Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voidaanko tavallisella sairaalaosastolla ratsata onko potilaalla omia lääkejemmoja?

Vierailija
22.05.2011 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on epäily, että potilaalla on huumaavia lääkkeitä mukana, joita hänelle ei ole määrätty.

Vierailija
2/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oo tullut eläessä mieleen että jossain paikassa ratsataan. Kun ei oo mitään salattavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia vahvempia?

Vierailija
4/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osastolla ole käytäntönä, että lääkkeet tulee talon puolesta? Ja pitäähän sitä hoitavalle taholle selvittää, mitä lääkkeitä potilaalla on käytössä.

Psykomammako se siellä taas?

Vierailija
5/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa jos hoitsu ei pyynnöstä huolimatta tuo muuta kuin paratabsia tai buranaa?

Vierailija
6/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana, niin kai sellaisen voi silloin tällöin omastakin kassista napata? Mieluiten silloin kun joutuu olemaan ravinnotta, menee kunnolla päähän kun olet yön paastonnut ja leikkausta odottelet nälissään.

Vierailija
7/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksiin. Sillä vaan kyselen, kun eilen kun mua haukuitte, viiltelin sit ranteita, vedin särkylääkkeitä ja soitin lanssin.

Laittoivat tarkkailuosastolle, yrittivät pakottaa juomaan lääkehiiltä, mutta eivät ratsanneet mun kassia, jossa oli monta paketillista vahvoja särkylääkkeitä.

Lähdin krapulasta selvittyäni kotiin, enkä suostunut psykiatria tapaamaan.

Että vastaappa mulle.

Vierailija
8/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lääkkeet kun on kiellettyjä ennen leikkausta ihan syystä. Sitte on myös se riski, että oksentaa ne keuhkoihinsa nukutuksen aikana.

Vierailija
9/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaan omia lääkkeitä, vaikka Buranaakin, selitän että lääkkeet kuuluu tulla henkilökunnan kautta ja otan talteen. Koska monilla ihan apteekista ilman reseptiä saatavilla lääkkeillä on ylärajat jaon hyvä henkilökunnan tietää mitä potilas ottaa.

Jos joku tästä huolimatta nappailee omia pillereitään niin itsensä siinä vaaraan saattaa. Joten vastuu myös hänellä itsellään. Auttaminen hätätilanteessa voi olla haastavaa, jos ei tietoa mitä kaikkea potilas nauttinut.

Vierailija
10/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma jemma mukana. Ja diapamiahan saa esilääkkeeksi ennen leikkausta. Jos lekuri pihtaa ja antaa vaan 5mg, niin omasta jemmasta 10mg lisää, niin johan rupee rentoutumaan.

Vierailija
11/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksiä joku tekosyy miksi viiltelee ranteitaan ja ottaa muka yliannoksen.

Vierailija
12/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan käyttänyt enkä koskaan kotikäytössä tarvinnut.

Diapamit on säälittävien luuserien lääkkeitä.

Vierailija
13/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen kakaroiden kanssa niiden siittäjän luona.

Vierailija
14/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muutama asia, jossa sä et tarvitse kenenkään neuvoja:

- miten kerätään tukia, niin ettei tarvitse käydä töissä tai työkkärin määräämillä kursseilla jne

- miten saadaan kaikenlaisia sairaslomia ja vastaavia tukitoimia

- miten sairaalassa toimitaan niin, että siellä voi olla mahdollisimman pitkään ja pää mahdollisimman sekaisin (avauskysymyksesi kuuluu tähän luokkaan)

Sinä voit neuvoa kaikkia muita näissä asioissa, jos nyt joku haluaisi elää samalla lailla kuin sä elät.

Vierailija
15/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tästä minun elämäntyylistäni tulee hitti ja mulle maksetaan elämäntyylistäni luennoidessani huippupalkkiot (pimeinä tietenkin) ja sitä rataa..

Vierailija
16/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä haluis tietää,mikä psykistä oikeesti vaivaa..?

provotkin käyny jotenkin väsyneiksi.

Vierailija
17/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tästä minun elämäntyylistäni tulee hitti ja mulle maksetaan elämäntyylistäni luennoidessani huippupalkkiot (pimeinä tietenkin) ja sitä rataa..

Vierailija
18/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihaa ei kiinnosta laittaa, siivota ei kiinnosta, kavereille ei kiinnosta lähteä, tuunata ei kiinnosta, lapsia ei kiinnosta hoitaa, yms.

Mulla kun sattuu olemaan tätä aikaa ja meiluiten vietän sen netissä.

Vierailija
19/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat poissa kuvioista niitä aiheuttamasta. Mulla on oma rauha, oma tupa ja oma lupa. Ei tartte enää raivoaan täällä purkaa, kun raivonkohteet ovat muualla.

Vierailija
20/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihaa ei kiinnosta laittaa, siivota ei kiinnosta, kavereille ei kiinnosta lähteä, tuunata ei kiinnosta, lapsia ei kiinnosta hoitaa, yms. Mulla kun sattuu olemaan tätä aikaa ja meiluiten vietän sen netissä.

mikään sen kummempi! ja ihan kivahan se on,että olet täällä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän