kateellinen" :D
Missä vaiheessa sinusta tuli sekopää, ap?
En halua yhtäkään niin en halua että kukaan turhaan yrittää kilpailla musta kun se ei tuota tulosta.
No voi, tuliko ap torjutuksi viikonlopun aikana?
Kova pala aplle itselleen taitaa olla että ne naikkoset ja paremmat seurat on vaan viinien huumaa ja fantasiaa.
Onko ap se hullu joka kirjoittaa mielikuvitusystävälle?
Viimeksi eilen isä ja veli kilpaili, että kumpi saa kuskata mut kotiin 😎
Ei tarvitsekaan tapella,minulla on jo kumppani,ollut viimeiset 31 vuotta!
Vierailija kirjoitti:
No voi, tuliko ap torjutuksi viikonlopun aikana?
Siltä vaikuttaa
Kun se sinulle menisi jakeluun,että minä en ole sinuun rakastunut,mutta kun ei mene!Minulla kun on jo kumppani,mies ollut jo viimeiset 31 vuotta!Olen onnellinen hänen kanssaan,en halua sinua enää!
Ihmettelen mistä aloitusten kaltaiset viestit kumpuaa. Mitä tuolla tavoitellaan ja mitä aloittaja siitä itselleen saa? Kohdetta tuskin edes tuolla heilauttaa mihinkään suuntaan.
Nyt oot sekasin. Muttet tarpeex.